1. leht 1-st
tahaks ka maasturit,kuid millist võtta...
Postitatud: K Aug 11, 2010 1:57 am
Postitas jokker28
Tere 4x4 pere!
tahaksin soetada maasturit alates 2003 mis rohkem linna tänavaid ja maanteid põletab kuid jõuaks tummist haagist vedada ,oleks diisel,piisavalt mugav ja meie kliimasse sobiv.
kuna rikkus päris minu õuele veel koitma pole hakkanud siis kindlasti on mulle olulised näitajad nii masina hooldekulud,rehvid,kytus,kui ka kindlustus.
olen ise vaadanud Länkarit,Pathfainderit kui X5 160 kw
mingeid varasemaid kogemusi mul endal maasturitega pole peale sõitmise.
maasturit vajan aga esmalt töö otstarbeks,kuid samas jääks ta ka ainukeseks masinaks peres.
tänud juba kõigile ette.
Postitatud: K Aug 11, 2010 8:58 am
Postitas TiitR
Kui linn ja trass põhiliseks, siis ilmselt X5. Kuna sõidan paralleelselt länkarile palju ka X5 3,0d-ga (2006 a.), siis võin soovitada. Jaksab see masin ka edukalt haagist vedada. Miinuseks X5-l muidugi suht kallis kaskokindlustus (tasub teha isegi kui välja ostad), kuid mis tegelikult on länkariga ühte auku. Just sai pikendada mõlemale. X5-l tuli aasta 13880.- ja länkaril 11808.- Mootorid kardavad mõlemad s*tta kütust, kuid igasugu andurid on X-l nõrgemad ja maksavad omajagu (meie X käib muidugi eranditult vaid UM-is). Samas on länkaril ka palju tüüpvigasi (esiratta laagrid, esisilla pulikad, pihustid ja õhkvedru korral ka sealne suht nõrgake süsteem). Enda omal toimetab hetkel see õhusüsteem veel täitsa korralikult (ptui-ptui-ptui), kuid annab kulgemisel väga palju juurde. Näiteks päevad läbi linnas või trassil, siis keeran 1. sport astmesse ja metsas liikudes comfort astmesse - vahe ikka tuntav.
Paraku Nissani kohta igasugune inf puudub, eks mõni omanik paneb oma jutu juurde.
Jõudu auto valimisel!

Postitatud: K Aug 11, 2010 9:55 am
Postitas Landy
Mugavaks käru vedamiseks näiteks Land Rover Discovery II A. Võtab vaevata 3,5 tonni sappa. Kui raha rohkem, siis Discovery III
Postitatud: K Aug 11, 2010 10:49 am
Postitas jokker28
millised on disco ll tyypvead,mida tuleks ostes jälgida,kuidas on lood käivitumisega suurtel miinustel?
kas on äkki mõni landroveri guru ka kelle poole võiks täpsustavate kysimustega pöörduda?
tervitused!
Postitatud: K Aug 11, 2010 11:40 am
Postitas nohik
Landy´st suuremat landroverite kummardajat sa Eesist vaevalt leiad, vaevalt ka Baltikumist

. Kui sul mingeid konkreetseid küsimusi, siis saada talle mail või erasõnum ja küll ta sulle kõik vajaliku info ette vuristab. Lisainfot saad sa ka
http://www.landroverclub.ee/foorum aadressilt.
Jõudu ja jaksu otsustamisel.
Postitatud: K Aug 11, 2010 1:51 pm
Postitas Landy
jokker28 kirjutas:millised on disco ll tyypvead,mida tuleks ostes jälgida,kuidas on lood käivitumisega suurtel miinustel?
kas on äkki mõni landroveri guru ka kelle poole võiks täpsustavate kysimustega pöörduda?
tervitused!
Saadan sulle õhtul maili peale mudeli nõrkade ja tugevate kohtade ülevaate! Fänn olen küll,kuid ilma roosade prillideta,

Postitatud: K Aug 11, 2010 3:33 pm
Postitas jokker28
aitäh kõigile kes on juba jõudnud oma kommentaare jagada,loodan et neid tuleb veel ja vee...
p.s Landy jään ootama huviga disco kohta teavet!
tervitused!
Postitatud: K Aug 11, 2010 6:31 pm
Postitas 4x4JIM
Pathfainderi kõrvale võiksid ka Patrolit vaadata.
LC 120 st väga midagi peale mainitu ei oska öelda kuid mul oli siis tava amortidega variant mingeid comforte ja sporte ei olnud kuid igal pool oli mugav sõita. Minu omal oli ka veel kliimaseadme hälve e. puhus sooja ja külma kuid temp. ei hoidnud. Ja see kliima saaga pani mind meeletult nördima auto ametlikes hooldustes.
Miks tõind siis Patroli veel sulle välja on see, et ta on üks viimastest millel annab ühe silla tagant ära võtta ja suvel sellega kopika säästa.
(vabandan kui eksin aga kas X5 üldse on pidev vedu või on mingi elektroonika süsteem kes otsustab millal sul mida vaja on)