1. leht 2-st

Muddrag ja rasketehnika

Postitatud: R Mai 21, 2010 10:58 pm
Postitas tai
Taas tulemas võistlus ja veoautod ka põhimõtteliselt teretulnud, kui saab kokku vähemalt 5 masinat. Krusadele osavõtt 500 eeku. Palju oleks tulejaid ja kas teema korraldaja tarvis üldse kurjaks ajada? Kurjad keeled räägivad, et der sponsor paneb rajale 3 masinat, vahemets maigutab ja ridala sohvoos on kolbe vahetamas. Ehk siis härrased mõtlemisainet on ja igasugune tagasiside on teretulnud.

Postitatud: R Mai 21, 2010 11:07 pm
Postitas heints
Mina maadlen hetkel Le2 jetronic
pritsega ja kui vähegi tule torusse saan tahaks tulla.

Postitatud: L Mai 22, 2010 2:04 am
Postitas Valge Hiir
Gut Waldemar,Gut!

Postitatud: L Mai 22, 2010 8:02 am
Postitas Kjen
Kui keegi mulle veel Volvo N86 esidifri müüks, siis paneks 4 krusa välja ...

Postitatud: L Mai 22, 2010 8:54 pm
Postitas seff
heints kirjutas:Mina maadlen hetkel Le2 jetronic
pritsega ja kui vähegi tule torusse saan tahaks tulla.
kui se on sama kohaliku küla mootor, siis hel võibolla meenub midagi selle kohta

Postitatud: L Mai 22, 2010 9:23 pm
Postitas tai
täna lisandus mõttekaaslasi veel klapperi ridadest 66 näol... Lahingus näeme raisk.

Postitatud: L Mai 22, 2010 11:55 pm
Postitas heints
See sama jah. Tänu Tai motiveerivale kirjatükile tekkis motivatsioon juhtmeid torkida mille tulemusel moog kenasti ratast keerutada otsustas.
Seega vaja veel korralik juhtmestik ehitada, kabiin modida ja veel nipet näpet.
Seega kõigi eelduste kohaselt olen tulia.

Postitatud: P Mai 23, 2010 12:09 am
Postitas heints
Küsiks üle kas veoautol peavad olema turvavööd ja kõva katus?
Ja kas pooluste puhul peab olema kaetud lõuaga kiiver?
Endal eelpool mainitud asjad olemas aga kui keegi tahaks tulla originaalse moogiga kas kvalifitseerub?

Postitatud: P Mai 23, 2010 12:11 am
Postitas seff
heints kirjutas:See sama jah. Tänu Tai motiveerivale kirjatükile tekkis motivatsioon juhtmeid torkida mille tulemusel moog kenasti ratast keerutada otsustas.
Seega vaja veel korralik juhtmestik ehitada, kabiin modida ja veel nipet näpet.
Seega kõigi eelduste kohaselt olen tulia.
õhulugeja kopsik on reguleeritav ,kuidagi kahtlaselt vähe musta viskas tagant originaalseades , sealt saad regullida,kütuserõhku tõsta ka nats , nii tundus kõige magusamalt liigutavat.

Postitatud: E Mai 24, 2010 9:36 pm
Postitas kondimees
Tere Kõigile.
Praeguse seisuga kui kõik läheb nii nagu plaanitud siis paneb Alansi 4x4 suurte rajale kaks 66.
Kutsun kõiki kes vähegi saab rammu katsuma.
Terv. Kondimees

Postitatud: T Mai 25, 2010 5:48 pm
Postitas mart77
Nagu Tai mainis, siis juba sügeleb hirmsasti. Loodan oma stock 66 kah joonele ajada.

PS. Mudas näeme, raisk!

Postitatud: R Mai 28, 2010 8:37 pm
Postitas krokodill
On tore, et kabariitidelt suuremate autodega tegelejate huvi on ka tärganud omavaheliseks jõukatsumiseks.
Krokodill püüab ka ennast selleks ajaks kokku lappida, peale Klapperjahil mootori kinnijooksmist teha kiir-remondi ja mootor liikuma saada.
Oleks tore seal hulgaliselt tahtejõulisi ja kindlameelseid vastaseid kohata.

Hoidke alt, Krokodill tuleb!

Postitatud: K Juun 02, 2010 3:02 pm
Postitas tai
Seoses sportliku huviga on pakkumine URALI või Zil 131 omanikele der sponsori poolt. Tulles rajale oma tehnikat lääne tehnikaga võrdlema maksab härra teie osavõtu tasu kinni.

Täpsema info saamiseks 58021221

Postitatud: K Juun 02, 2010 3:16 pm
Postitas Valge Hiir
tai kirjutas:Seoses sportliku huviga on pakkumine URALI või Zil 131 omanikele der sponsori poolt. Tulles rajale oma tehnikat lääne tehnikaga võrdlema maksab härra teie osavõtu tasu kinni.

Täpsema info saamiseks 58021221
KRAZ?

Postitatud: K Juun 02, 2010 3:21 pm
Postitas tai
Kahjuks on krazijuht poolas ja lennuvägi ka ei tule, sest lendur on haige.