1. leht 1-st

Patroli ost

Postitatud: P Aug 08, 2010 6:46 pm
Postitas Sqad
Sõber paar korda oma pajereoga metsa kaasa vedanud mu ja nüüd mõtted mõlguvad patroli ostu suunas päris tõsiselt.(aitähh alr )
Osta plaan pika kerega Patrol aastas 2000-... . Tekkinud paar küsimust.Nimelt kui osta siis ikka osta nii,et kasutada seda sihtotstarbeliselt.Seega vaja kindlasti tõste,rehvid,snorkel,põhjakaitse ja vints.Kuna jeebi maailm hetkel suht võõras siis ei tea ka neist asjadest ja hindadest suur midagi.Äkki kellegil väike eelaimdus mis kogu see modimine maksma minna võiks.Asjad võiks olla sellised keskpärased mitte hardcore offroadi vidinad :D (Plaan ka talvel autot töögemisel kasutada ,ehk siis kaupa laiali vedad) ,seega oleks positiivne kui jääks alles ka mingi sõidumugavus autole.
Mootoritest ,kas bensiiv v masuudikas?

Sqad

Re: Patroli ost

Postitatud: P Aug 08, 2010 9:44 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Sqad kirjutas: Mootoritest ,kas bensiiv v masuudikas?
4,2L ja ülespoole = mõlemad on hääd

Postitatud: E Aug 09, 2010 4:36 pm
Postitas Sqad
Njahh,nende 4,x + mootoritga masinate valik on suht kesine.Nii siin,Saksas ja Leedus.
Nagu aru saanud olen siis 2,8 täna oma alumiinium kaanele on täiesti mõttetu ettevõtmine?Et kui 4 liitrist ei leia siis järgmine valik võiks olla 3,0?

S.

Postitatud: E Aug 09, 2010 5:22 pm
Postitas fagott
Valesti said aru. Kõige hullem on 3,0 manuaalkastiga, sellest vähe parem 3,0 automaat, siis 2,8 manuaal ja kõige etem 4,2 manuaal. Bensiinimootoriga selline auto tundub kuidagi mõttetu, aga see maitseasi.

Postitatud: E Aug 09, 2010 6:51 pm
Postitas Sqad
Maastikul vist diisel tsipa mõistlikum...?Minujaoks mootor ei mängi mingit rolli...hea oleks lihtsalt teada mis nagu pommikindlam on :)

Postitatud: E Aug 09, 2010 9:12 pm
Postitas fagott
Just vaatasin Auto24-ja, täiesti olemas 4,2d, kusjuures oli hind suht sama, nagu teistel.

Postitatud: T Aug 10, 2010 2:21 pm
Postitas Sqad
Sa mõtled seda valget?see mul sõbra platis peal müügis...uurisin ka natuke sellekohta...aga ma ei tea,pole nagu sellel autol peale hea mootori mitte midagi :)
Ei,ära arva,et ma nüüd otsin mingit prillikivi millega pärast pisar silmis metsa ronima hakkan aga siiski,midagi võiks ju olla.See valge pole päris see mida otsin.
Aga keegi oskaks vastata ka muudele küsimustele ,mis puudutavad modimise hindu?

S.

Postitatud: K Aug 11, 2010 9:27 pm
Postitas Sqad
Nii,tundub,et 4,2 jne ostimised on suht lootusetud..siis küsimus.Kas 3,0 ,kui jah ,siis mis kastiga...või 2,8 ,kui jah ,siis mis kastiga?

Postitatud: K Aug 11, 2010 9:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Sqad kirjutas:Nii,tundub,et 4,2 jne ostimised on suht lootusetud..siis küsimus.Kas 3,0 ,kui jah ,siis mis kastiga...või 2,8 ,kui jah ,siis mis kastiga?
fagott kirjutas:Kõige hullem on 3,0 manuaalkastiga, sellest vähe parem 3,0 automaat, siis 2,8 manuaal ja kõige etem 4,2 manuaal.
Googelda "nissan patrol handgranade" - saad vastuseid

ZD30 võimsust mõõdetakse mitte Kw'des vaid Megatonnides http://en.wikipedia.org/wiki/TNT_equivalent :twisted:

Postitatud: R Okt 01, 2010 9:08 pm
Postitas mimuline
Kui juba läks uurimiseks mootorite kohta siis mis vead esinevad nendel mudelitel, et mille pärast nad sellises reastamises oma halbade külgede poolest sest hetkel ka omal valik pooleli, tahaks oma "arbuus legacy" asemele midagi suuremat ja rohkema ruumiga maasturit!?