1. leht 4-st
Suur Maasturite Suvesõit 2010
Postitatud: N Juun 10, 2010 1:09 am
Postitas Arto
Siin arutame sportklassidesse puudutavatel teemadel.
Juhendi leiate
siit
NB! registreerujatel palun saata oma T-särkide mõõdud e-postile
abisysteemid@email.ee
Postitatud: N Juun 10, 2010 3:55 pm
Postitas TR Pjätt
Mul on hea meel teatada, et on jälle tekkinud võimalus teile Sõitjatele rada teha. Kuna meile on antud kasutada sood ja uusi kohti kus rada teha, siis julgen öelda, et sõit tuleb põnev. Minu huvi on teha rada sõitjatele, seega arvestatakse rada tehes teid, kuidas teil parem ja huvitavam oleks. Sammuti saab üle pika aja TR3 ja TR2 endale isikliku raja, nii nagu autod seda võimaldavad. Hoiame teid toimuvaga kursis ja kindlasti hakkab ka ilmuma fotosi rajamärkimisest, et saaksite ennast paremini ettevalmistada.
Kui on küsimusi või ettepanekuid, siis kuulame teid heameelega.
Parimat,
Priit (QKulgur) ja Andres (Würth)
Postitatud: P Juun 13, 2010 2:22 pm
Postitas K.Kotkas
Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.
Mõistan, et korraldaja soov on tagada võistlusel turvalisus, kuid et kehtestada piirkiirust lisakatsel - see on midagi uut. Teadmata, mis lisakatsed on SMS 2010 -l siis kui näiteks on katse karjääris (mis on alati olnud üks SMS -i osa) siis seal on ALATI punktist punkti võistlus tingimustes lennatud kiiremini, kui 70 km/h.
Kuidas jälgib kohtunike kollegium antud nõudsest kinnipidamist lisakatsel ? Ülesõidu tingimustel on see arvestatav ning arusaadav ning lausa tervitatav, et maanteel ei toimuks uisapäisa kimamist.
Kas ntx mäkke tõusul kiirendamisel 70 km/h ületamine on ka juba rikkumine ?
Juhul, kui autodele paigaldatakse dataloggerid, siis kui pikalt võib olla "punases" enne kui rikkumine kirja läheb ?
Postitatud: P Juun 13, 2010 9:26 pm
Postitas Movistar
Kas eelmine registreerimisvorm on jäädavalt lahkunud ja nüüd on täitmiseks see :
http://www.autosport.ee/rallyreg/?page=28&race_id=111&
Kui sõidetakse kolmekesi siis millised näod peab kirja panema?
Lahtreid ,ainult kahe inimese jaoks.
Postitatud: P Juun 13, 2010 10:25 pm
Postitas K.Kotkas
Movistar kirjutas:Kui sõidetakse kolmekesi siis millised näod peab kirja panema? Lahtreid ,ainult kahe inimese jaoks.
Täitmise juhendis kirjas:
3. Kaardilugeja alajatusesse võistkonna liikmete andmed komaga eraldatult (juhul kui on rohkem kui kaks võistkonna liiget).
Postitatud: P Juun 13, 2010 11:15 pm
Postitas TR Pjätt
K.Kotkas kirjutas:Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.
Mõistan, et korraldaja soov on tagada võistlusel turvalisus, kuid et kehtestada piirkiirust lisakatsel - see on midagi uut. Teadmata, mis lisakatsed on SMS 2010 -l siis kui näiteks on katse karjääris (mis on alati olnud üks SMS -i osa) siis seal on ALATI punktist punkti võistlus tingimustes lennatud kiiremini, kui 70 km/h.
Kuidas jälgib kohtunike kollegium antud nõudsest kinnipidamist lisakatsel ? Ülesõidu tingimustel on see arvestatav ning arusaadav ning lausa tervitatav, et maanteel ei toimuks uisapäisa kimamist.
Kas ntx mäkke tõusul kiirendamisel 70 km/h ületamine on ka juba rikkumine ?
Juhul, kui autodele paigaldatakse dataloggerid, siis kui pikalt võib olla "punases" enne kui rikkumine kirja läheb ?
Kindlasti oskab reglemendi kohta täpsustavaid vastuseid anda Arto aga niipalju ma võin öelda, et TR2 ja TR3 katsetel spidomeetrit jälgima ei pea.

Ehk jah piirkiirust tuleb jälgida ülesõitudel.
Postitatud: P Juun 13, 2010 11:30 pm
Postitas Arto
K.Kotkas kirjutas:Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.
Eks rajameistrid proovivad anda parima, et katsetel ei tekiks võimalust üle 70 km/h sõita ja olgem ausad ega karjääris polegi vaja ühest servast teise täie lauluga kihutada, võiks liikuda mõtestatumalt.
Lisaks võin ütelda, et möödudnud aastal me ei arvestanud alla kahe minutilisi piike!
Postitatud: N Juun 17, 2010 1:38 am
Postitas TR Pjätt
Oleme tagasi esimeselt raja päevalt. Tundub, et see aasta on oodata liikuvaid punkte. Kerge stiili näide, TR3-le

Postitatud: N Juun 17, 2010 8:08 am
Postitas Oliver
TR Pjätt kirjutas:Oleme tagasi esimeselt raja päevalt. Tundub, et see aasta on oodata liikuvaid punkte. Kerge stiili näide, TR3-le


heavy metal käisin sital!
Stiili näide oleks see siis, kui su Wrangler või Andrese ländkruiser oleks seal kõrval - tagumine katuse serv vee all.
Postitatud: N Juun 17, 2010 10:10 am
Postitas TR Pjätt
Olgu, kaalume võimalust punkte jala võtta. Aa ja auto katuse nurka ei saa seal kuidagi vee alla, isegi mitte sinu autol.
Postitatud: N Juun 17, 2010 10:34 am
Postitas Kilpkonn
TR Pjätt kirjutas:ja auto katuse nurka ei saa seal kuidagi vee alla
Ikka saab, ainult rattad jäävad siis veest välja.
Postitatud: N Juun 17, 2010 11:13 am
Postitas Movistar
Kas snorklile peab see aasta pikenduse kaasa võtma?
Postitatud: N Juun 17, 2010 12:35 pm
Postitas erik
T**a küll, nii nunnu pilt Tuisust, kes ise ei sõida aga teistele ikka korraliku jama tahab keerata .

Ootame huviga.
Postitatud: N Juun 17, 2010 11:04 pm
Postitas pakane
Täna võtsime ette soo. Selgus, et seal on nii lõbus, et heameelega võistleks ka

Kuna punktid said nii isuäratavad, siis otsustasime ühte punkti ise ka võtta. Siit väike stiilinäide.
p.s. punktini ei jõudnud

ja jätsime punkti ümbruse puutumata.
Tänaseks on vastu võetud otsus, et TR3 ja TR2 tohivad punkte jala võtta.

Postitatud: R Juun 18, 2010 12:31 am
Postitas uputaja
See link parem
http://fotoalbum.ee/photos/Lasol/71091295
PS: Need veesilmad meenutavad kangesti laukaid
