1. leht 1-st
1986 GMC Sierra
Postitatud: L Aug 28, 2010 9:35 pm
Postitas rommi
Küsimus... kuna kogemus usa rauaga praktiliselt puudub, siis mida arvata 1986 GMC Sierra-st.
Silma on jäänud üks isend:
http://sfbay.craigslist.org/eby/cto/1923331504.html
aga mida seal vaadata või kuhu koputada?
Mis nende põhilised mured on, hetkel pole veel garaazhikohta ka nii et kohe remontima ei tahaks hakata.
terv,
Rommi
Postitatud: E Aug 30, 2010 1:05 pm
Postitas Daniel
Tore et lõpuks "päris" autod on huvitama hakanud
Antud isend on vist siis lyhikese kastiga K20 ja umbes 6" tõstet ja paistavad 38" rehvid olema.
Mainitud pole mootorit ega käigukasti ... sildadeks pakun aga Dana44 ees ja 14b sf taga.
Põhilisi muresid pole ... noh oleneb sellest milleks seda kasutada ja hankida - sellisel kujul kannatab poes käia kyll

Postitatud: E Aug 30, 2010 6:01 pm
Postitas rommi
Daniel kirjutas:Tore et lõpuks "päris" autod on huvitama hakanud
Antud isend on vist siis lyhikese kastiga K20 ja umbes 6" tõstet ja paistavad 38" rehvid olema.
Mainitud pole mootorit ega käigukasti ... sildadeks pakun aga Dana44 ees ja 14b sf taga.
Põhilisi muresid pole ... noh oleneb sellest milleks seda kasutada ja hankida - sellisel kujul kannatab poes käia kyll

haha

no elus peab ju kõike proovima

aga proovin täna vaatama minna kui jõuan, müüja elab tegelt minust paar tänavavahet edasi aga lihtsalt pole jõudnud veel füüsiliselt.
Katsun talt niipalju infot välja pressida kui saan, pärast siis uurin siin mis ja kuidas.
No ja teine asi on see, et sellise tõstetud kolli saab 2 tuhandega kätte, igasugused non-US liikurid maksavad oluliselt rohkem. Mingit enamvähem korralikku suzukit annab leida selle raha eest.
teine asi mis silma jäi on see aga vist pigem linnakaks kui "4wheelimiseks"
http://sfbay.craigslist.org/sfc/ctd/1924240293.html
tänud info eest,
r.
Postitatud: N Sept 02, 2010 10:50 am
Postitas Daniel
Kui sa otsid 4 wheelimiseks autot siis see k20 on hea kyll kui otsest pornot põhja all ( vedru tõste blokid jne. ) silma ei hakka ja mootoriks on 5.7 siis kannatab offroadida kyll ja daily kasutada kui vaja.
See k1500 on IFS ... ehk ise tead kui "hea" se offroadis on - aga igapäevaseks kui ka kiirteele asja siis uuem on mugavam kindlasti ja stressivabam.
PS. Kas Sinukaudu võib nyyd hakkata usa offroad kola tellima ?

Postitatud: E Sept 13, 2010 12:16 am
Postitas jr
Selle auto kõige nõrgem koht on automaatkast. Kui see töötab ja ei venita, siis on ok. Muidu on see täitsa normaalne, et 150K pealt tuleks neile väike värskendus teha.
Postitatud: L Sept 18, 2010 8:32 pm
Postitas rommi
Proovisin masina ära... kast on ikka tavaline. Müüjast on jube raske aru saada, räägib mingis imelikus rednekkide murrakus, jube palju on selliseid slängsõnu ja imelik on iga lause peale midagi üle küsida. See selleks aga autost - eesti autodega võrreldes siis ikka suhteliselt heas korras.
Mootor käis edasi tõesti väga teravalt ja no minumeelest kõik automaatkastid libistavad - pigem võiks üldse manuaal olla
Ma ei tea kas libises rohkem või vähem normaalsest.
Esisillale on pandud 2 paari amorte, sõites oli ebamugavalt jäik. Tagasilla vedrud on pakkudega tõstetud. No ja torukollektoritele on umbes meetrine sirge toru otsa keevitatud, võite ise arvata mis hääl sellel masinal on. Majade vahel mäest üles sõites oli küll pisut imelik. Mingi mölakas karpa on peale pandud, 4 lõõriga ja no üldiselt jõupuudust seal ei paistnud kuskilt. Suurim miinus minu jaoks on aga roolisüsteem. Käändmiku küljes olev käpp on küll kõrgemale toodud aga minumeelest ei pööranud see loom küll üldse. Juhitavust suht pask. All kulunud 37" TSL-id.
Ühesõnaga, ilmselt ma jätan selle hetkel siiski ostmata sest vaja oleks siiski pisut ehitada, ootan veidi kuni garaazhi leian. Lähme teeme veel kolmap tiiru mägedes ja kutt lubas auto "tegelikke" võimeid näidata, no ega ma ei saanud ju pakkumisest keelduda

Postitatud: K Sept 29, 2010 10:33 pm
Postitas jr
Kuidas siis tegelikud võimed olid autol?

Postitatud: N Sept 30, 2010 1:26 am
Postitas rommi
jr kirjutas:Kuidas siis tegelikud võimed olid autol?

heh - too päev jäi minemata ja vahepeal pisut kiire olnud. Muidu tal see veel ikka
müügis ma vaatasin, ilmselt pole väga kuum kaup siis. Aga no eks paistab... ma pole kindel kas ma üldse viitsin minna. Paar huvitavat
wranglerit on silma hakanud, proovin parem need üle vaadata. 4wheelparts pakub kõige rohkem juppe ka wrangleritele.
Postitatud: N Sept 30, 2010 11:18 am
Postitas tarmo
Ma täitsa kujutan ette seda raskust, mis ei lase valikut teha, kuna valikuvõimalus on NII suur

Postitatud: N Sept 30, 2010 6:37 pm
Postitas rommi
tarmo kirjutas:Ma täitsa kujutan ette seda raskust, mis ei lase valikut teha, kuna valikuvõimalus on NII suur

Tegelt on eelkõige takistuseks garaazhikoha leidmine. Sellist suurt ruumi nagu mul eestis oli võib siin vaid unes näha. Maa on väga kallis ja ehitamine odav, keegi ei raiska seda niisama mingi garaazhi peale, siis juba tehakse sinna töökoda või mingi muu äri. Üks võimalus on rentida garaazhiga maja aga no hetkel pole see võimalik. Ja no valik on ka tõesti ulmeline
Seepärast mõtlengi, et leiaks esialgu masina, mida ei pea kohe kõvasti ümber ehitama ja saaks normaalselt liikuda ka kiirteel.