1. leht 1-st

Kas naisterahvale Suzuki Grand Vitara osta on mõtet?

Postitatud: K Mai 05, 2010 4:55 pm
Postitas karu
Naine tahab sellist endale saada, mis arvatakse sellest muidu, pole ise kunagi sellistega kokkupuudet olnud :roll: Offroadi ei hakka sõitma, metsa sügavale ei lähe jne ehk 95% linnasõit.
http://www.auto24.ee/used/708790

Postitatud: E Juun 07, 2010 9:47 am
Postitas ricardo
GV on naisterahvale väga PRO ja eriti just linnas liikumiseks. Suvel lased tagaveoga ja talvel lükkad vajadusel 4WD-ga, mul naine sai väga edukalt kangide liigutamisega hakkama. Tal GV-sid olnud juba vist 4 tükki(selle põhjuseks ülilikviidsus turul ja head hinnad) ja sõidaks praegugi sellisega aga pagasiruum väga väike ja lapsevankreid raske vedada. Olles isegi "staazikas" ja kasutuskogemustega, siis vaid kiidusõnad. Jah trassil võiks vähem hüpitada, aga pange pagassi 100-200 kg ja vaadake mis siis juhtub. Sellises vanuses GV jupid ei ole kallid ja tegelt peab remontima harva ning enamus asju saab soovi korral ka "talupoja mõistusega" inimene ära remontida.

Postitatud: E Juun 07, 2010 12:43 pm
Postitas vtl
Selle läbisõiduga ja -vanuses GV-ga võib juhtuda, et ootamatult palju sillapulki hakkab vahetust nõudma ja remondi maksumus kujuneb kergesti kallimaks, kui masina hind.

Kere tasuks üle kontrollida, ega roostepesasid ei ole servade alla tekkinud. Sellel masinal on palju plastpaneele ja -liiste, mille all arenevat korrosiooni esialgu tähelegi ei pane.

Diisliga kogemusi pole, aga 2.5l V6 mootoriga (ja manuaalkastiga) bensukas rüüpas linnas ca 15..16 liitrit, mida on igapäevasõiduki jaoks siiski palju.

Naisterahva jaoks võib-olla veel oluline nüanss, et tagaluuk käib "vale" külje peale lahti ja jääb avatud olekus kauba laadija ja kõnnitee vahele ette.

Postitatud: E Juun 07, 2010 1:02 pm
Postitas 4x4JIM
vtl kirjutas:
Naisterahva jaoks võib-olla veel oluline nüanss, et tagaluuk käib "vale" külje peale lahti ja jääb avatud olekus kauba laadija ja kõnnitee vahele ette.
Sama luugi asi ka uuel GV l ja minuarust kõikidel tõusvapäikese rajooni autodel.
Samas ma niiväga pagasi ruumi ei kiruks, sest ega cr-v d ja rav id paremad väga pole. Isiklukult vahetasin suure lapsevankri paar kuud tagasi väikese kergkäru vastu. Ja kõik vajalik kaasaarvatud reisivoodi mahub ilusti koos mitmete suurte kottidega ära.

Aga kui mootoritest valida siis võtaksin ise 2.0 d

Postitatud: N Juun 10, 2010 10:59 am
Postitas ricardo
Isiklik kogemus 2,0 bensiiniga ka võrdluseks teise naisterahva uhiuus Hynda Getz võttis sama palju kütet linnas. Kulu siis keskeltläbi 9-10 liitrit sajale linnas. Sellises vanuses autod võivad kõik sõltumata margist laguneda. Mõtlesin et mis marki autodel tagaluugid siis teistpidid käivad - ei tulegi esimese hooga ette, niipalju kui kokku puutunud käivad enamusel tagaluugid niipidi lahti või siis alt üle.

Postitatud: N Juun 10, 2010 11:48 am
Postitas kpihus
ricardodesol11 kirjutas:Isiklik kogemus 2,0 bensiiniga ka võrdluseks teise naisterahva uhiuus Hynda Getz võttis sama palju kütet linnas. Kulu siis keskeltläbi 9-10 liitrit sajale linnas. Sellises vanuses autod võivad kõik sõltumata margist laguneda. Mõtlesin et mis marki autodel tagaluugid siis teistpidid käivad - ei tulegi esimese hooga ette, niipalju kui kokku puutunud käivad enamusel tagaluugid niipidi lahti või siis alt üle.
Esimese hooga tuli meelde terrano 2, aga nied peaks veel olema.

http://71.18.211.120/images/terrano%202%202001%201.jpg

Postitatud: N Juun 10, 2010 6:18 pm
Postitas JAN007
vtl kirjutas:Selle läbisõiduga ja -vanuses GV-ga võib juhtuda, et ootamatult palju sillapulki hakkab vahetust nõudma ja remondi maksumus kujuneb kergesti kallimaks, kui masina hind.
Huvitav, ma olen 2001a 3 ukselisega sõitnud sellest hetkest kui 90k oli ees ja praegu 176k ning mitte ainsatki sillajuppi pole vahetanud. Korralised hooldused olen teinud esinduses, seega kontrollitud on. Suur osa minu läbisõidust on kruusal ja metsas, seega mitte just sile asfalt.

Postitatud: N Juun 10, 2010 10:32 pm
Postitas vtl
ricardodesol11 kirjutas:Mõtlesin et mis marki autodel tagaluugid siis teistpidid käivad - ei tulegi esimese hooga ette, niipalju kui kokku puutunud käivad enamusel tagaluugid niipidi lahti või siis alt üle.
Jutu mõte oli esmalt selles, et ÜLESpoole lahti käiv luuk on tihti mugavam.
JAN007 kirjutas:
vtl kirjutas:Selle läbisõiduga ja -vanuses GV-ga võib juhtuda, et ootamatult palju sillapulki hakkab vahetust nõudma ja remondi maksumus kujuneb kergesti kallimaks, kui masina hind.
Huvitav, ma olen 2001a 3 ukselisega sõitnud sellest hetkest kui 90k oli ees ja praegu 176k ning mitte ainsatki sillajuppi pole vahetanud.
Antud teemas viidatud auto läbisõit oligi seal 170 tuhande kandis.

Olen ise ühte (98 oli vist) GV-d pidanud, millel samuti 160...180 tuhande kandis hakkasid lagunema sellised jupid, mida oodatagi ei osanud - näiteks hakkasid aeg ajalt, teatud koormuse all, kohutavat kolinat tegema mingid esisilla pooltelgede liugpuksid, mida esinduse sõnul peaks vahetama koos üsna kallite pooltelgedega. Miski GV eripära jällegi.
Kõiki vahetatud tükke ei mäleta, aga hädasid oli suhteliselt palju, B-juppe siis oli väga vähe ja likvideerimine ebameeldivalt kulukas.
Näiteks seegi, kui kojameeste laagrid kulusid ning hakkasid valjut häält tegema, oli sellises vanuses masina juures minu jaoks pisut üllatus.

Väga võimalik, et 2000...2001 tuli mingi facelift, mis parandas osa lastehaigusi.