1. leht 2-st
Neste Laagri A-24 rokib.
Postitatud: N Aug 05, 2010 9:18 am
Postitas tanel
Sõber võttis benssu sealt oma tsiklile. Eile jõudis jeeli-jeeli puterdades tööle. Filter umbes. WTF...
Väike päästeoperatsioon universaalfiltri (hea modi ka uuemale tsiklile, tuleb välja) ja benakänkuga, naabruses asuvast töökojast tühjad pläskud paagi tühjendamiseks ja tulemuseks oli selline pilt.
Välja lastud mürk patsiendi kõrval. Pöörake tähelepanu bensufiltri toonile. See on ESIMENE filter mis ära vahetati, ehk siis uus ja lonksu bena ära filtreerinud.

(Algul oli mõte, et ainult filtris mingi koll ees, paagis ootavat pornot ei osanud siis kahtlustadagi...)
Mürgianumad minu hoovil. Kõrvale tõstsin võrdluseks peamiselt vana muruniiduki õli sisaldava kanistri. Noh, väike toonivahe on isegi tuvastatav jah.
Pilk känkusse sisse.
Tänahommikune laks, 12 tundi seismist andis sellise sette.
Kontroll tekkides andis süüdlaseks:
27/07/2010 08:27 Neste Laagri A-24
Ma ei oska enam midagi öelda.
Ma pole mihkelnaams ega toksikomaan, aga see pask isegi ei haisenud bensiini moodi. See on kuratteabmis. Ma parem ei spekuleeri.
GO NESTE.
EDIT: professor Naamsi nime kribasin valesti...
Postitatud: N Aug 05, 2010 9:54 am
Postitas alr
Kas selle info jätsid foorumites kuulutamiseks või edastasite ka Nestele?
Postitatud: N Aug 05, 2010 10:54 am
Postitas tanel
Asjaomane isik ehk siis ohver saatis selle lingi nestele ka, mis mul lärmata ja edastada.
Üldiselt, kui ronid püünele kella lööma, tehakse nördinud nägu, et "meiega pole kontakteerutud, kindlasti oleksime leidnud mingi lahenduse ja saanud kokkuleppele" ja kui lähed kontakteeruma, öeldakse, et "ise oled tärpentini paaki valanud, nurga taga tead ei maksa ikka odavat solkkütust võtta". Ostutekk ei tõesta mitte midagi ju.
Kuna tarbija hääletab ja signaliseerib rahakotiga, siis on foorumites info levitamine ilmselt mõjusam kui uste kulutamine.
Postitatud: N Aug 05, 2010 6:06 pm
Postitas Priit82
tanel kirjutas:Asjaomane isik ehk siis ohver saatis selle lingi nestele ka, mis mul lärmata ja edastada.
Üldiselt, kui ronid püünele kella lööma, tehakse nördinud nägu, et "meiega pole kontakteerutud, kindlasti oleksime leidnud mingi lahenduse ja saanud kokkuleppele" ja kui lähed kontakteeruma, öeldakse, et "ise oled tärpentini paaki valanud, nurga taga tead ei maksa ikka odavat solkkütust võtta". Ostutekk ei tõesta mitte midagi ju.
Kuna tarbija hääletab ja signaliseerib rahakotiga, siis on foorumites info levitamine ilmselt mõjusam kui uste kulutamine.
Endal oli umbes 4 aastat tagasi probleem ühe teise eestis tegutseva tankla keti solkkütusega. Kahjuks esimest korda ,
kui sinna helistasin siis saadeti põhimõtteliselt p....e, alles siis kui hakkasin mainima tarbijakaitset ja pressi hakkasid asjad edenema minule soodsas suunas(auto oli tol momendil umbes 2 kuud vana ja esinduses läks remont 8000). Küll oli kahju, et sedasi käituti, kuna olin neilt juba aastaid tankinud ja oleksin ilmselt ka edasi tankinud, kui oleks probleem ilma jamadeta ära lahendatud.
Postitatud: N Aug 05, 2010 6:42 pm
Postitas Cruizsub
lase ajakirjandusest ka läbi
Postitatud: L Aug 07, 2010 2:53 pm
Postitas WotS
Täiesti õudne! Oleksid siis veel kütust ostnud kuskilt "garaazide vahelt" kuid soetasid ikkagi tuntud kohast kalli raha eest. Isiklikult ma julgen kütist ainult Statoilist osta või Lukoilist osta. Hea näide Eesti "soodsast" bensiinist on lugu,et käisin enda maal ning oli tarvis hädasti bensiini osta aga neil ainult Venemaa 92te pakkuda. Lööge või maha aga MINA EI SAANUD ARU,et Vene 92ga liiguks auto halvemini kui Eesti 95ga kuid tuntav vahe oli hääles. Eesti 95ga oli siuke lörin kõrgete pööretega. autoks MB 2.0 100 kw E klass. Liitri hind 13 krooni 92el.
Postitatud: L Aug 07, 2010 9:13 pm
Postitas tarmo
Mis garanteerib, et Statoil samasugust praaki ei tee?
Või Lukoil või Alexela või Olerex?!?
Mitte miski...
Postitatud: P Aug 08, 2010 9:27 am
Postitas säinas
mu tundlik nina arvab, et eestis müüdaval bensiinil pole ühest kindlat keemilist koostist, partiid lõhnavad väga erinevalt. sellise müügiartikli nimetamine bensiiniks on väike kunstiline liialdus, nagu umbes puskari nimetamine viinaks.
Postitatud: P Aug 08, 2010 3:43 pm
Postitas isakene
Vene ajal oli seadus, et 1 tund peale tanklasse kütuse laadimist mingit tankimist ei toimu. Olen isegi tanklas oodanud ja seda seadust maapõhja vandunud. Põhjus lihtne - mahuti põhja settinud saast läheb sissetuleva joa all liikvele ning võtab aega, kui see kraam taas settib. Praegu on normiks 30 minutit... aga niipalju kui mina näinud olen, ei peeta sellest kusagil kinni. Mahuti täitmine ja tankimine toimuvad ikka samaaegselt. Osad solgijuhtumid on kindlasti sellistest olukordadest tekkinud, inimesed ei teagi, et vahet peab pidama...
Postitatud: P Aug 08, 2010 9:56 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mnja - ostsin täna Roiu tanklast muruniidukile bena - nõuks oli mul kaasas BP 5L õlikanka - ostsingi 5L maksin ää - aga vot kanistri küljel oleva skaala järgi sain kütet 4,5L - miskipärast ma ei usu, et BP üritab klientidele kavalusega rohkem õli müüa
Aga pohh mudugist - ma sain rohkem kui 0,5L jagu sõimata tankla töötajalt kui märkuse tegin

Postitatud: P Aug 08, 2010 10:07 pm
Postitas zum
Ilmad soojad, plastik ehk paisus kuigivõrd...

Postitatud: P Aug 08, 2010 10:28 pm
Postitas kapu
Ühes Lõuna-Eesti väikelinna vägagi tuntud tanklaketi tanklas olen kaks korda sel aastal suutnud tsiklisse rohkem kütust mahutada (muidugi tankla näidiku ja arve järgi...) kui reaalselt paagi maht on. Kui juba vähem kui 15 liitriga maksad kinni õhku, siis natuke asisema paagimahuga masina puhul ei tahaks mõeldagi sellises kohas tankimisest.
Kütuse kvalideet (eriti 95`l), kõigub ka nagu ameerika mägedel. Kaasa arvatud Statoilil (poolteist kuud tagasi sai Keila statikas paak silmini löödud ja paarkümmend kilomeetrit hiljem minu V2 tühikäigul töötamist enam ei tunnistanud).
Pehmelt öeldes: parajat pornot müüakse meile hinge hinnaga

Postitatud: P Aug 08, 2010 11:10 pm
Postitas WotS
kapu kirjutas:Ühes Lõuna-Eesti väikelinna vägagi tuntud tanklaketi tanklas olen kaks korda sel aastal suutnud tsiklisse rohkem kütust mahutada (muidugi tankla näidiku ja arve järgi...) kui reaalselt paagi maht on. Kui juba vähem kui 15 liitriga maksad kinni õhku, siis natuke asisema paagimahuga masina puhul ei tahaks mõeldagi sellises kohas tankimisest.
Kütuse kvalideet (eriti 95`l), kõigub ka nagu ameerika mägedel. Kaasa arvatud Statoilil (poolteist kuud tagasi sai Keila statikas paak silmini löödud ja paarkümmend kilomeetrit hiljem minu V2 tühikäigul töötamist enam ei tunnistanud).
Pehmelt öeldes: parajat pornot müüakse meile hinge hinnaga

Eks bensiiniga ongi kõige hullem,et lihtsalt pole võimalik osta 100% alati kindla kvaliteediga bensiini. Välismaalt vaadiga tellida on ka natukene imelik.
Üldiselt NÄITEKS kui tahaksin Soomest tuua 1000L bensiini ametlikult Eestisse omaks tarbeks siis mis seaduslikud või transpordi ja maksude takistused võivad ette tulla?
Postitatud: E Aug 09, 2010 2:13 am
Postitas Arxs
Alexelaga sama kogemus, sai 17L tangitud 95-te, kolmandik maha sõidetud ja masin keeldus töötamast. Sai laiali lammutatud ja bensiinipumbast ja filtrist ja voolikutest vesi välja lastud(oma liitri jagu ikka). Tikuga ei meelitanud seda kuidagi põlema. Aga mida teha? Sõitmata ju ei jäta.
Postitatud: E Aug 09, 2010 1:32 pm
Postitas seenior2
Üldiselt NÄITEKS kui tahaksin Soomest tuua 1000L bensiini ametlikult Eestisse omaks tarbeks siis mis seaduslikud või transpordi ja maksude takistused võivad ette tulla?
--------
Reisilaeva eeskiri ei luba bensiini vedu muul moel,kui auto paagis...