1. leht 2-st

Toyota LandCruicer Pick-Up

Postitatud: T Juul 20, 2010 12:30 pm
Postitas karvakera
Tere,

Sõber otsib jahiautot LC120 kõrvale ja silma on jäänud lingil olev isend. Rääkige nüüd kõik hea ja halb ausalt ära :)
http://www.vanvliet.com/products/4x4/02 ... er_en.html

Postitatud: T Juul 20, 2010 2:36 pm
Postitas Otokas
Olen neid ise ka vaadanud, kuid tavaliselt on kiri juures, et Euroopa Liidus ei saa registreerida. Sellel küll pole kirja, kuid numbreid ka pole. Niisama metsas kärutamiseks natuke kallis, kui teele üldse ei saa minna.

Postitatud: T Juul 20, 2010 10:43 pm
Postitas Cruizsub
Mulle ka jubedalt meeldivad need Toyotsid. Tegu siis LandCruiser HZJ79-ga. Ise olen ka neid vaadanud ja oli isegi plaan LC 76 Saksast ära tuua, aga jah sigakallid on. Aru pole mina saanud miks Eesti Toyotsi esindused ei müü neid :shock: Seda pole küll kuulnud, et neid eestis arvele ei saa võtta!!! Mis neil siis nii erilist? OK, nad on sama lihtsad ja lollikindlad vanatehnikaga nagu Defendrid, aga kui rool õigel pool, siis peaks ikka arvele ka saama.

Postitatud: K Juul 21, 2010 1:21 am
Postitas Landy
Kui sa kapoti all "E" märki ei ole, siis saad suure tõenäosusega sellise kadalipu osaliseks:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2074

Kui kõik testid ja sertifikaadid ette näidata, siis tuld ja ARK-le keskmist näppu!

Postitatud: K Juul 21, 2010 10:11 am
Postitas Otokas
Landy poolt viidatud protsess on arvatavasti isegi lihtsam, sest räägitakse teise EU riigi paberitega autost. Kui leiad sellise kastika, siis tasuks isegi proovida, kuid müügisolevatest masinatest on enamik numbriteta või siis minu jaoks tundmatute riikide numbritega. Need autod ei ole Toyota poolt toodetud EU turu jaoks. Sellepärast ei müü neid ka Eesti esindus. Ma väga ei usu, et elektroonikavaba 4,2 L diisel 2010. aasta autol mingeid meil kehtivaid sõiduautode norme suudab täita. A, kui raha on, siis kindlasti saab tehasest tellida ka nõuetele vastava masina.

Postitatud: K Juul 21, 2010 11:24 am
Postitas Landy
EU-sse selliste asjade importimiseks on välja mõeldud Mani saar!
http://et.wikipedia.org/wiki/Mani_saar

Postitatud: R Juul 23, 2010 3:49 pm
Postitas karvakera
http://cruiser-connection.de/store/prod ... 71d5d6a3e7

Ehk siis pealkirja järgi EURO 4 normidele vastav.

Postitatud: K Juul 28, 2010 5:58 pm
Postitas Cruizsub
Ise tahtsin nendega asju ajada LC76, aga ei saanud kellegagi sealt kontakti.
Kui huvi võid uurida.

Postitatud: K Juul 28, 2010 6:42 pm
Postitas karvakera
Saatsin kirja sinna Cruiser Connection asutusse. Eks näis...

Postitatud: E Aug 09, 2010 8:34 pm
Postitas karvakera
Cruiser- Connectioni inimestega on mõned e- kirjad vahetatud. Saada on 2 värvi: valge (ooteaeg kuni 8 nädalat) ja beez (ooteaeg u. 3 kuud). Auto hind Saksamaa registrisse kantuna 36890 EURi ilma km- ta. Siit küsimus: kas asjaolu, et auto on Saksa registris arvel, võiks hiljem selle registreerimist Eestis lihtsustada? Kui registreerimine Eestis ei saa olema PITA, siis tõenäoliselt saab 1 valge ära toodud.

Postitatud: E Aug 09, 2010 8:40 pm
Postitas Landy
Loomulikult lihtsustab, kuid kõige olulisemd on keskonna testide paberid.

Loe see: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2074
rahulikult läbi, seal kõik puust ja punakseks, mis paberid vaja.

Postitatud: E Aug 09, 2010 9:53 pm
Postitas tai
Piltidel ju tegemist ilmselgelt toyota hiluxiga. Vaja ainult kasti tagaküljele see juurde kirjutada ja esimestelt tiibadelt see väär land cruiseri kiri maha kratsida ja elu jälle lill. Ülevaatusel räägid hollandi turule toodetud hiluxist noogutad ja kihutad jälle.

Postitatud: E Aug 09, 2010 10:18 pm
Postitas Landy
tai kirjutas:Piltidel ju tegemist ilmselgelt toyota hiluxiga. Vaja ainult kasti tagaküljele see juurde kirjutada ja esimestelt tiibadelt see väär land cruiseri kiri maha kratsida ja elu jälle lill. Ülevaatusel räägid hollandi turule toodetud hiluxist noogutad ja kihutad jälle.
Mitte nimi pole olulinevaid vajalikes kohtades (E) märgistus ja tüübikinnituse olemasolu!

Postitatud: T Aug 10, 2010 3:49 am
Postitas Myrgel
Landy kirjutas:
tai kirjutas:Piltidel ju tegemist ilmselgelt toyota hiluxiga. Vaja ainult kasti tagaküljele see juurde kirjutada ja esimestelt tiibadelt see väär land cruiseri kiri maha kratsida ja elu jälle lill. Ülevaatusel räägid hollandi turule toodetud hiluxist noogutad ja kihutad jälle.
Mitte nimi pole olulinevaid vajalikes kohtades (E) märgistus ja tüübikinnituse olemasolu!
Paar õlut ja me joonistame Taiga E'd kuhu vaja :yupikaye

Urmas

Postitatud: T Aug 10, 2010 10:34 am
Postitas karvakera
Väidetavalt läbib iga nende poolt ümber ehitatud masin Saksa TÜVi ja mu maamehe mõistuse järgi peaks need müra ja heitgaaside testid selles sisalduma ning hiljem oleks need aluseks EVs registreerimiseks? Kinnitage või lükake ümber...