1. leht 1-st
suzuki samurai ja diisel mootorid.
Postitatud: K Juul 21, 2010 12:18 pm
Postitas RAMBO
Silma on jäänud midagi sellist:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=729333
Küsimus siis selline,et kas neid on originaalis diiselmootoritega?
...ja,kui ongi,siis mis või kes neid mootoreid teeb? (vw,suzuki ise või keegi teine?) Sellega jäeks ära palju lisatööd,kui seal on juba diiselmootor peal.
Veel parem on,kui selle konkreetse auto omanik oleks ise ka selle foorumi kasutaja,või keegi,kes teab selle auto ajalugu.
Mida peaks selle auto soetamisel silmas pidama ja jälgima?
Postitatud: K Juul 21, 2010 12:44 pm
Postitas Landy
Postitatud: K Juul 21, 2010 9:46 pm
Postitas koppees
Paar aastat tagasi oli Tartus taoline valge müügis.Sellel oli minumeelest pikem kere.
Postitatud: K Juul 21, 2010 9:58 pm
Postitas Veiko
Pesukoti 1,9 diisel küll aga ilma turbota.Olen sellisega sõitund ja konstateerin fakti,et madal pöördel oli tõesti väänet rohkem kui bensukal kuid imeliselt tuim mootor on see.
See on pikendatud telgede vahega versioon.Kuid lehtvedrudega.
Muidu nagu Samurai ikka.Vaata rooste kogust ja,et esisilla munakatest ei jookseks õli välja.Ülejäänud on lihtne.
Edu
Veiko
Postitatud: N Juul 22, 2010 12:23 pm
Postitas rommi
Veiko kirjutas: Muidu nagu Samurai ikka.Vaata rooste kogust ja et esisilla munakatest ei jookseks õli välja.Ülejäänud on lihtne. Edu Veiko
Pisut teemast kõrvale aga mis nende õliste munakutega on? Minumeelest on simmerite vahetamine ju väga lihtne ja nagunii peab käändmikke aeg ajalt lahti võtma, kuna samukatel pole tavotiniplit. Mis ma öelda tahan on, et lekkiv pooltelje simmer nüüd küll hirmutada ei tohiks. Pigem vaataks et vibrasid poleks ja kontrolliks kastide-sildade lülitumist.
Postitatud: R Juul 23, 2010 11:16 am
Postitas Veiko
Lihtsalt sellepärast,et paljud inimesed ei oska seda vaatata.
Veiko
Postitatud: L Juul 24, 2010 10:39 am
Postitas RAMBO
Veiko kirjutas:Lihtsalt sellepärast,et paljud inimesed ei oska seda vaatata.
Veiko

vaadata,mida?
Postitatud: E Juul 26, 2010 10:38 am
Postitas Veiko
Esisilla munakutest oli jutt.
Veiko
Postitatud: N Juul 29, 2010 4:22 pm
Postitas freeloader
Veiko kirjutas:Pesukoti 1,9 diisel küll aga ilma turbota.Olen sellisega sõitund ja konstateerin fakti,et madal pöördel oli tõesti väänet rohkem kui bensukal kuid imeliselt tuim mootor on see.
See on pikendatud telgede vahega versioon.Kuid lehtvedrudega.
Muidu nagu Samurai ikka.Vaata rooste kogust ja,et esisilla munakatest ei jookseks õli välja.Ülejäänud on lihtne.
Edu
Veiko
Hei,
mootori kohta infi. Olen omanud Peugeot 309 sama mootoriga XUD9 47kw. Seda tonnist keret vedas isuga, ei tea küll kuidas ta samu peal on, aga 309-l ei olnud väga tuim, võib ju oleneda konkreetsest isendist, kuid mu masinal küpses ratas veel teise käiguga ja olematute kw-de kohta jooksis välja 170km/h. Aga see selleks.
Väänet peaks olema sel mootoril 158 või 160 Nm ja ökonoomsus oli tasemel. 6L/100km, pressi pedaali palju tahad!
Käivitus talvel: 4xküünlad töötavad, oli rekord mingid -28kraadi, siis sai bensukaid tõmmata, milledel akud kehvad.
Vastupidavus: 10-11 aastat õlivahetusega(minu käes), rihm tuleb õigel ajal vahetada, sest nukkvõll puruneb kolmest kohast:D <tehtud:D, oleks kauem kestnud kui poleks rihm purunenud, seest heas korras.
Mina soovitan seda mootorit.
Pandi seda mootorit, või teisi modifikatsioone(turboga variant kah), ka vitarale.
Piis
Postitatud: R Juul 30, 2010 8:09 am
Postitas RAMBO
Suured tänud kõigile,kes viitsisid vaevaks võtta ,sellise palavusega arvutis istuda ja vastata.Spesial tänks for Landy.

Nendest lehekülgedest oli palju abi.