1. leht 1-st
Mis erinevus on...
Postitatud: R Nov 18, 2005 5:06 pm
Postitas Ville
UAZ 469, 469B ja UAZ 31512 vahel?
Ja veel kas NIVA veljed istuvad UAZile?
Postitatud: R Nov 18, 2005 5:56 pm
Postitas Ain
Vaata täpset kirjeldust
www.uazbuka.ru/history.htm
469 sõjaväele ehitatud,valmistati 1972-1985, varjestusega süüde, reduktorsillad.
469B kolhoosnikele tehtud, tavaliste sildadegs
31512 on moderniseeritud 469B aastast 1985, sai uued pidurid ja laternad ja pea iga aasta veel midagi uut, pidurivõimendi, kütteradiaatori, jahutusvedeliku paisupaagi jne,
Postitatud: R Nov 18, 2005 7:29 pm
Postitas Ville
Ain kirjutas:Vaata täpset kirjeldust
www.uazbuka.ru/history.htm
469 sõjaväele ehitatud,valmistati 1972-1985, varjestusega süüde, reduktorsillad.
469B kolhoosnikele tehtud, tavaliste sildadegs
31512 on moderniseeritud 469B aastast 1985, sai uued pidurid ja laternad ja pea iga aasta veel midagi uut, pidurivõimendi, kütteradiaatori, jahutusvedeliku paisupaagi jne,
Nii, et 469B on siis üks kehvake varjant või?
Postitatud: R Nov 18, 2005 8:54 pm
Postitas Landy
Ville kirjutas:
Nii, et 469B on siis üks kehvake varjant või?
Nii üks-ühele ka öelda ei saa. Sest ka 469B-l on tema tootmise käigus muudatusi tehtud. Samas 100% tõupuhast tehase kondistisoonis UAZ-i naljalt ei leia. Ikka on eelmised omanikud mingeid täiendusi/prandusi teinud ja tihti eneselegi teadmatult teiste UAZ mudeli juppidega.
Tavainimese jaoks on see auto üks "villis" ja veidi teadlikum teab, et tegelikult UAZ. Neid kes mudeli numbri järgi vahet teevad on ilmselt väga väike osa. (Paraleel Land Rover'iga)
Postitatud: R Nov 18, 2005 10:04 pm
Postitas Ain
Ammusel nõukogude ajal tehti rahva jaoks lihtsalt odavam variant. Kõik autod tulid samast tehasest ja enamus juppe on samad. Vahe tõesti mootori süütesüsteemis ja sildades. See-eest oli UAZ-e saada põllumajanduse tarvis, sest enne Nivat polnud ju midagi teist. Aga kolhoosi esimees tahtis musta Volgat, mitte UAZ-i ja seepärast oli neid isegi "vabamüügis" ostuloa alusel eraisikutele.
Kõik uuendused tehti mõlemale variandile samaaegselt. 469B sai lisaks kiiremad sillad, mis 80-ndate teisel poolel bensukriisis tuntava edu andis. Reduktorsilda peeti ebapraktiliseks, suurem bensukulu, ja tagavarajuppidest täielik põud.
Nii et öelda kumb etem-kehvem on , sõltub kasutamise eesmärgist.