1. leht 1-st
Pajero esisilla lülitus.
Postitatud: R Mai 21, 2010 6:28 pm
Postitas Allar
Lugu selline ,et kiskusin ühte sajast länderit mudaaugust välja ja peale silla välja lülitamist jäid armaturis esirattad vilkuma. Paar kilti pesuri juurde ja kadus se jama ära kaheks päevaks, eile õhtul kasutasin silda ja kõik ok ja isegi hommikul toimis aga peale lõunat käimapannes jälle rattad vilguvad ja tundub, et kardaan jookseb kaasa.
Vahekastl on juhtmed korras, membraan korras, milles võib viga olla?
Natuke on veel selgusetu kuidas se silla lülitus töötab, kui lülitan kangi 2WD peale siis peab vahekastil olema andur mis annab voolu vaakum klappidele, ja need omakorda vaakumi membraanile ning see lahutab kardaani lahti, kas sain õieti aru? aga kus on andur mis näitab, et kardaan kaasa jookseb?
Postitatud: R Mai 21, 2010 7:25 pm
Postitas tarmo
Ega pole muud, kui esirattad maast lahti ja kontrolli, kas hubid (üks või teine) ikka lülitavad ennastjärgi. Siis saad juba edasi mõelda...
Postitatud: R Mai 21, 2010 8:05 pm
Postitas TiitR
Kas mitte nii polnud, et kui need tuled vaid vilguvad, mitte ei põle, siis pole sild/lukk tegelikult korralikult rakendunud? Sama jutt ju ka difrite lukku lülitamisel.
Postitatud: R Mai 21, 2010 8:18 pm
Postitas alr
Mis rakendusest rääkida, kui jutt on sellest, et neliveo välja lülitades jäävad vilkuma. Me Pajerol on need 2WD peal vilkunud ostmisest saati, siiani pole segama hakanud, 4WD töötab korralkult igajuhul, see on kõige olulisem.
Postitatud: R Mai 21, 2010 8:38 pm
Postitas TiitR
alr kirjutas:Mis rakendusest rääkida, kui jutt on sellest, et neliveo välja lülitades jäävad vilkuma. Me Pajerol on need 2WD peal vilkunud ostmisest saati, siiani pole segama hakanud, 4WD töötab korralkult igajuhul, see on kõige olulisem.
Ok, samuti kui mitterakendumisel jäävad need tulukesed vilkuma juhul, kui esisild pole korralikult välja lülitunud. Länkaril jääb ka ntx. keskdifri tuli vilkuma kui korralikult rakendunud või maha tulnud pole.
P.S ja see, et sinu autol seab segamatult midagi vilgub, näitab et midagi pole korras. Mina näiteks mingeid vilkuvaid asju ei salli, kõik peab korras olema!

Postitatud: R Mai 21, 2010 8:53 pm
Postitas alr
Nii palju kui uuritud siis minu puhul tegu mõne kõdunenud juhtmega. Kui see Pajero oleks igapäeva sõidukiks ostetud siis nähtavasti hakkaks mind ka see häirima ja asi oleks vast juba korras.
Postitatud: R Mai 21, 2010 11:50 pm
Postitas Allar
Ehee, korras külvasin siin llialt paanikat, viga oli ikkagi vaakumlüliti pistikus mis ei andnud ühendust ja vaakumlülitid ei andnud vaakumit esisilla lülitusele edasi, 2WD peal ei antud membraanile vaakumit peale ja membraan hoidis esisilda 4WD asendis ja siis jäidki tuled vilkuma ning kardaan pöörles kaasa, tundub, et 4WD asendis lülitatakse esisilla andur välja ja tulukesed saavad voolu muid ahelaid pidi, muidu vilguksid tuled ka 4WD asendis.
Postitatud: N Aug 19, 2010 3:45 pm
Postitas mesilane
Olen ka nüüd värske '95a. 2.8td Pajero omanik. Otsisin siin foorumis natuke ning see teema ühtib minu murega.
Minu autol on aga nii, et kui isegi ei põle mingit rattatuld kuigi nt. nelivedu on sisse lülitatud ja toimib. Samas jälle mingil hetkel toimivad kõik rattatuled ilusti, ei vilgu ega midagi. Ning lisaks on ka see jama, et ei õnnestu kuidagi diffrilukku (arvan et R/D Lock lüliti on selle jaoks) lülitist sisse lülitada, algul toimis. Ülemine kollane tuli (C/D Lock) läheb põlema aga tagasilla peal olev kollane tuli põleb, mingi hetk ainult, siis kui süüte sisse keerata ning siis see enam põlema ei lähe.
Et milles sellisel juhul probleem võiks olla?
Postitatud: P Aug 22, 2010 10:01 am
Postitas Allar
Kui tagadffri tuli üldse ei põle siis ei oska ennustada mis viga, aga kui sisselülitatuna jääb oranz tuli vilkuma, siis pole korralikult lukk lülitunud või on juhtmed andurilt maas, nagu minu pajerol.
Esisilla kardaan peab olema käega vabalt pööratav kui mootor käib, kui ei siis esidiffris olev vaakum lülitus lülitab kardaani järgi.
Postitatud: K Sept 15, 2010 1:06 pm
Postitas jaanus50
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna siin juba juttu neist silla tuledest. Pakub huvi kuidas need tuled peaks põlema või mitte põlema. Hetkel on nii et kui on 2H siis põlevad diagonaalis üks esimene ja tagumine ja keskmine kollane vilgub. Selge on see et kui kollane jääb vilkuma on jama, aga just huvitabki et milline tulede kombinatsioon peaks olema mingis asendis, 2H,4H..jne (super select ja 96a Pajero)
Postitatud: K Sept 15, 2010 1:39 pm
Postitas TiitR
jaanus50 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna siin juba juttu neist silla tuledest. Pakub huvi kuidas need tuled peaks põlema või mitte põlema. Hetkel on nii et kui on 2H siis põlevad diagonaalis üks esimene ja tagumine ja keskmine kollane vilgub. Selge on see et kui kollane jääb vilkuma on jama, aga just huvitabki et milline tulede kombinatsioon peaks olema mingis asendis, 2H,4H..jne (super select ja 96a Pajero)
Minu kunagisel Pajerol oli vist nii, et 2H korral põlesid 2 tagumise ratta rohelist tulekest, 4H korral lisandusid siis esimesed ratta tulukesed ja keskdifri kollane tuluke. Panin küll mälu järgi, kui koju jõuan, siis otsin mingi pildikese ka selle kohta (keegi kunagi küsis ja siis sai mingi pilt tehtud)..hetkel tööl ja siin pilte pole.
Postitatud: K Sept 15, 2010 2:49 pm
Postitas aymur
2H siis põlevad tagumised tulukesed;4H siis põlevad tagumised,esimesed tulukesed,keskdiffer lukus siis rattatulukesed ja kollane tuluke esi-tagasilla vahel ja kui lukustada ka tagumine differ siis peaks kõik tulukesed seal põlema.
Igasugune vilkumine nende tulukeste juures viitab mingile rikkele.
Tagadiffer muideks ei lukustu enne kui on aeglusti sees!
Postitatud: N Sept 16, 2010 11:45 pm
Postitas TiitR
TiitR kirjutas:jaanus50 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna siin juba juttu neist silla tuledest. Pakub huvi kuidas need tuled peaks põlema või mitte põlema. Hetkel on nii et kui on 2H siis põlevad diagonaalis üks esimene ja tagumine ja keskmine kollane vilgub. Selge on see et kui kollane jääb vilkuma on jama, aga just huvitabki et milline tulede kombinatsioon peaks olema mingis asendis, 2H,4H..jne (super select ja 96a Pajero)
Minu kunagisel Pajerol oli vist nii, et 2H korral põlesid 2 tagumise ratta rohelist tulekest, 4H korral lisandusid siis esimesed ratta tulukesed ja keskdifri kollane tuluke. Panin küll mälu järgi, kui koju jõuan, siis otsin mingi pildikese ka selle kohta (keegi kunagi küsis ja siis sai mingi pilt tehtud)..hetkel tööl ja siin pilte pole.
Aymuril õigus...siin siis pilt kus oli koos järelelükatud esisillale ka keskm. difer lukustatud:

Postitatud: P Sept 19, 2010 9:03 am
Postitas Allar
aymur kirjutas:
Tagadiffer muideks ei lukustu enne kui on aeglusti sees!
Vot selle porri teen kunagi ümber, talvel oleks hädasti tarvis kui differ lukustuks ka kiire veoga
Arvatavasti mingile vahekasti andurile sild peale ja peaks igast asendist lukustuma, ainult siis jääb oht seda sisse unustada.