Eile toimus siis tõesti nii mõndagi põnevat.
Alustades sellest kuidas sukisuki algul lõbusalt 5 cm paksustel jääkirmetel uisutas ning kulmineerus seal, kus olles 2 korda üle järvekese liugu lasknud, suure prantsatusega vasakute ratastega läbi jää ragises.
Edasi järgnes ebaõnnestunud jää ristipidi purustamine vintsi abil, sest jää oli paraku piisavalt paks, et rasket patrolit mööda maad lohistada.
Vahepeal oli kohale jõudnud Indrek bmw-ga, mis hiljem osutus kuradima kasulikuks autoks
Kuna ettepoole vintsimise jätsime esialgu kõrvale, siis proovisime tuldud teed tagasi minna, kuid nagu arvata võibki, ei olnud seegi kuigi lihtne, sest auto oli läbi jää vajunud suhteliselt tiigi keskel (loe: jää laiutas tihedalt auto ümber igas suunas).
Õndsas lootuses, et jää annab kergelt järele, hakkasime patrulliga tagasipoole sikutama, mis lõppes esiti sellega, et patrol ise jäi mäeharjal olnud küngaste vahele kinni.
Siin tuli siis bemar mängu ja tõmbas pärast väikest punnitamist patroli välja
Edasi järgnes suhteliselt nüri tegevuste jada, mida tuli ca 10 korda korrata: lõhkuda natuke jääd suki tagant -> tross külge -> tõmmata patroliga -> võtta purunenud trossijupp vahelt välja -> lõhkuda natuke jääd -> ... jne.
Vahepeal mindi bemariga lauajuppide järele, mille abil siis handmade hi-lift moodustati, auto üles tõsteti ja kaldtee moodustus.
Sedasi õnnestus ta lõpuks kätte saada.
Lisaks Marko poolt mainitud patroli vigastustele oli sukil puruks: üks tagumine vedru pealeht (ühtlasi kadus tagavedu, sest kardaani tuli nuutidelt maha), hunnik mõlke nii ees kui taga, päris mitmed tuled, vett täis esivints, jäätunud uksed jms.
Pildimaterjalid:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album03
Edit: video saab vast ka lähipäevil üles.