digitid liikluses, pada ja katel ja kõik muu
Postitatud: E Aug 09, 2010 4:19 pm
Kes tassib karjäärist rehve välja, kes veab linnusemäelt palke, kes taastab filmivõtetele tarvilikku aeda, kes aga aitab vööni lumes/vees köiega aitähhi eest hädast välja aga mõni mees laseb mõnuga kõigele sellele ja näitab milline on tõelise maasturimehe pale.
Toreda dzigiti masinaks on pirakas Länku mis tänavasõiduks liialt tõstetud ja mille rehv linnas mõttetult suur ja millel kergelt meelde jääv number 98ZCJ. Ühesõnaga täielikult täisvereline 4*4-meeste masin.
Eellugu: Lubasin meeletu töötegemise kõrvalt perele 3-päevase Soomereisi muumimaale, aga nagu minu puhul ikka, siis õnnestus muist sõiduvahendeid maha müüa enne reisi ja ühel lagunes pump. Et 800 kilomeetrine reis lahtise GAZ-69-ga oleks ikka väheke liig, siis ajasin seina äärest välja vana seatikese millel tänavalegaalne seisukord. Keset reisi ilmnes, et seoses hiljutise käigukasti vahetusega paar korda reguleeritud mõttetu käiguhoovastik annab jätkuvalt saba kohati 2. käik kaob lampi ja 3-4-s sisenevad kohati meeletu raginaga. Olles Turus, ilmnes 2.-l päeval tõsiasi, et kahjuks hakkab saba andma veepump, mis suutis kohati maha jätta vägeva loigu. Selgus ka, et vastupidiselt VW peaks Seatil töötama ka kaks jahutusvendikat nagu ette nähtud ja neid läheb ikke vaja ka suht tihti. Kaalusin mõtet kutsuda puksiir, aga et lõppeks pühapäeva pealelõuna ja selle tulek võtaks palju aega ja ise tahaks ka koju saada, siis otsustasin kodu poole liikuda. Et pidurid, roolisüsteem, tuled/klaasid terved, siis polnud ka ohtu kaasliiklejatele ja lubatud kiirusel kuni 120km/tunnis jahtus ka masin piisavalt maha, et viimasena viimasest avatud väravast laevale tormata.
Lugu ise: Ehk siis vaatamata probleemidele õnnestus Soomes sõita 500 km ilma probleemideta ja Eestis juba 1. km pidin surma saama! Mis seal salata esimest korda oma masinga väljamaa laevas ja ei tea ka kuda ja mis järjekorras asjad käivad. Saadeti suht vara autodesse ja sai masin tööle pandud, sadamas venis ka autode voor vaikselt ja tänaval uimerdas üks Leedu numbriga kaubik kõigil jalus. Et teatud näitaja armatuuris hakkas punasesse kiskuma, siis suundusin kusagil Narva mnt-ga ristumisel esimesse ritta. Et rida minu ees vaba, siis kasutasin ühtlast pidevat liikumist jahutamiseks. Miski hetk sain ka aru miks esimene rida tühi ees tarad ja nooled, kiire olukorra hindamine andis selle, et tuleks minna teise ritta. Oli mitu auku kuhu minnes oleks mina ja ka mulle siis järgnev auto pidanud pidurdama, leidsin väheke pikema augu, andsin kergelt gaasi ja takistusest möödas olingi enda arvates tagumist autot häirimata. Aga juhtus arusaamatu mind hakkas suht varsti sõna otseses mõttes rammima maastur mille ette siis ilmselt olin reastunud. Vilgutas teistest tugevamalt eredamate tuledega(ilmselt lubatust võimsamad pirnid), et kell oli suurusjärku kümme läbi ja pime, siis mõnus pimestamine ja loomulikult pea segiminek, sest tänu vihmale ka ei saa aru, et kuhu minna ja suund kodule võetud umbes(gps-i ei viitsinud tööle panna - Eesti ikkagi). Tagajärjeks see, et ei saanud jällegi 2.käiku sisse ja no enamvähem kohapealt 3.ga startida ilmselt solvas see dzigitti, sest järgnev oli juba märulifilm. Enne Viru hotelli üritas mõned korrad rammida ja siis rammiski nii, et mina poole autoga kõrvalreal, seejärel keeras sõna otseses mõttes 90-kraadi minu ette(liialdades öeldes puudutasid tema kõrvalistuja ukselingid maad), seejärel tegi dzigitt uue 90-kraadise pöörde ja jäi kohe seisma minu auto ette. Mitme autojuhi elu seati tol hetkel ohtu ei taha kokku arvutada. Et minu auto konn hiiglase kõrval siis ei näinud päris täpselt, aga tundus et mees vehkis käega aknast välja midagi ja veel 5-10 sekundit seismist ja hakkas liikuma. Et ei julgenud tema taga sõita, siis möödusin vaikselt kõrvalreas, juhti ei näinud, sest esiaknad raudselt toonitud. Ei julenud ka väga kiirustada ja kiristasin hambaid kui armatuuri vaatasin. Vaatamata ettevaatlikusele oli Liivalaia-Pärnu mnt ristumisel lõpuks selge, et mind jälitatakse, sest teatud auto tugevalt eredamad tuled olid kogu aeg vaid paari auto kaugusel minu taga. Pärnu mnt-l loksusin esimesese reas soome numbriga auto taga ja vältisin pilku armatuurile seisma ei julenud ka jääda mida teha 1300kg 2000kg monstrumi vastu.
Kusagil Pärnu mnt tõusul enne Järve keskust tegi siis dzigitt oma viimase etteaste. Foori alt startides möödus minust äkki Länku, rabas minu ette ja jäi seisma. Et juba oskasin oodata seda ja õnneks ka taga auto ei tulnud, siis pääsesin kergelt. Dzigitt tegi tagasipöörde ja läks sinna kust oli tulnud.
Minu mõned küsimused tegijale dzigitile(otse või läbi sõprade):
Et mis hoog sind tabas, mis juhtus, sest riivata saada võis vaid sinu EGO samas millest, LE kehtib ju kõigile?
Mida see sulle annab kui kusagil peres jäävad 1. ja 3. aastased juba offroadihuvilised poisid ilma isata orvuks või kaotab isa nii vanad lapsed? Kas joonistad Länku tagapamperile mõned pisarad siis?
Kas oled osalenud sellistel üritustel nagu Dragrace või Klapperjaht, sest vaid seal võiksid kohata endale väärilisi vastaseid?
Mis auto peaksin mina ostma(juba paar aastat kaalun otsust) praegu mul mõttes vaid BTR ja täisvereline Hummer. BTR-iga hea rammida, aga Hummer peaks vist Länkust suutma ka üle sõita?
Küsimus teistele, et tahaks pasundada/karjuda, aga see toob omakorda jälle palju negatiivset suhtumist 4*4-meestesse? Mis järeldused teha? Praegu jääb viimaste sündmuste tormis mulje, et tõsised mehed vihkavad lapsi!
P.S. 3-aastane hakkas veel kodus voodis nutma ja rahunes alles siis kui sai kinnitatud, et kodus voodis ja midagi halba ei saa enam juhtuda.
Toreda dzigiti masinaks on pirakas Länku mis tänavasõiduks liialt tõstetud ja mille rehv linnas mõttetult suur ja millel kergelt meelde jääv number 98ZCJ. Ühesõnaga täielikult täisvereline 4*4-meeste masin.
Eellugu: Lubasin meeletu töötegemise kõrvalt perele 3-päevase Soomereisi muumimaale, aga nagu minu puhul ikka, siis õnnestus muist sõiduvahendeid maha müüa enne reisi ja ühel lagunes pump. Et 800 kilomeetrine reis lahtise GAZ-69-ga oleks ikka väheke liig, siis ajasin seina äärest välja vana seatikese millel tänavalegaalne seisukord. Keset reisi ilmnes, et seoses hiljutise käigukasti vahetusega paar korda reguleeritud mõttetu käiguhoovastik annab jätkuvalt saba kohati 2. käik kaob lampi ja 3-4-s sisenevad kohati meeletu raginaga. Olles Turus, ilmnes 2.-l päeval tõsiasi, et kahjuks hakkab saba andma veepump, mis suutis kohati maha jätta vägeva loigu. Selgus ka, et vastupidiselt VW peaks Seatil töötama ka kaks jahutusvendikat nagu ette nähtud ja neid läheb ikke vaja ka suht tihti. Kaalusin mõtet kutsuda puksiir, aga et lõppeks pühapäeva pealelõuna ja selle tulek võtaks palju aega ja ise tahaks ka koju saada, siis otsustasin kodu poole liikuda. Et pidurid, roolisüsteem, tuled/klaasid terved, siis polnud ka ohtu kaasliiklejatele ja lubatud kiirusel kuni 120km/tunnis jahtus ka masin piisavalt maha, et viimasena viimasest avatud väravast laevale tormata.
Lugu ise: Ehk siis vaatamata probleemidele õnnestus Soomes sõita 500 km ilma probleemideta ja Eestis juba 1. km pidin surma saama! Mis seal salata esimest korda oma masinga väljamaa laevas ja ei tea ka kuda ja mis järjekorras asjad käivad. Saadeti suht vara autodesse ja sai masin tööle pandud, sadamas venis ka autode voor vaikselt ja tänaval uimerdas üks Leedu numbriga kaubik kõigil jalus. Et teatud näitaja armatuuris hakkas punasesse kiskuma, siis suundusin kusagil Narva mnt-ga ristumisel esimesse ritta. Et rida minu ees vaba, siis kasutasin ühtlast pidevat liikumist jahutamiseks. Miski hetk sain ka aru miks esimene rida tühi ees tarad ja nooled, kiire olukorra hindamine andis selle, et tuleks minna teise ritta. Oli mitu auku kuhu minnes oleks mina ja ka mulle siis järgnev auto pidanud pidurdama, leidsin väheke pikema augu, andsin kergelt gaasi ja takistusest möödas olingi enda arvates tagumist autot häirimata. Aga juhtus arusaamatu mind hakkas suht varsti sõna otseses mõttes rammima maastur mille ette siis ilmselt olin reastunud. Vilgutas teistest tugevamalt eredamate tuledega(ilmselt lubatust võimsamad pirnid), et kell oli suurusjärku kümme läbi ja pime, siis mõnus pimestamine ja loomulikult pea segiminek, sest tänu vihmale ka ei saa aru, et kuhu minna ja suund kodule võetud umbes(gps-i ei viitsinud tööle panna - Eesti ikkagi). Tagajärjeks see, et ei saanud jällegi 2.käiku sisse ja no enamvähem kohapealt 3.ga startida ilmselt solvas see dzigitti, sest järgnev oli juba märulifilm. Enne Viru hotelli üritas mõned korrad rammida ja siis rammiski nii, et mina poole autoga kõrvalreal, seejärel keeras sõna otseses mõttes 90-kraadi minu ette(liialdades öeldes puudutasid tema kõrvalistuja ukselingid maad), seejärel tegi dzigitt uue 90-kraadise pöörde ja jäi kohe seisma minu auto ette. Mitme autojuhi elu seati tol hetkel ohtu ei taha kokku arvutada. Et minu auto konn hiiglase kõrval siis ei näinud päris täpselt, aga tundus et mees vehkis käega aknast välja midagi ja veel 5-10 sekundit seismist ja hakkas liikuma. Et ei julgenud tema taga sõita, siis möödusin vaikselt kõrvalreas, juhti ei näinud, sest esiaknad raudselt toonitud. Ei julenud ka väga kiirustada ja kiristasin hambaid kui armatuuri vaatasin. Vaatamata ettevaatlikusele oli Liivalaia-Pärnu mnt ristumisel lõpuks selge, et mind jälitatakse, sest teatud auto tugevalt eredamad tuled olid kogu aeg vaid paari auto kaugusel minu taga. Pärnu mnt-l loksusin esimesese reas soome numbriga auto taga ja vältisin pilku armatuurile seisma ei julenud ka jääda mida teha 1300kg 2000kg monstrumi vastu.
Kusagil Pärnu mnt tõusul enne Järve keskust tegi siis dzigitt oma viimase etteaste. Foori alt startides möödus minust äkki Länku, rabas minu ette ja jäi seisma. Et juba oskasin oodata seda ja õnneks ka taga auto ei tulnud, siis pääsesin kergelt. Dzigitt tegi tagasipöörde ja läks sinna kust oli tulnud.
Minu mõned küsimused tegijale dzigitile(otse või läbi sõprade):
Et mis hoog sind tabas, mis juhtus, sest riivata saada võis vaid sinu EGO samas millest, LE kehtib ju kõigile?
Mida see sulle annab kui kusagil peres jäävad 1. ja 3. aastased juba offroadihuvilised poisid ilma isata orvuks või kaotab isa nii vanad lapsed? Kas joonistad Länku tagapamperile mõned pisarad siis?
Kas oled osalenud sellistel üritustel nagu Dragrace või Klapperjaht, sest vaid seal võiksid kohata endale väärilisi vastaseid?
Mis auto peaksin mina ostma(juba paar aastat kaalun otsust) praegu mul mõttes vaid BTR ja täisvereline Hummer. BTR-iga hea rammida, aga Hummer peaks vist Länkust suutma ka üle sõita?
Küsimus teistele, et tahaks pasundada/karjuda, aga see toob omakorda jälle palju negatiivset suhtumist 4*4-meestesse? Mis järeldused teha? Praegu jääb viimaste sündmuste tormis mulje, et tõsised mehed vihkavad lapsi!
P.S. 3-aastane hakkas veel kodus voodis nutma ja rahunes alles siis kui sai kinnitatud, et kodus voodis ja midagi halba ei saa enam juhtuda.