1. leht 1-st

Uaz bussi tingimused!!

Postitatud: N Sept 02, 2010 9:19 pm
Postitas Alvar84
Aga kysimus selline et kas siis UAZ buss ei saagi sinna klassi alla minna ui sealt TR 2 klassi tingimustest loen järgmist: Täiendavad kinnitused
Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.

Postitatud: N Sept 02, 2010 10:44 pm
Postitas K.Kotkas
Tr2 on sportklass, nagu ka Tr1 ja Tr3. Uaz buz on sul pigem turisti auto...

Postitatud: R Sept 03, 2010 2:03 am
Postitas erkist
Pilt


Ka probleeme võib tekkida väljast mootorile ligipääsuga

Postitatud: R Sept 03, 2010 3:34 am
Postitas Myrgel
Ma oleks küll kahe käega poolt, et sportklassidesse ilmuks sadade tuhandete eest tuunitud supermaasturite kõrvale ka tagasihoidlikuma eelarve ja ehitusega isendeid näitamaks et fun pole kusagile kadunud, aga Uaz buss TR2 on vist kosmos isegi minu hullu mõttelennu jaoks. Buss on juba ise oma ülesehitusega päris kreisi lahendus maastikule. Kõige pealt läheb juht mäest alla ja siis tuleb ülejäänud masin järgi. Ega ilmaasjata ei esinda Laplandereid reeglina vaid sillad võistlustel.

Reegel väljast avatava kapoti kohta on tehtud, et kui mingi suuremat sorti pahandus on autoga, siis saab väljast näiteks aku juhtmetele ligi. Kui ei ole kapottigi siis on see eriti raskendatud ja seega ilmselt ei hakkagi buss alluma TR2 reeglitele, kui keegi just erandit ei tee.

Kuid sellegipoolest ei arva, et kõik vähem konkurentsivõimelisem peaks turisti sõitma. Kui huvi ja tahtmist on siis võiks ju TR1 proovida. Seal pole kapoti avamist väljastpoolt nõutud.

Jõudu:
Urmas

Postitatud: R Sept 03, 2010 9:42 am
Postitas Landy
Kapoti vamise nõue ei aita kuidagi Land Rover (Defeneri) aku juhtme eemaldamisle kaasa. Pigem tulekahju korral lihtsm mootori põlengule ligi saada. (UAZ) bussid jäägu jah pigem TR1, vabaklassi ja ja turism mängumaale, sest sinna kaabiini alla ei taha reeglina üle 33" ratta kuidagi mahtuda.

O.T. Vanal kalpperi rajal oli päris lõnus Lauz-e, ja UAZ katikaid ning busse omal ajal tiirlemas näha.

Postitatud: E Mär 28, 2011 9:03 pm
Postitas empudogy
EI hakka uut teemat tegema, kuhu klassi läheks mina oma väikese laplanderiga? meh.vints(kesk) on tehase seades nagu ka terve auto ise.

Postitatud: E Mär 28, 2011 10:43 pm
Postitas Landy
empudogy kirjutas:EI hakka uut teemat tegema, kuhu klassi läheks mina oma väikese laplanderiga? meh.vints(kesk) on tehase seades nagu ka terve auto ise.
Kui on paigaldatud TR1 reeglite alla mahtuv "väike" rehv, siis TR1, kui on kuni 33" rehv, siis VABA, kui üle 33", siis koos lisa turvavarustuse pigaldamisega TR2.

Lisainfo:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91