1. leht 3-st

LC120-ne tõstmine/reguleerimine?

Postitatud: N Apr 29, 2010 11:49 pm
Postitas TiitR
Küsimus sai tõstatatud, kuna jäi väike kahtlus, et mu masinal p*rse natsa kõrgemal on, kui vaja. Tegelikult oleks huvi pigem esiotsa järgi aidata mingi 20..30 mm. (ootan ka siia varianti soovitusi), kui p*rset madalamale tuua, kuid ilmselt "valutum" oleks taguotsa langetada ja seda põhjusel, et kuna autol on regullitav õhkvedrustus, siis ilmselt on seal ka mingi regulli võimalus...et saaks nö. uue null asendisse regullida? Olen kuulnud, et kui p*rset tõstva kompressor peeti läheb, siis pidi ka taguots püsti ajama, kuid minu omal toimetab regulaator korralikult ja sellest see ilmselt tuleneda ei saa?
Panen ka paar pilti masinast, kuid need jällegi mingi kalde peal tehtud, aga mingi aeg proovin päris sirge peal ka küljelt pildi teha ja näen hetkel vaid tonti mittemilleskis :roll: .
Pilt
Pilt

Postitatud: R Apr 30, 2010 5:43 pm
Postitas Andrus Michelis
Mina pakuks, et esivedrud hakkavad vähe väsima, sest ega see pada seal ninapeal päris udusulg ei ole.
Odavam varjant, lase ette vedrude peale 2-3 cm rõngad treida. Kallim osta pikemad vedrud ette. Neid tõstesarjade pakkujaid vabariigi peal ühe käe näppudel üles lugema ei mahu.
Ma isiklikult paneks ette vähe jäigemad ja pikemad vedrud ( +50 kg ja +35 mm peaks päris viisakas jääma). Tagumise õhkvedrustuse ajaks siis seibidega üles, et auto otseks jääks. Saad kerge lifti kaubaga paketis.

Postitatud: R Apr 30, 2010 7:03 pm
Postitas TiitR
Andrus, tänud vastamast. Kas tõesti saavad vedrud 128 tuh. km. juba väsida? :roll: Aga kui nii, siis nii, samas hakkab see esivedrude tõstmine endale rohkem ja rohkem meeldima.
Käisin veelkord õues ja tegin kiiruga telefoniga ühe pildi, kus masin vähe sirgemas kohas ja äkki annad uuesti kommentaari, kas on siiski nina liialt maas?
Pilt

Postitatud: R Apr 30, 2010 8:02 pm
Postitas TiitR
Andrus Michelis kirjutas:Mina pakuks, et esivedrud hakkavad vähe väsima, sest ega see pada seal ninapeal päris udusulg ei ole.
Odavam varjant, lase ette vedrude peale 2-3 cm rõngad treida. Kallim osta pikemad vedrud ette. Neid tõstesarjade pakkujaid vabariigi peal ühe käe näppudel üles lugema ei mahu.
Ma isiklikult paneks ette vähe jäigemad ja pikemad vedrud ( +50 kg ja +35 mm peaks päris viisakas jääma). Tagumise õhkvedrustuse ajaks siis seibidega üles, et auto otseks jääks. Saad kerge lifti kaubaga paketis.
Võtsin siiski netist huvi pärast ühe suvalise länkari pildi ja vägisi jääb tunne, et minu omal siiski pepu mingi 20..30 mm. kõrgemal kui vaja...esiots tundub olevat sama kõrgusega? :roll:
Pilt
Pilt

Postitatud: L Mai 01, 2010 10:38 am
Postitas Andrus Michelis
Vist tundub jah, et nina on madalal, või tagumik kõrgel, lähenemise küsimus. :D Võib ju olla, et nivooregulaatoril on mingi "mulka" sees ja see arvab, et praegune on õige asend. Ma kahjuks ei ole õhkvedrustuse hingeeluga eriti kursis. Kui autot soetasin, siis mulle tundus see uus ja ebakindel sõlm ja üritasin seda vältida. Kui see auto veel müügil oli, käisin mina Amservi salongis uue auto kõrgusi mõõtmas. :D
Ega ei oskagi midagi mõistliku arvata: 1. Õhkvedrustus ja muu selle juhtimisse puutuv kontrollida. 2. Võrrelda kõrgusi ja lääbade nurkasid teiste autodega linnapeal. 3. Kui liftida tahad, siis otsustada kuidas ja palju.
Lihtne ju! :P

Postitatud: L Mai 01, 2010 12:07 pm
Postitas hans
Kas sellel autol ei ole mitte mõlemil sillal õhkvedrustus?Kas sa oled proovinud,et lased masina madalaks,keskmiseks ja kõrgeks?Pildil tundub nagu tagasild on kõrges asendis ja esisild keskmises asendis.Autos istudes ja kõrguse regulliga mängides on selgelt näha,kas esisild ka reguleerib ennast või mitte.Kõrgust muutes peaks tagasild ennast ennem kergitama või langetama ja siis esislid ennast kergitama või langetama.

Postitatud: L Mai 01, 2010 12:56 pm
Postitas daloc
LC120-l on tagasillal ainult õhkpadjad. Kui tagaotsa ülesse ajab siis on viga väga tõenäoliselt kõrguse andurites. Sa ise Tartu mees, käi Valoorist , ptüi Amserv Tähest läbi ja tüübid tsekkavad asja üle.

Postitatud: L Mai 01, 2010 1:12 pm
Postitas TiitR
daloc kirjutas:LC120-l on tagasillal ainult õhkpadjad. Kui tagaotsa ülesse ajab siis on viga väga tõenäoliselt kõrguse andurites. Sa ise Tartu mees, käi Valoorist , ptüi Amserv Tähest läbi ja tüübid tsekkavad asja üle.
LC120-l jah ainult tagasillal õhkpadjad. Ma hetkel Ida-Virus, kui tartu tagasi lähen, siis külastan ka Valoori. Aga sellega olete ju nõus, et kuidagi häirivalt kõrge on küll tagaots?

Postitatud: L Mai 01, 2010 1:30 pm
Postitas TiitR
hans kirjutas:Kas sellel autol ei ole mitte mõlemil sillal õhkvedrustus?Kas sa oled proovinud,et lased masina madalaks,keskmiseks ja kõrgeks?Pildil tundub nagu tagasild on kõrges asendis ja esisild keskmises asendis.Autos istudes ja kõrguse regulliga mängides on selgelt näha,kas esisild ka reguleerib ennast või mitte.Kõrgust muutes peaks tagasild ennast ennem kergitama või langetama ja siis esislid ennast kergitama või langetama.
Kusjuures regulaator toimetab korralikult ja kõrgesse asendisse surudes tõuseb tagaots veelgi (vist oli 25mm.?) 8)

Postitatud: L Mai 01, 2010 6:24 pm
Postitas jr
Vedrud väsinud ees. Õhkpadi ju ei väsi, onju nii. Lüüakse õhku juurde, et nivood hoida. Seda null nivood peaks saama ka läbi aju õpetada...või panin ma nüüd väga mööda?

Postitatud: L Mai 01, 2010 7:32 pm
Postitas zum
A24 pildil on kõrgemad rehvid minuarust, väga paha võrrelda... :roll:

Mismoodi ta seda nivood arvestab üldse? Kas sellist varianti ei ole, et mingi andur sihipärase kasutamise läbi kannatada/mustaks saanud?

Teine asi veel see, et kuidas ta koormaga käitub? Kas hoiab sama kõrgel?


zum

Postitatud: P Mai 02, 2010 9:15 pm
Postitas TiitR
zum kirjutas:A24 pildil on kõrgemad rehvid minuarust, väga paha võrrelda... :roll:

Mismoodi ta seda nivood arvestab üldse? Kas sellist varianti ei ole, et mingi andur sihipärase kasutamise läbi kannatada/mustaks saanud?

Teine asi veel see, et kuidas ta koormaga käitub? Kas hoiab sama kõrgel?


zum
Jep, nii kui koorem peal, siis lülitub kompressor tööle ja p*rse tõstetakse samale kõrgusele.

Postitatud: E Mai 03, 2010 9:31 am
Postitas Andrus Michelis
Siis peaks ikka nivooandurit terasemalt silmitsema.

Postitatud: E Mai 03, 2010 3:38 pm
Postitas TiitR
Nii. Võib vist selle teema lõppenuks lugeda, kuna hüppasin täna Valoorist läbi ja kurtsin sealsele hooldemehele muret. Pakkus küll esialgu kohe, et kui kõrgusregulaator ilusti toimetab, siis ei usu, et nivooandur järsku segast hakkab peksma ja pakkus diagnostikat (600.-) . Keeldusin esialgu diagnostist ja pakkusin omaltpoolt, et mõõdame füüsiliselt lindiga teise länkari pealt kõrguste vahet.
Mõeldud-tehtud. Leidsime hooldusest ühe 2008 a. länkari ja mõõtsimegi reaalselt lindiga maapinnast tiiva servani. Saime tagant 91 cm. ja eest 87 cm. Seejärel suundusime õue ja mõõtsime minu oma üle. Tagant mul täpselt sama 91 cm. ja eest 86,5 cm. (selle 0,5 cm. kõikumise võib panna ka rehvirõhu + minu esiraua raskuse arvele). Valoori vana ei uskunud samuti, et 128 tuh. LS juures esivedru juba väsinud on. Kusjuures see proovi länkar oli tavaline vedrukas vs. minu padja vastu. isiklikult jäi nüüd süda rahule ja rohkem sellega pead ei vaeva 8)

Postitatud: P Jaan 09, 2011 9:28 pm
Postitas denis23
Õhkvedrustusega TLC-de tagumikud ongi tavaliselt oma vanusekaaslastega võrreldes õhkelt üleval - just selle tõttu, et kompressor kompenseerib vedrude väsimus