1. leht 3-st

GC pidurdab pöördel

Postitatud: L Juul 24, 2010 10:18 pm
Postitas Tyrk
Kui vaikse veeremisega pöörad(rattad väljas), siis nagu pidurdab hoo maha. Eelisel autol(Terracan) ku 4WD HI sees oli, siis ka pidurdas ja pöörderaadius muutus suuremaks. Leidsin foorumist ka selle kohta mingit juttu, aga see jäi natuke segaseks(visko sidur ja 12000.- raha jm). Kas nii peab olema või on jälle mingi suurem remont ootamas? Kui mõnel GC spetsil on võimalust ja aega ehk vaataks ja katsuks üle.

Postitatud: P Juul 25, 2010 8:10 am
Postitas tarmo
Kui keskdiferentsiaal puudub (Terracani 4H) või on lukus, siis see olukord on normaalne.
Soovitan lugeda: http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php

Postitatud: P Juul 25, 2010 3:03 pm
Postitas Tyrk
Sorry, ma suhteliselt võhik selles asjas :oops: . Sellest ma saan aru, milleks differ on. Eeldan, et minu GCl on keskdiffer, sest ta ju pidev 4WD(part ja ful time or smth lülitused). Kas eelnevast jutust võib järeldada, et lukk on siis peal ja kastil mingi viga küljes?

Postitatud: P Juul 25, 2010 3:44 pm
Postitas laurz
Quadra puhul on see täiesti normaalne nähtus,kui õieti aru olen saanud.

Postitatud: P Juul 25, 2010 6:40 pm
Postitas Edgar1
Mul GC 94a full 4wd ja keeramisel ei pidurda. Kuidas ta pidurdab kas hakkab pooma? Proovi liivasel pinnal ja vaata mida ühele ja teisele poole keeramisel teeb.

Postitatud: P Juul 25, 2010 9:42 pm
Postitas laurz
Ilmselt ta mõtlebki pisikesi nõksatusi keeramisel mitte otsest hoo kadumist.Keeramise ajal veab ka sisemine ratas veits kaasa ja tekibki nn poomine.

GC pidurdamisel poob

Postitatud: T Juul 27, 2010 11:14 pm
Postitas armiline
Sa kontrolli õlid üle. Vahekastis peab olem õige tasapind ja ka õige õli, sildades samuti.
Hiljuti sai ühe Cherokeega sama asja nuputatud ja kogu idu oli õlis.
Lauri.

Postitatud: K Juul 28, 2010 8:08 am
Postitas Tyrk
Edgar1 kirjutas:Proovi liivasel pinnal ja vaata mida ühele ja teisele poole keeramisel teeb.
Liivasel pinnasel kõik ilus ja tore, aga hoo pidurdab maha ikka. Mis ta muidu tegema peab või ei pea?
armiline kirjutas:Sa kontrolli õlid üle. Vahekastis peab olem õige tasapind ja ka õige õli, sildades samuti.

Seda õlide asja ma ise ka mõtlema jäänud. Kui palju ja mis õli kastis ja sildades käib?

Postitatud: N Juul 29, 2010 12:45 pm
Postitas Ergo K
Sildadesse: Castrol SAF XJ 75W-140 kokku 3L (võib puudu jääda)
Esisild 1,2 ja tagasild 1,6-2,2
Käigukasti: "Mopar 4+" /Pennzoil ATF 4+ 5L
Käigukastis ja vahekastis vist sama õli ?!

Postitatud: L Juul 31, 2010 11:45 pm
Postitas alaverem
Ma arvasin enda grandil(quadra) ka seda ''poomist'' normaalseks, aga järjest enam hakkas tunduma et midagi valesti ja siis tuli ilmsiks et tagumine difffer kinni keevitatud. Mul poos ikka nii kõvasti et väikse hoo pealt jäi seisma ja uuesti liikumise jaoks pidi päris korralikult pedaali muljuma. Suurema hooga keerates oli sinine pilveke ümber ratta. Äkki sul ka kokku keevitatud.

Postitatud: E Aug 02, 2010 8:05 am
Postitas Tyrk
Ma loodan, et mul ei ole keevitatud. Mul ikka võteb ühe või teise ratta ringi. Aga eks reedel paistab, siis plaanis kasti, sildade õlid jm üle vaadata.

Postitatud: T Aug 03, 2010 1:38 am
Postitas Arxs
Oli sama viga, keskdiffer oli kinni jooksnud ja välja keerates pidurdas, tagumine sisemine tegi maha ka jäljed nagu ikka. Keevitatud differ taga annab täpselt sama efekti.

Postitatud: T Aug 03, 2010 7:59 am
Postitas Tyrk
Arxs kirjutas:Oli sama viga, keskdiffer oli kinni jooksnud ja välja keerates pidurdas,
Minul jälge ei tee. Aga mis ravi on kui keskdiffer kinni?

Postitatud: T Aug 03, 2010 12:56 pm
Postitas ibra
Tyrk kirjutas:Ma loodan, et mul ei ole keevitatud. Mul ikka võteb ühe või teise ratta ringi. Aga eks reedel paistab, siis plaanis kasti, sildade õlid jm üle vaadata.
Tõsta auto tõstuki peale ja aja rattaid ringi,ning sa saad sealt vastuse kas on differ kinni keevitatud või mida iganes.

Postitatud: T Aug 03, 2010 11:42 pm
Postitas Arxs
Tyrk kirjutas:
Arxs kirjutas:Oli sama viga, keskdiffer oli kinni jooksnud ja välja keerates pidurdas,
Minul jälge ei tee. Aga mis ravi on kui keskdiffer kinni?
No ilmselt on midagi kastis sees kinni jooksnud, aga tehase poolt pakuti üheks veaks kiiruseandurid. Keskdiffer lukustub siis, kui kiiruseandurid tunnetavad kiiruse erinevust ees ja taga ning lülitab keskdifri järgi.
Meil ei olnud viga kiiruseanduris ja esindus alles tegeleb probleemiga, sest tehas uut vahekasti ei andnud(hinnaks 115 000.-) ja laseb garantii korras muidugi uurida, mis võib olla veel viga.