1. leht 1-st

Frontera Spordile kerge tõste ja probleem ratta laagriga

Postitatud: R Aug 06, 2010 2:50 pm
Postitas NivaRunner
Tere

Olen nüüd Niva pealt ümber kolinud Opel Frontera Spordile ja soov seda autot ka natuke kaasa aidata. Esialgu on sellise lihtsa tõste plaanid, et suuremad rehvid alla mahuks(min 32"). Tõste on teoorias mitu korda läbi käidud ja plaan paigas, aga ei suuda välja mõelda mida teha pidurdusjõu regulaatoriga. Vahelt ära võtta? Kas siis hakkavad lumel ja jääl tagumised pidurid enne pidurdama? Selline kogemus on Pesugot 405-ga. Klotsid kuluvad kiiremini või mõned muud mured? Ilmselt ei suuda ma vastavalt tõstele seda varrast õigele pikkusele saada. On kellelgi mõni hea nõu sellise mure vastu?

Kuna tegin juba uue teema, siis küsin mind painava teistlaadi küsimuse ka siin ära.
Nüüdseks vajavad autol vahetamist mõlemad tagumised rattalaagrid, selle kohta on siin pikk teema aga vastust enda küsimusele sealt ei saanud: " Kas on mõtekam osta kohe romulast mõlemad veovõllid koos laagritega või proovida ikkagi paigaldada B varuosa laagreid?"

Postitatud: R Aug 06, 2010 4:19 pm
Postitas seenior2
Ilmselt ei suuda ma vastavalt tõstele seda varrast õigele pikkusele saada. On kellelgi mõni hea nõu sellise mure vastu?
______
Vast suudad ikka,tead ju,kui palju tõste tuleb,samavõrra suurenda ka varda pikkust.! Võimalik,et kohe päris õigeks ei saa - tee uus varras pikkuse suhtes reguleeritavaks,siis saad katse- eksituse meetodil kindlasti õigeks.

Postitatud: R Aug 06, 2010 8:57 pm
Postitas hint
kui sul laagris on väike loks siis las olla uuel laagril on kah. Avastasin ka seda kui ma nende laagritega jamasin et laagri peal kummitihend(rõngas) oli b varuosal peenem, arvan et sellepärast tilkus õli välja. Kui vedrud korralikud siis peaks 32 alla mahtuma ka ilma tõsteta.

Postitatud: L Aug 07, 2010 5:47 am
Postitas NivaRunner
Varda kohalt niipalju, et ise eelistaks siiski kogu kupatuse eemaldust.
Kas uuele laagrile ei saa vana kummitihrndit panna? Üks laager laiali ja teine laseb õli läbi! Alustasin kõvasti ragisevast laagrist. Hetkel ei suuda kuidagi seda stopprit eemaldada, ei taha teine kuidagi ää tulla. KUi panna uus laaager aga vana kummirõngas, siis peaks kõik korras olla? Täna üritan romulates uurida, ehk kusagil leidub sellist isendit.

Postitatud: L Aug 07, 2010 8:42 am
Postitas hint
vana tihendit saab panna küll. stopper rõngas lõika katki aga katsu pooltelge mitte vigastada või siis treiali juurde ja lased maha treida, kuidagi muud moodi sa seda kätte ei saa.

Postitatud: L Aug 07, 2010 1:12 pm
Postitas NivaRunner
hint kirjutas:vana tihendit saab panna küll. stopper rõngas lõika katki aga katsu pooltelge mitte vigastada või siis treiali juurde ja lased maha treida, kuidagi muud moodi sa seda kätte ei saa.
Kas uus stopper on uue laagriga kaasas, et ei pea seda säilitama.



Infoks veel, et ei suuda kusagilt veovõlli leida, männiku romulas on aga 2000.- tükk.

Postitatud: L Aug 07, 2010 11:31 pm
Postitas PARUN
NivaRunner kirjutas: Infoks veel, et ei suuda kusagilt veovõlli leida, männiku romulas on aga 2000.- tükk.
Deem, kus on hind alles

Postitatud: P Aug 08, 2010 12:18 am
Postitas NivaRunner
PARUN kirjutas:
NivaRunner kirjutas: Infoks veel, et ei suuda kusagilt veovõlli leida, männiku romulas on aga 2000.- tükk.
Deem, kus on hind alles
Jep......Hetkel kõige odavam uus laager mille leidsin on 1140.-

Postitatud: P Aug 08, 2010 9:03 pm
Postitas hint
Uus stopper rõngas on jah laagriga kaasas

Postitatud: E Aug 09, 2010 12:09 am
Postitas NivaRunner
Siis nägin ilma asjata nii palju vaeva tervelt vana stopperi maha saamisega.


Tänud kellelegi, kes teema ära muutis.....mõtlesin ise ka seda juba kuidagi paremaks muuta...... :D

Postitatud: K Aug 25, 2010 9:36 pm
Postitas NivaRunner
Nüüdseks mõlemad rattalaagrid vahetatud. Laagrid forsist firma kaardiga 819.- tk. Nende B-varuosa laagrite kohta sain ka üllatuse osaliseks. Nimelt autol olid küljes mõlemad laagrid tootjalt KOYO, forsist ostsin laagrid mis olid mingi " NK" või midagi sellist mustas punase kirjaga karbis. Esimest laagrit paigaldades avastasin, et karbis OPTIMAL laager, millel tõesti kummirõngas oli küljes olnud laagri omast peenem. Paigaldades tõmbasin näpuga ime õhukese kihi silikooni laagripesale, sinna kuhu kummitihend lõpuks jääb, ja ilmselt jäi väga hea. Hakkasin siis teist laagrit vahetama ja minu imestuseks tuli samast karbist "NK" välja KOYO laager, millel tihend sama mis vahetataval laagril.

Soovitan poes karp lahti teha ja vaadata kumb laager sees on ja küsida just KOYO oma.

Ühe laagri vahetus võttis aega umbes 2h. Tehtud sai koduste vahenditega.