vot mina aru ei saa, kuidas vanasti parem oli.
Kunagi ammu ammu, sellel ajal, kui ma oma esimese maastur tüüpi auto ostsin, siis sinna külge igasuguse lisavarustuse soetamine oli koshmaarne! Rehvid maksid hinge hinda, vintsidest rääkimata.
Mäletan, kuidas ma mõtlesin, et küll oleks lahe, kui saaks broncole 33" rehvid alla, kerge tõste ja siis metsa... oh
eks rajad olid teised kah ja eks vanad sõitjad on vahepeal 10 aasta jooksul suutnud endale perre paar pudinat juurde teha, või mõned pudinad perest juba iseseisvale teele lähetanud, olnud buumi ajal tekkinud rahaline mugavus ei taha veel kontidest välja loksuda kuidagi jne. Tegelikult ei viitsi ju kah. Naine hakkab virisema, et mida sa sinna garaazi taas elama lähed ning üldse, tegelikult on vesi märg, võistlustel omi sägasid õhtuti nagunii kohal pole kellega vanu aeg meenutada. Milleks siis üldse.
Täna on olukord, kus me kõik peame oma kroone või eurosid lugema - kes rohkemal kes vähemal määral. Kui nüüd küsida, et kas ralli on HOBI või ralli on sport, siis see on nn "no brainer" e selge, et ralli sport on. Samas, kas offroad on sport või on see Hobi on juba keerulisem küsimus.
Millal sa Mumm viimati safaril käisid ? Sellisel, kus polnud kindlat kava ning safari kulmineerus kahe kuivanud leivakoore, pudeli vee ja öise peatusega ? Mulle näiteks ei meenu, milla ma seda viimati tegin. Mu kõik vaba aeg jaguneb töö, pereelu ja siis "saavutussportlasetele" vajaliku töötunni vahel, millest viimasest on pidevalt 20% puudu.
Ärgem saage valesti aru. Mulle VÄGA meeldib võistelda, VÄGA, eriti sellepärast, et on konkreetne võimalus võita, ning kellele siis võita ei meeldi eks. Võidu nimel aga oleme me SB teamis aga kõvast vaeva näinud ja näeme seda veelgi, rääkimata teistsugusest rahuldusest mida pakub auto ehitamine, kätega töötamine.
Kõrvalpõikena, siis vahtisin mingi päev SB 2.0 all olevat värki, mis sinna kokku keeratud on. Mind valdas ülev rahulolu, sest esimene emotsioon, mis tekkis oli "Tehas". ... aga noh see on meie kvaliteedinõuded, mis vist ei kuulu siia teema alla.
Rajad radadeks, rajad pole kunagi olnud liiga rasked, on olnud valed valikud. Meenutan siinkohal ühte Erna sõitu, kus me katuse panime, ning siis istusime pikiraavis kinni 7h, sest kurat lätlane oli end puu otsa vintsinud ja kohtunikud kõrvalt ei lubanud minna..
Reinu poolt tehtud 36h järjest kestvussõit oli igatahes raske, proovilepanev ja nauditav, sest mis siis, kui sa istud 7h kinni. ISE SA SINNA RONISID. Alati on olemas valik nr 2 - ära mine, mõtle arutle. Oksake!
Rohi on alati rohelisem teiselpool aeda, ning möödunud aegade hiilgust ei suuda kuidagi tänapäev tasakaalustada või vähemalt nii arvatakse pidevalt.
Kas ma tahaksin minna sinna soo peale, kus SB 2.0 üle sõitis mingi suzuki või tava toyotaga - HELL NO. Kindlasti mitte - Samas, ma väga tahan sealt läbi sõita ning teades, mida selline saavutus eeldab siis on ka selleks vastavasisulised vahendid loodud.