1. leht 2-st

K: mure kastiga Jeep Grand Cherokee

Postitatud: P Juul 25, 2010 3:06 am
Postitas Ronija
Teema selline, et kast avarii reziimil. Vist kolmas käik sees 40 km/h ja pöörded 2,5 tuhat. Käigu paned sisse ja teeb jõnksaka. Vahetatud on aju. guliss, ja kiiruse andur, seega see must plokk kasti sees. Teema ikka üleval ja miskit ei muutu. Algul kui aju vahtasin ja selle suure valge pistiku tagant võtsin hakkas korraks tööle. Nüüd ei mitte kõssugi. Esinduses käidud ja need laiutavad käsi. Testriga sai proovitud järele ja juhtmed on terved ja korras. Kasti küljes pistik korras ja õli peale ei jookse. Küsimused on ainult järgi kas auto maha matta. Ehk on siit foorumist vähe abi. Ootan huviga iseid targematelt!!!!!! Asjaga kiire kuna juba kuu auto seisab ja sõita ei saa.

Re: K: mure kastiga Jeep Grand Cherokee

Postitatud: P Juul 25, 2010 8:19 am
Postitas pe2ske
Ronija kirjutas:aju. guliss, ja kiiruse andur, seega see must plokk kasti sees.
Sellest lausest ma küll suurt aru ei saa. Või mille järgi üldse peaks aru saama mis auto ja käigukastiga tegemist on.

Aga ma panen huupi ja küsin, mis asi käigukasti seest ära vahetati?
http://www.elcats.ru/chrysler/Parts.asp ... nit++[DGJ]

Re: K: mure kastiga Jeep Grand Cherokee

Postitatud: P Juul 25, 2010 8:21 am
Postitas yanekk
pe2ske kirjutas:
Ronija kirjutas:aju. guliss, ja kiiruse andur, seega see must plokk kasti sees.
Sellest lausest ma küll suurt aru ei saa. Või mille järgi üldse peaks aru saama mis auto ja käigukastiga tegemist on.
Ronija kirjutas:Tere siis ka minu poolt. Oman autot Jeep Grand Cherokee 2.7l 2003a.
Varasematel aegadel sai sellise isendiga sõidetud, nüüd siis sai ka enesele soetatud.

Postitatud: P Juul 25, 2010 12:14 pm
Postitas Ronija
pildi järgi nr 7 must plaat, solenoide ei vahetanud, kuna need pidid kindlad ja vastupidavad asjad olema. Räägivad need kes on kaste remontinud.

Postitatud: P Juul 25, 2010 12:45 pm
Postitas pe2ske
Oma vähese kogemuse põhjal tean rääkida, et alati on läinud vahetusse kogu hüdraulika plokk(nr1 pildidl). Seda nr 7 tükki olen ka vahetanud mingit tulemust saavutamata.

Postitatud: P Juul 25, 2010 1:02 pm
Postitas Ronija
panen siia mõned veakoodid mille eile leidsin.P/N output circui (DTC ID 09)
Can Bus Circuit (DTC ID 76), põhiline veakood mida annab on Internal Shifter Failure (DTC ID 17), põleb kollane mootori tuli ka armatuuris.

Postitatud: E Juul 26, 2010 8:08 am
Postitas porilane
Omal hetkel täpselt sama asi. Reedel viisin Ameerika Autosse, sealt tuli vastus suht kiiresti - kast ise korras, vahetust vajab mingi juhtplaat (oli vist selline nimetus). Kuna oli kiire, väga ei süvenenud aga kuna hinnaks öeldi 10K ja tellimine 1,5 nädalat, siis hakkan asjaga täna tegelema.

Postitatud: E Juul 26, 2010 8:54 am
Postitas Ronija
see on väga lai mõiste, kuna kastis on hüdroplokk, siis see sama juhtplokk ja solenoidid. mina sain selle kiiruseanduriga mille küljes on solenoidid 3,5 tuhandega ja uue. silberauto küsis selle eest 9 tuhat. kuidagi suured vahed on.

Postitatud: T Juul 27, 2010 1:52 pm
Postitas Alex83
Oli sama mure kastiga. Vaata käigukasti pistiku, see on mersude tüüpviga. Vaheta pistik ära, vana peaks õline olla, siis puhasta shigteri fotoelemendid, need peaks tolmu täis olla.Ära usnusta vead ära kustutada, aga ennem pane siia kirja, mis veakoodid olid.
Kuid oleks sul see jama talvel olnud, siis lahenduseks: http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wg_2100908.pdf

Postitatud: T Juul 27, 2010 5:48 pm
Postitas Ronija
no pistik on juba uus. õlid ja filtrid ka vahetatud. jää või uskuma et kuliss ja kerge 9 000 läheb.

Postitatud: K Juul 28, 2010 11:27 am
Postitas Alex83
Proovi kinldasti shifteri fotoelemendid ära puhastada. Need annavad vale info shifteri asedi kohta ja aju viskab kohe check engine. Aga loe ka vea koodid, kas ainult p0700 või p0702 ? Ja veel üks põhjus võiks olla (lugesin vene foorumist sellest): vahekasti andur, mis asub vahekasti üleval (vasak poolt), selle saad kätte suure mutrivõttiga (36, kui ei eksi), tee anduri koprus lahti ja puhasta kõik mis sees on.
Sain muidu chryslery bulletin'is lugenud, et kuliisi vahetus on kõige viimane asi, mis peab Chrysleri esindus pakkuda, enne seda, peaksid nad kõike kontrollida (3-4 lehekülge bulletinis oli), mitte ainult veakoodi lugeda.
On olemas 2,7 CRD manual, kui on vaja, laen ülesse netti.

Postitatud: K Juul 28, 2010 11:30 am
Postitas Ronija
see oleks päris hea küll

Postitatud: K Juul 28, 2010 11:56 am
Postitas Alex83
http://4wdforum.ifolder.ru/6282019 `<- tõmba siit
Kui sa vene keelt ka natuke oskad, siis vaata selle forumi ka http://www.4wd.ru/forum/index.php?showforum=43 palju kasulikku infot saad leida oma vea kohta.

Postitatud: T Aug 03, 2010 6:14 pm
Postitas Alex83
to Ronija:
Kas said ikka oma käigukasti korda ?

Postitatud: T Aug 03, 2010 8:36 pm
Postitas Ronija
ei ole. ikka tiirleb selle kulissi ümber. tuleb vist ära tellida 9000 raha ja mis muud.