1. leht 1-st

Chevy Blazeriga väiksesed mured.

Postitatud: E Juun 07, 2010 7:49 pm
Postitas HarryR
Tere.

Olen värske Blazeri omanik, mis väljalastud 98 aastal. Samas ka värske usa auto omanik, eelnevalt pikka aega saksa ruunasid käulanud.
Uuel raual aga väiksed probleemid, millele ma lahendust ei saanud.

Copy/paste teisest foorumist, kus siiani pole keegi midagi kosta osanud.

Nii, 2 proleemi, mida ma lootsin, et sai lahendatud, jätkavad siiski vapralt toimetamist.
Nimelt 3 - 4 korral on käivitamisel jäänud security kiri vilkuma ja ei lase autot käivitada. Kulub oma 10 - 15 minutit ja pikemat puldi nupu toksimist, kui saab mootori taas tööle. On säranud see kiri ka sõidu ajal ja sõidu ajal ka põlema läinud, kuid seisma pole auto sellepärast jäänud. Vahetasin puldi patarei ära, paar päeva toimetas ilusti, kuni lõi sõites jälle vahelduva eduga security põlema ja ülejärgmine hommik auto taas ei käivitunud kohe. Leidsin googeldades küll infot, aga inglise keel nii tasemel ei ole, seega loodan teie abile.
Teine jant on esikojameestega. Mingi hetk nad ei taha liikuma hakata. Käega aidates hakkavad jälle toimetama. Hoovastik sai määritud, aga nagu näha, siis kasu ei olnud. Kojameeste mootori juurest paistis peale kaane maha võtmist mingi trükiplaat, mida eemaldama esialgu ei hakanud, lootuses, et hoovastike määrimine toob edu.

Postitatud: T Juun 08, 2010 12:26 am
Postitas jr
Security tuli põleb sellepärast, et süütelukk ei saa võtmega ühendust. Võtme sees on takistis, mis peab vastama ajusse salvestatud väärtusega.

Re: Chevy Blazeriga väiksesed mured.

Postitatud: T Juun 08, 2010 3:54 am
Postitas igiliikur
HarryR kirjutas:Tere.
Olen endise blazeri omanikuna su teemat jälginud SR foorumis :) Edu :) Heas mõttes loomulikult :) Mina omale endisele(hakkas 20 sajale võtma), sebisin diagnostika jublaka(näitab ka teisi autosid), tuli välja, et pisike vaakum annab natu läbi( veakood ütles seda) :evil: Paar liigutust ja asi ok jälle :P

Re: Chevy Blazeriga väiksesed mured.

Postitatud: T Juun 08, 2010 10:15 pm
Postitas HarryR
igiliikur kirjutas:
HarryR kirjutas:Tere.
Olen endise blazeri omanikuna su teemat jälginud SR foorumis :) Edu :) Heas mõttes loomulikult :) Mina omale endisele(hakkas 20 sajale võtma), sebisin diagnostika jublaka(näitab ka teisi autosid), tuli välja, et pisike vaakum annab natu läbi( veakood ütles seda) :evil: Paar liigutust ja asi ok jälle :P
Diagnostika jutt käis mille kohta? :)

Postitatud: K Juun 09, 2010 12:37 pm
Postitas igiliikur
Mõtlesin, selle jutuga seda, et sa võiks ka saba taha vistata, vaadata, mida näitab :)

Postitatud: K Juun 09, 2010 9:45 pm
Postitas HarryR
jr kirjutas:Security tuli põleb sellepärast, et süütelukk ei saa võtmega ühendust. Võtme sees on takistis, mis peab vastama ajusse salvestatud väärtusega.
Aga mis see "rohi" selle vastu on? Nüüd paar hommikut ilusti käivitunud, kuid eelneva kogemuse põhjal pean homme-ülehomme varem ärkama.

Postitatud: N Juul 15, 2010 11:47 am
Postitas cdrom
HarryR kirjutas:
jr kirjutas:Security tuli põleb sellepärast, et süütelukk ei saa võtmega ühendust. Võtme sees on takistis, mis peab vastama ajusse salvestatud väärtusega.
Aga mis see "rohi" selle vastu on? Nüüd paar hommikut ilusti käivitunud, kuid eelneva kogemuse põhjal pean homme-ülehomme varem ärkama.
rohi on lihtamas-lihtsam. võta armatuurialt kate maha ja siis otsi orazis rüüs juhtmepaari. kui leitud siis lõika rüü lahti ja ühenda nende kahe valge juhtme vahele takisti. takisti peab olema võimalikult täpse takistusega ja takistuse täpse suuruse mõõdad võtme kiibilt. üks testri ots ühele, teine teisele poole võtit (kiipi) ja tehtud!

Postitatud: L Okt 16, 2010 7:26 pm
Postitas HarryR
Tõstan vana teema taas üles, sest probleem siiani alles.
Sellises võtmes mingit kiipi küll ei ole:
Pilt

Viking motorsis räägiti passlock sensorist, mis ei toimi korralikult. Uue hind 5300.- :shock:

Pilt

Postitatud: P Okt 17, 2010 10:38 pm
Postitas jr
Ei ole jah võtmes seda kiipi. Siis on ta seal passlock sensoris, ma pakuks. Mingi eelajalooline immo.

Postitatud: E Okt 18, 2010 10:25 pm
Postitas HarryR
jr kirjutas:Ei ole jah võtmes seda kiipi. Siis on ta seal passlock sensoris, ma pakuks. Mingi eelajalooline immo.
Jah, see on ka minu postituses juba kirjas. :D Eelajalooline või mitte, aga jagu ei ole siiani suutnud keegi sellest saada. Tegu on vist varastamatu autoga. :?