1. leht 3-st

lisatuled katusele

Postitatud: T Dets 13, 2005 1:33 am
Postitas fs
Tere,

kas on kogemust kuidas politsei suhtub katusele paigaldatud lisakaugtuledesse? Seadusega olen enam-vähem kursis, et kuipalju tohib tulesid olla ja kontrollarvude summa, tulede paigutus jne. Aga kuidas reaalselt on, kas nokitakse palju kui tulesid rohkem kui lubatud? Kui päevasel ajal tuledel katted ees, kas siis üldse kedagi huvitab?

Ahjaa, rahvasuu räägib veel, et Pärnu politseis olla keegi legendaarne härra Koppel, kes omale elueesmärgiks on võtnud igaühte menetleda kes tahaks pimedas veidigi ohutumalt liigelda. Oskab keegi kommenteerida?


terv
Sten

Postitatud: T Dets 13, 2005 8:19 am
Postitas Ville
Kui sa oled seadusega kursis, siis ei ole ju mingit probleemi. Paned niipalju tulesid ja nii nagu peab, siis ei tohiks Sul küll hr. Koppeliga ütlemist tulla.
Hr. Koppel pöörab suuremat rõhku veoautodele.
Ja omast kogemusest kui need tuled sul seal väga ei karju ega riiva silma siis ei pööra keegi sellele tähelepanu.
Praegune politsei prioriteet on, et sa oleks kaine,lubadega ja su kiirus oleks normi piires!

Postitatud: T Dets 13, 2005 9:20 am
Postitas jr
Mis nad ikka teevad. Kui katusel pole just töötulede markeeringuga tuled, siis lähed kordusülevaatusele nagu nipsti. Ei halasta nad midagi.

Postitatud: T Dets 13, 2005 11:21 am
Postitas Ain
Viimati haiglas lebades sattus palatikaaslaseks rekkamees Pärnust, endine Kamazi-mees. Selle mainitud politseiniku, endise miilitsa, viha rekkameeste vastu pidavat pärinema sellest ajast, kui ta elukaaslane karjääris kaalukojas töötas, sai vanal ajal kommikarbi või sukk-pükste eest nii koorma liiva kõrvaldatud, kui ka neidist rahuldatud. Asi olla avalikuks tulnud kuna Pärnu väike koht ja viin teeb keelepaelad lahti.
Selline lugulaul...

Postitatud: T Dets 13, 2005 2:00 pm
Postitas hmm
Töötuled ei pea olema just töötule markeeringuga vaid tähtis on kuidas tuled lülituvad. Kui tuled lülituvad sõltumatult teistest tuledest ja on olemas tulede signaallamp, on tegemist töötuledega ja nende paigutus ja arv on reguleerimatta. Töötuleks võib olla ka kaugtule markeeringuga tuli.

Postitatud: T Dets 13, 2005 2:27 pm
Postitas WOLF
Reinul õigus,peavad olema eraldi lülituse ja kontrolllambiga.Omal Hilux-ikatusel viis tuld eraldi lülitiga.Ükski pollar ega ülevaatus pole midagi öelnud.

Postitatud: T Dets 13, 2005 4:45 pm
Postitas kala
sama siin ja pole keegi midagi öelnud!
ühe korra mingi ment ei võtnud kaugtulesi maha ja panin kõik tuled põlema ja selle peale võttis kohe tuled maha ja sõitis edasi!

Postitatud: T Dets 13, 2005 4:57 pm
Postitas tarmo
kala kirjutas:ühe korra mingi ment ei võtnud kaugtulesi maha ja panin kõik tuled põlema ja selle peale võttis kohe tuled maha ja sõitis edasi!
Väga õpetlik lugu :roll: :D

Postitatud: T Dets 13, 2005 5:33 pm
Postitas jr
Rakveres võeti rajalt maha, loeti küünlad tulede peal kokku ja saadi üle 75 ühiku, peeti pikk loeng et ei tohi ja tehti hoiatus, mis krt läks ka registrisse üles. Ülevaatuselt ka läbi ei lastud, pidin kaks tuld maha keerama eest, siis sain läbi. Öeldi ka et esisillast tagapool lisatulesid (kaug ja udu) olla ei tohi ja kui katusel või tagastange küljes, siis ainult markeeringuga töötuled eraldi lüliti all. Igal juhul ei tohtinud tule pealt välja lugeda, et tegemist lisatulega.

Postitatud: T Dets 13, 2005 8:13 pm
Postitas JAN007
Mainiks, et esisillast tagapool olevate kaugtulede keeld ei kehti juba paar aastat..
Ise olen kasutanud Niva katusel 4ja suht väikest kaugtuld ja nende pärast kordagi kinni pole peetud, ülevaatuseks kruvisin igaksjuhuks maha kuna igapäevaselt need tuled niikuinii peal ei olnud, ainult öisteks sõitudeks viskasin katuseraami üles. Nüüd leidsid need tuled koha GV ninas ja eks näis, mis juhtub.

Postitatud: T Dets 13, 2005 8:14 pm
Postitas jr
JAN007 kirjutas:Mainiks, et esisillast tagapool olevate kaugtulede keeld ei kehti juba paar aastat..
Ise olen kasutanud Niva katusel 4ja suht väikest kaugtuld ja nende pärast kordagi kinni pole peetud, ülevaatuseks kruvisin igaksjuhuks maha kuna igapäevaselt need tuled niikuinii peal ei olnud, ainult öisteks sõitudeks viskasin katuseraami üles. Nüüd leidsid need tuled koha GV ninas ja eks näis, mis juhtub.
Võib tõesti nii olla. Minuga juhtus see aastal 2003.

Postitatud: T Dets 13, 2005 9:59 pm
Postitas kala
keegi kusagil rääkis,et ahvid pidid mingite aparaatidega mõõtma hakkame pirnide võimsust,või juba mõõdavad?
on mingi õige jutt we?

Postitatud: T Dets 13, 2005 10:01 pm
Postitas Stupiduser
Seda ma mõtlesin, et kuidas nii saab olla!
Uus seadus tuli vist eelmise aasta kevadest.

edit: pirnide võimsust???

Lisatuled katusele

Postitatud: K Dets 14, 2005 1:03 pm
Postitas LR90
to Stupiduser:
avalikus liikluses on max. pirni võmsuseks lubatud 60 w.
terv. ants

Postitatud: K Dets 14, 2005 1:36 pm
Postitas Stupiduser
Ma mõtlesin seda, et võimsuse mõõtmiseks tuleb pirnil juhtmed tagant ära rebida, mis osade sõiduautode puhul suhtkoht keerukas (näiteks Honda Jazzul tuleb maha kiskuda logar ja klaasipesupaak) :roll:

Ja millist praktilist kasu see tooks (peale selle, et trahvi saab teha)?