1. leht 2-st
Küsimus ülekande ja diffri kohta.
Postitatud: R Sept 03, 2010 4:43 pm
Postitas Mihkel89
Kas mängib rolli see kui nt 4.625 ülekandesse panna mingi kiirema silla differ ? Nimelt on olemas üks 4.625 ülekanne ilma diffrita. Või võib olla suvaline differ mis sellele silda sobib ?
Tegu patrol 160 tagasillaga.
Postitatud: R Sept 03, 2010 4:57 pm
Postitas isakene
Siiani on sillasisud kõik ühte mõõtu olnud ja sillas ülekandearvu muutmine lihtsalt taldriku ja käbi vahetuse teel toime saanud. Peaasi et erinevat tüüpi sildade sisu ja erinevate ülekandearvudega käbi ning taldrikut omavahel kombineerima ei hakka.

Postitatud: L Sept 04, 2010 10:00 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Ainuke erinevus mis MQ/MK 233mm tagumistel ülekannetel esineb on taldriku kinnituspoltide jämedus 10 ja 12 mm
Vastavalt siis H233 = 10mm poltidega ja H233B = 12mm poltidega
Erinevus on ka poldiringi diameetris = võimalik nt auke ümber puurida või kasutada custom polte või..... - st kasutades natuke loomingulist mõtlemist on võimalik difreid ja ülekandeid ristkasutada
Terranole difrilukk.
Postitatud: E Sept 27, 2010 9:32 am
Postitas stna
Tere.
Sai jagu saadud terrano 2 etagumisest diffrilukust ja asemele sai vaadatud selline asi :
C200 Limited Slip Differential
SKU: DTACC20029LSD
C200 Axle wih 29 Splines.
vs calmini diffrilukk
On siin meestel sellise diffrilukuga kogemusi, töökindlus,kestvus,pidavus?
Või on veel mõni teine diffrilukk, mida soovitate?
Auto on igapäevasõiduks, 4wd on vajalik koju sisse saamiseks märjemate ilmadega, kuna muu loom sealt läbi ei lähe eriti talvetingimustes on ligipaas vaga karm.
Postitatud: T Sept 28, 2010 3:02 pm
Postitas stna
Kysimus2 : Terrano2, Esimene sild R180 a, üks tootja väidab sinna 27 nuuti, teine 25 nuuti,kumbal on õigus ja mis lsd differt sinna soovitate?
Postitatud: T Sept 28, 2010 5:49 pm
Postitas MahviaDeTyrk
stna kirjutas:Kysimus2 : Terrano2, Tagumine sild R180 a, üks tootja väidab sinna 27 nuuti, teine 25 nuuti,kumbal on õigus ja mis lsd differt sinna soovitate?
Ma ei tahaks kumbagi uskuda eriti

- kui sa väidaksid, et on R180 esisild siis küll aga tagasild...
Pigem siiski kas H233 või H233B või siis C200 (Terrano II kasutab 31 nuudiga C200)
Postitatud: T Sept 28, 2010 5:55 pm
Postitas stna
Tunnistan oma lolli eksimust, R180 on esisild ikka jah.
Ja taga on 29 nuudiga sild.
Postitatud: T Sept 28, 2010 6:09 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Nissani R180 = 25 nuuti
Subaru R180 = 27 nuuti
Postitatud: T Sept 28, 2010 10:51 pm
Postitas MahviaDeTyrk
MahviaDeTyrk kirjutas:Nissani R180 = 25 nuuti
Subaru R180 = 27 nuuti
Kle eksisin - siiskit on ka Nissanil 27 nuudiga - seega tuleb lahti võtta ja vaadata kumb varjant sees on
(27 nuudiga on pooltelje otsa jämedus 27.8 mm )
Postitatud: K Sept 29, 2010 8:18 am
Postitas stna
Aidake otsustada. Jah Nissani R180 A on tõesti 27 nuuti, aga suurem probleem on tegelikult tagasillaga. Lõhkusin ise ära tehase LSD ja vaja nüüd midagi muud sinna. Tagasild C200, 29 nuuti. Ei suuda otsustada kumba panna, kas Calmini LSD 29 nuuti (NP 35110) mis tootjapoolt küll antakse R200A-se mis on vist Navara või X-terra esisild ( R200A ja C200 peaks olema yhesuuruse diffriga ja taldrikuga) või valida 4x4parts.com müügil olev C200 Limited Slip Differential
SKU: DTACC20029LSD
C200 Axle wih 29 Splines. Kumba eelistada, mõistus otsas. Kumb on tugevam?
Tehase oma lõhkusin ära kogemata mitte teadmatusest mida üks LSD endast kujutab ja kui tugev on.
Postitatud: K Sept 29, 2010 5:44 pm
Postitas MahviaDeTyrk
stna kirjutas:Aidake otsustada. Jah Nissani R180 A on tõesti 27 nuuti, aga suurem probleem on tegelikult tagasillaga. Lõhkusin ise ära tehase LSD ja vaja nüüd midagi muud sinna. Tagasild C200, 29 nuuti. Ei suuda otsustada kumba panna, kas Calmini LSD 29 nuuti (NP 35110) mis tootjapoolt küll antakse R200A-se mis on vist Navara või X-terra esisild ( R200A ja C200 peaks olema yhesuuruse diffriga ja taldrikuga) või valida 4x4parts.com müügil olev C200 Limited Slip Differential
SKU: DTACC20029LSD
C200 Axle wih 29 Splines. Kumba eelistada, mõistus otsas. Kumb on tugevam?
Tehase oma lõhkusin ära kogemata mitte teadmatusest mida üks LSD endast kujutab ja kui tugev on.
C200 ja R200A peaksid omavahel vahetatavad asjad olema
Ei ole meil siin keskit kes oskaks sulle vastata - vähe tõenäoline, et keegi on sihkest investeeringut teinud, et uue LSD kusagilt tellinud - kui siis pigem on ikka miski lukustuv lukk pandud
Postitatud: N Sept 30, 2010 12:28 am
Postitas seff
stna kirjutas:
Tehase oma lõhkusin ära kogemata mitte teadmatusest mida üks LSD endast kujutab ja kui tugev on.
kuidas saab lsd ära lõhkuda

,kirjelda ..
Postitatud: N Sept 30, 2010 7:06 am
Postitas honkomees
seff kirjutas:stna kirjutas:
Tehase oma lõhkusin ära kogemata mitte teadmatusest mida üks LSD endast kujutab ja kui tugev on.
kuidas saab lsd ära lõhkuda

,kirjelda ..
ka endal tekkis see küsimus, aga ei tahtnud väga loll välja näha

Postitatud: N Sept 30, 2010 10:37 am
Postitas stna
Saab küll tehase LSD ise ära lõhkuda, juhtus selline värk et sõitsin asulast läbi ja asfalt oli varakevadel väljas ja polnud tegelikult plaanigi 4vedu välja lükata. Siis aga tuli äkki pood ja asfaldil täistagasipööre kiirusel u 40 km/h tagasipööre ja tõmbas muidugi LSD kinni ja vedas sisu ringi, ja nii see juhtuski. Terrano 2 tehase LSD-ga ( 2 autopeale kokku, 7a) olen liikunud ligi 350000 km ja peab ütlema et on päris kõva tükk tavakasutuses, kindlasti päris offi jääb ta nõrgaks. Küll aga hangedest ja sopast veab läbi küll.
Ja alles sellise ekstreemi peale kus oli tagasipööre sain tükkideks.
Näiteks aeglustiga asfaldil tehase LSD tööd kontrollides võtab sisemise ratta nii kinni et lohistab järgi aga katki ei lähe, et selles suhtes võib tehase omaga rahul olla.
Postitatud: N Sept 30, 2010 11:27 am
Postitas honkomees
stna kirjutas:... polnud tegelikult plaanigi 4vedu välja lükata. ...
Näiteks aeglustiga asfaldil tehase LSD tööd kontrollides võtab sisemise ratta nii kinni et lohistab järgi ...
Ei saa aru kuidas 4vedu või aeglusti LSD tööd mõjutavad, mul praeguse libedaga õuepeal tagaveoga keerates ikka veab üks ratas juti mudaseks. 4veo sisselülimine ja aeglusti asjade seisu ei muuda.