1. leht 1-st
Pajero vahekast
Postitatud: T Nov 22, 2005 10:52 am
Postitas 410
Kuidas toimib vahekasti differ,kas nii nagu ise tahab või jagab esi- ja tagasilla vahel mingi kindla suhtega.Liikur aastast 93 2,5dt ja käsitsi lukustusega.
Postitatud: T Nov 22, 2005 11:01 am
Postitas boob
Kui on ikka käsitsi lukustusega, siis jagab nii ette kui taha võrdselt, et mõlemal sillal rattad ühe kiirusega ringi käiks.
Postitatud: T Nov 22, 2005 11:31 pm
Postitas 410
Aga kui on elektrooniline,kuidas siis toimib.Eks kunagi pea oma liikuri uuema vastu vahetama.
Postitatud: T Nov 22, 2005 11:40 pm
Postitas Stupiduser
Sorry, et loll olen aga misasi on elektrooniline vahekast?

Postitatud: T Nov 22, 2005 11:47 pm
Postitas 410
Osades müügikuulutustes on kirjas et elektrooniliselt lülitatav
Postitatud: T Nov 22, 2005 11:54 pm
Postitas 410
Elektrooniliselt lukustatav differ.(sorri)
Postitatud: K Nov 23, 2005 12:05 am
Postitas Stupiduser
Mis seal vahet on, kas hammasratast liigutab sinu käsi või elekter?
Elektroonika piirdub tõenäoliselt releega...
PS uuemate puhul suhtu skeptiliselt "elektroonilistesse difrilukkudesse" (nõeldud tavaliselt silladifreid, mitte keskdifrit). Need on saatanast!
Postitatud: K Nov 23, 2005 12:31 am
Postitas 410
Seda minagi,mida vähem elektroonikat seda suurem võimalus omal jõul koju jõuda.
Postitatud: K Nov 23, 2005 11:32 am
Postitas hmm
Need elektrooniliselt juhitavad difrilukud kujutavad endast midagi elekrtimootoriga juhitavat siduripaketti sarnast. Et kui ratas läbi libiseb siis tõmmatakse sidur kokku ja jõud kantakse üla teisele rattale. Väidetavalt toimub see murdosa sekundi jooksul. Töökorras sidur peaks vajadusel tagama 100% lukustamise. Midagi sellist on ka WRC juhitavad difrid. Paigaldatakse neid suht kallitele aparaatidele Touareg, MB