1. leht 1-st
Samurai kere eemaldamine raamilt
Postitatud: T Mai 04, 2010 3:14 pm
Postitas väike-niva
tere,
Tekkis tahtmine kere ja raam oma vahel lahti ühendandada( samukas sj 413)
on keegi siit seda teinud või teab kust mida keerata?
kuna plaan hakata autol mootorit ja sildu vahetama siis mõtlesingi et kysix tarkadelt abi nende asjade lahti ühendamisel.
terv
Siim
Postitatud: T Mai 04, 2010 3:23 pm
Postitas tarmo
Kui mööda raami ühest otsast minema hakata, siis on kere ja raam ühendatud neljast reast (igas reas 2 kinnitust - kokku 8 polti).
Ees on kohe raami otsas, sinna toetuvad esitiivad. Järgmiseks on raami väliskülgedel vastavad kõrvad (tulemüüri all), kolmas rida on vahetult enne seda kohta, kus kere tagumine osa üles keerab ja viimane rida on raami lõpus - tagaluugi serva all ilmselt on poldid.
Need kõik keerad lahti, siis nad irduvadki. Aga lisaks poltidele muidugi peab eemaldama veel terve rea juhtmeid, voolikuid, roolivarda jne.
Postitatud: T Mai 04, 2010 3:40 pm
Postitas raimz
tarmo kirjutas:Kui mööda raami ühest otsast minema hakata, siis on kere ja raam ühentud neljast reast (igas reas 2 kinnitust - dakokku 8 polti).
kokku on 10 polti tegelikult
Postitatud: T Mai 04, 2010 3:53 pm
Postitas tarmo
raimz kirjutas:tarmo kirjutas:Kui mööda raami ühest otsast minema hakata, siis on kere ja raam ühentud neljast reast (igas reas 2 kinnitust - dakokku 8 polti).
kokku on 10 polti tegelikult
Õigus - kolmandas reas on 4 tk, mitte 2.