1. leht 1-st

Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Postitatud: L Juul 31, 2010 1:30 pm
Postitas Lauzy
Autoks on siis Patrol Y61 2.8 Sõidu ajal lööb mootoritule põlema ning pöördeid üle 1800 ei luba tõusta. Suretad auto välja, käivitad uuesti kõik jälle korras. Vahest on korras minuti, vahel jällegi mitu kuud :?
Äkki on kellelgi olnud sama probleem, ning oskaks aidata :D

Postitatud: P Aug 01, 2010 11:22 pm
Postitas jr
Mine käi Nissanis ja lase diagnost teha, saad kohe teada mis jupp viga annab.

Postitatud: L Sept 04, 2010 10:17 pm
Postitas Lauzy
Sai siis käidud diagnost tehtud, veaks näitas temp. andurit, vahetasin ära kuid ei midagi ikka sama :(
Kuid netis veidi otsides leidsin, et müüakse kahte erinevat temp. andurit.
Küsimus siis selline, et teab keegi kus asub teine andur, ise vahetasin ära selle mis on starteri kohal ning külgeläheb üks juhe...

Postitatud: P Sept 05, 2010 1:27 pm
Postitas Kodutu
ja teine asub kõrval kohe 2juhtmega, mis annab ajule teada moto tempist, 1juhtmega on armatuuri kella jaoks.

Postitatud: P Sept 05, 2010 5:53 pm
Postitas Lauzy
Rakvere Wiruauto spetsalistide andmeil pidanuks läbi olema ühejutmega andur ning müüdi mulle see :? Paistab et tegu pole eriti pädevate meestega sellel juhul :wink:
Teen proovi ja vahetan ära ka teise anduri, kuna viga oli ikkagi väidetavalt temp. anduris :)

Re: Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Postitatud: K Nov 02, 2011 8:25 am
Postitas anti84
Sellel autol põhjustas seda jama B-varuosa temp. andur. Panin nissani originaalid, lasin veakoodid kustutada ja asi toimib. Ei olnud vaja isegi Consulti, ligi sai Bosch-i testriga nipitades.

Re: Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Postitatud: K Nov 02, 2011 9:39 am
Postitas Kodutu
B-osa anduriga isegi paar korda alt läinud, 1mene variant ei liigutanud isegi seierit ja teine näitas veerandit siis kui mootor juba põhimõtteliselt kees, kolmas hetkel peab(sülitan 3 korda üle õla)

Re: Patrol 2.8 mootor avariireziimis

Postitatud: N Apr 19, 2012 8:43 am
Postitas anti84
Tegelikult anduri vahetusega asi ikka ei piirdunud, kuna viga tuli kohe tagasi...mootor saavutas väga kiirelt töötemperatuuri ja mulle hakkas tunduma, et viga saab olla veel termostaadis, mis ei avane korralikult. Nüüdseks sõitnud peale termostaadi vahetust mingi paar kuud ja no problemo...veatuli kustus ka iseenesest. Mul isegi vent eest minema visatud, kuna visko jooksis laiali ja mudaaugus tiksudes ei kuumene üle...elektrivent teeb praeguste ilmadega veel oma töö ära, aga suveks peab mõtlema suurema elektriventika peale!