uaz 469 ja 3301 sildade valik.
Postitatud: T Juun 01, 2010 11:15 am
kaks säärast projekti on valmismas, ja kuna sanitaar remondist kasvas välja kapitaalne restaureerimine ning kerge "järeleaitamine" diiselmootorite näol.
Kuna soov on teha oma autot oma vajaduste ideaali lähedaseks siis tekkis küsimus ,et kui palju võib sõitmist mõjutada sildade valik?
"Kastikas" hakkab pm ainult metsas liikuma pluss siis metsa sõidu tee ca 10km edasi tagasi, siis oleks vist kasulikum aeglased sillad, kuna jõudu peaks siis rohkem maha jõudma?!
469 valmib hobi korras enam vähem igapäeva sõidukiks millega saaks metsas "puhkamas" käia ja vahest vaja haagist vedada ja seda normaalse eesti liiklus kiirusega. Et 2,3 fordi diisliga hoida 90km/h normaalseid pöördeid ja metsas rammu jätkuks, mis lahendus oleks optimaalseim??
kuna villisel veel vaheplaat tegemata ja mootorit pole veel peal, kas tasuks kaaluda mingi 5 kõigulise kasti paigaldust pluss kiired sillad ja võibolla hoopis 2.5 kone? kuidas siis jääb maastiku suutlikus? Bensukas jääks hätta arvatavasti aga kas diisel jääb?
Kuna soov on teha oma autot oma vajaduste ideaali lähedaseks siis tekkis küsimus ,et kui palju võib sõitmist mõjutada sildade valik?
"Kastikas" hakkab pm ainult metsas liikuma pluss siis metsa sõidu tee ca 10km edasi tagasi, siis oleks vist kasulikum aeglased sillad, kuna jõudu peaks siis rohkem maha jõudma?!
469 valmib hobi korras enam vähem igapäeva sõidukiks millega saaks metsas "puhkamas" käia ja vahest vaja haagist vedada ja seda normaalse eesti liiklus kiirusega. Et 2,3 fordi diisliga hoida 90km/h normaalseid pöördeid ja metsas rammu jätkuks, mis lahendus oleks optimaalseim??
kuna villisel veel vaheplaat tegemata ja mootorit pole veel peal, kas tasuks kaaluda mingi 5 kõigulise kasti paigaldust pluss kiired sillad ja võibolla hoopis 2.5 kone? kuidas siis jääb maastiku suutlikus? Bensukas jääks hätta arvatavasti aga kas diisel jääb?