1. leht 1-st
Uaz differ,millega tegu?
Postitatud: T Aug 03, 2010 5:55 pm
Postitas Raidoastra
Sai siis differ alt keeratud et plokk keevitada aga vaatasin et asi kahtlane et ei ole selline differ nagu teisel villisel?

Postitatud: T Aug 03, 2010 7:21 pm
Postitas rommi@rommi
pildi järgi tegu tavalise uazi diffriga
Postitatud: T Aug 03, 2010 8:04 pm
Postitas Raidoastra
sellge kahtlus tekkis kuna teisel villisel satelliitide osa nähtav aga sellel ei ole.
Postitatud: K Aug 04, 2010 12:24 am
Postitas uputaja
Vat seda juttu muidu ei usu,kui pilti ei näe.
Postitatud: K Aug 04, 2010 5:44 am
Postitas seenior2
fotol paistab UAZ452 giferentsiaalikarp ,küllap seal ka sees miskit on

Ja Villist sul vist ei ole,ikka mõni Gaz või Uaz vast ....
Postitatud: K Aug 04, 2010 8:51 am
Postitas olaf
see peaks 4 satelliidiga diff olema, ja teine millel eraldi satelliite näha on on 2 satelliidiga variant. 4-ne ei lase teist ratast niiväga paigal seista kui 2-ne, lukk on muidugi kõige kindlam.
Postitatud: K Aug 04, 2010 9:01 am
Postitas erik
olaf kirjutas:see peaks 4 satelliidiga diff olema, ja teine millel eraldi satelliite näha on on 2 satelliidiga variant. 4-ne ei lase teist ratast niiväga paigal seista kui 2-ne, lukk on muidugi kõige kindlam.
Heh, nelja ja kahe sateliidise diffri vahe on ainult selles, et nelja sateliidiga diferentsiaal on konstruktsioonilt tugevam. Veojõu jutt on BS.
Postitatud: K Aug 04, 2010 3:30 pm
Postitas seenior2
Erik kirjutas:
Heh, nelja ja kahe sateliidise diffri vahe on ainult selles, et nelja sateliidiga diferentsiaal on konstruktsioonilt tugevam. Veojõu jutt on BS.
---------
Jutt õige,vast niipalju lisan,et nooruses sai UAZ452 4x4 tüüpi furgooniga,millel oli püsivalt c tonnine koorem peal(sisseehitatud seadmed + 4 meest) leiba teenitud ja vahetasin mitu korda tagasillas seda 2.sat.-iga difrit.Murdis "juurikast" pooleks ja seda täitsa tavalise sõiduga asfaldi peal. Asi oli niikaua müstika,kui teada sain,et ees on 4-ne sateliidikorpus ja nõrgem ju annab järele

Leidsin siis tagasilda ka 4-se diffri ja jäi nagu viimaseks korraks silda remontida sel autol!
Postitatud: K Aug 04, 2010 3:38 pm
Postitas t6nu
siinkohal jääb segaseks, et miks sa siis asfaldi peal esisilda välja ei lülitanud?
seenior2 kirjutas:Erik kirjutas:
Murdis "juurikast" pooleks ja seda täitsa tavalise sõiduga asfaldi peal. Asi oli niikaua müstika,kui teada sain,et ees on 4-ne sateliidikorpus ja nõrgem ju annab järele

Leidsin siis tagasilda ka 4-se diffri ja jäi nagu viimaseks korraks silda remontida sel autol!
Postitatud: K Aug 04, 2010 3:52 pm
Postitas seenior2
siinkohal jääb segaseks, et miks sa siis asfaldi peal esisilda välja ei lülitanud?
-----------
Tuli ikka sõita iga ilmaga,ka talvel libedaga ja naastrehvid olid ju
neetud kapitalistidel ,kangeslaslikul nõukogude inimesel oli ainult nelivedu abiks

Postitatud: N Okt 21, 2010 5:13 pm
Postitas Raidoastra
Küsimus veel et kas aeglasel sillal on ka käbi erinev kiire silla omast või on ainult taldrik rohkemate hammastega.
Postitatud: N Okt 21, 2010 7:04 pm
Postitas LR90
Tigu ja taldrik on alati paaris.
Postitatud: N Okt 21, 2010 8:08 pm
Postitas Raidoastra
asi selge siis