1. leht 1-st
Õlirõhk langeb
Postitatud: N Dets 08, 2005 9:07 am
Postitas Laurius
Mille pagana pärast see õlirõhk langeb 2.8 td-l?
Külmalt panen käima, on tipp-topp 4,2. Soojaks läheb, kukub ca 2 peale. AGA ... Järgmine kord kui käima panen, on alla ühe. Ja kui siis veel veidi sõita ja peale sõitu gaasi maha lasen siis kukub täitsa nulli!
Ma olen kuulnud et seda juhtub kaunis tihti patolitega, et näidiku järgi kukub surve nulli. Kas surve ka reaalselt ära kukub?
Ja kui siis mis põhjusel?
Postitatud: N Dets 08, 2005 9:24 am
Postitas boob
Ausalt öeldes on mul 3,3D külmalt surve 3, ühe jutiga soojaks saades püsib stabiilselt 1,5-2,5 juures sõltuvalt pööretest. Soojalt käivitades on tühikäik alla 1 ja pöördes ca 2... Tundub nagu normaalne olevat.
Postitatud: N Dets 08, 2005 9:47 am
Postitas jr
Patrolil võib esineda "väsinud" õlirõhuandurit mootori küljes. Aga et olla kindel, võta mõõda manuaalsega üle.
Postitatud: N Dets 08, 2005 7:05 pm
Postitas topratohter
Minu pisikesel esines sama jama, sai üle mõõdetud ja kõik toimis- näidik pani minul võsa
Postitatud: N Dets 08, 2005 10:39 pm
Postitas kala
patrolil ju see mehhaaniline süsteem peal,et kui surve liiga madal siis suretab ise mootori välja!
Postitatud: R Dets 09, 2005 10:56 am
Postitas Laurius
krt, välja ta küll ei sureta ... järelikult on surve korras aga näidik "paneb võsa", nagu eelpool öeldud.
Ma panen mehaanilise mõõturi vist lisaks kõrvale.
Postitatud: R Dets 09, 2005 11:30 am
Postitas tuff
Laurius kirjutas:Ma panen mehaanilise mõõturi vist lisaks kõrvale.
Eks ta õigem ole. Omal sama tegevus pooleli cruiseril.
Postitatud: N Dets 15, 2005 12:02 pm
Postitas Laurius
Asi selge!
Ühe kepsusaale seest oli osaliselt ära söönud selle (misiganes)-kihi ja sealt pääses va õlivunk välja vedela õliga.