1. leht 1-st

Ford Ranger

Postitatud: N Juun 03, 2010 1:51 am
Postitas blasterfaster
Tere.
Oskab keegi antud isendi heade ja halvemate külgede kohta midagi kosta?
Kas gaasiseade antud autol õigustab?
Tänud ette!

Postitatud: N Juun 03, 2010 3:37 pm
Postitas Xim
Päris kodus pole selle mudeliga, aga naised saunas rääkisid, et k.kastid pidid nõrgad olema. Hakkab käike välja loopima. Tehnika pool pidi suures osas mazda kastikatega kattuma. Niiet alati tasub vaadata mõlema margi jupi hinnakirja. Rohkem ei oska kommenteerida.

Postitatud: N Juun 03, 2010 4:06 pm
Postitas no fear
Tere.

Minul on 2003 aasta Ranger. Olen sellega nüüd kulgenud kaks aastat ja ei oska midagi selle masina kohta midagi halba kosta. Kütusekulu on minu sõidustiili juures kuskil 13L ning olen tegelt päris rahul. Ainuke asi, mille kohta ma puudust tunnen on esisillalukustus. Aga eks seda on kõike võimalik teha. Praktiline auto tänu kastile.
Süüteluku põhja vahetasin just hiljuti ära, võti ei tahtnud enam eriti hästi masinat käivitada. Muud ei midagi oska kosta!

Postitatud: N Juun 03, 2010 8:07 pm
Postitas igiliikur
Mul tööautoks oli 2003 ja hetkel 2007 ranger. Kui nüüd päris ausalt öelda, siis 03 meeldis sõiduomadustelt rohkem. Samad sõnad ka vastupidavuselt. Uuemate tüüpviga on sidur, mis läheb päris nobedasti, vaatamata aeglusti kasutamisele, teine jama on konditsioneer. Kondi radikast tulev toru hõõrdub vastu raami katki, tean kolme sellist, mille sama asi oli. Vanemate kohta ei oska midagi öelda, kuna pole nagu probleeme olnud, piduri klotsid ja sarniirid on tavaline ju :)

Re: Ford Ranger

Postitatud: N Juun 03, 2010 9:04 pm
Postitas blasterfaster
blasterfaster kirjutas:Tere.
Oskab keegi antud isendi heade ja halvemate külgede kohta midagi kosta?
Kas gaasiseade antud autol õigustab? http://www.auto24.ee/used/712643
Tänud ette!

Postitatud: N Juun 03, 2010 9:04 pm
Postitas no fear
Uutemate kohta olen veel seda kuulnud, et see aeglustus pidi olema suht kiire. Vana masina aeglustus pidi aeglasem olema ning ei nuriseta.
Jutt meeste käest, kes on kasutanud neid masinaid aastaid ning maha sõitnud tuhandeid km, (EE). Ahjaa, uutematel pidi jah see kliima suht kehva olema

Postitatud: N Juun 03, 2010 9:29 pm
Postitas igiliikur
no fear kirjutas:Uutemate kohta olen veel seda kuulnud, et see aeglustus pidi olema suht kiire. Vana masina aeglustus pidi aeglasem olema ning ei nuriseta.
Jutt meeste käest, kes on kasutanud neid masinaid aastaid ning maha sõitnud tuhandeid km, (EE). Ahjaa, uutematel pidi jah see kliima suht kehva olema
Jutt jumala õige. Olen ka ee ja kuu läbisõit on ka päris paras(4000). Vanal on kast tunduvalt aeglasem. Väikse näite võib tuua: 100kmh-ga sõites on tahokas 2500 pöörde peal, uuel aga ainult 2000 :)

Teemaalgataja küsitud aparaadi kohta ei oska midagi öelda, eks neid gaasiseadmetega sõiduriistu ikka liigub :D

Postitatud: N Juun 03, 2010 10:04 pm
Postitas heints
Sellel esineb üks jube viga, nimelt on ta tagaveoline. Seega pole vist mõtet rääkida aeglustist ja muust sarnasest. Otsi parem mõni 4 veoline.

Postitatud: N Juun 03, 2010 10:17 pm
Postitas blasterfaster
Tean, et see isend tagaveoline. Vajan kastikat ja eriti maastikule ei trügi.
Ehk teab mõni nendest gaasiseadmetest?

Postitatud: N Juun 03, 2010 11:02 pm
Postitas tarmo
Mitte segi ajada USA ja Euro Rangerit. Teemaalgata viitas USA variandile, mis peaks olema suhteliselt teine auto võrreldes euro versiooniga.

USA versioonid koos generatsioonidega: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Ranger

Euro versioonid: http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B-Se ... rnational)