1. leht 2-st
Küsimus - lülitatav 4WD
Postitatud: K Apr 28, 2010 4:42 pm
Postitas rajaleidja
Tere! Teab keegi mõnda sellist autotootjat, kes toodaks autot, mis vastab järgmistele tingimustele: sõiduauto kerega/sõidumugavusega(a la Audi Allroad, Volvo XC70 jne), lülitatava nelikveoga(ehk siis mitte AWD vms, nagu nad enamik on). Ehk siis nelikveo süsteem võiks olla selline, et tavaolukorras 2WD ja kui ise tahad, siis lülitad ise 4WD, mitte et auto seda iseseisvalt lülitab. Esialgu tuli mulle pähe Nissan X-Trail,Dodge Nitro, aga need pole eriti sõiduautod.
Postitatud: K Apr 28, 2010 4:53 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Subaru
Postitatud: K Apr 28, 2010 5:02 pm
Postitas Raiki
Kas Subarul mitte pidev nelivedu pole?
Postitatud: K Apr 28, 2010 5:03 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Võibolla nüüd enam ei toodeta tõesti lülitatavaga - aga on kindlasti toodetud
Postitatud: K Apr 28, 2010 11:02 pm
Postitas koppees
Toyota Tercel näiteks.
Postitatud: N Apr 29, 2010 12:28 am
Postitas Landy
Suzuki X-90!
Postitatud: N Apr 29, 2010 9:11 am
Postitas 4x4JIM
nissan qashqai
Siis lähed SR foorumisse paned bling bling 18" veljed ja lased madalamaks jne.
Sa võiks täpsustada mis generatsioonist me rääkima peaksime?
Postitatud: E Mai 10, 2010 3:33 pm
Postitas rajaleidja
Generatsiooni kohta ei oska midagi öelda. Arvestades neid kriteeriume ei hakanud konkreetsemaks ajama asja.
Postitatud: T Mai 11, 2010 9:10 am
Postitas JAN007
Suzuki SX4 näiteks.
Postitatud: T Mai 11, 2010 9:39 am
Postitas insener007
A mis selle lülitatavuse point on ?
Paljud lgp autotootjad pole igatahes selle peale suutnud tulla ?!
Ahjaa, ilmselt kütusekulu ...
Aga kas see on argument sellele, et süsteem on palju keerukam nii mehhaanika, kui elektroonika poolest (loe, kui miskit peppu läheb, siis maksad nii, et käsi haige) versus 0,5 - 0,8 l/100 ökonoomitada ?
Re: Küsimus
Postitatud: T Mai 11, 2010 10:06 am
Postitas Kilpkonn
rajaleidja kirjutas:Tere! Teab keegi mõnda sellist autotootjat, kes toodaks autot, mis vastab järgmistele tingimustele: sõiduauto kerega/sõidumugavusega(a la Audi Allroad, Volvo XC70 jne), lülitatava nelikveoga(ehk siis mitte AWD vms, nagu nad enamik on). Ehk siis nelikveo süsteem võiks olla selline, et tavaolukorras 2WD ja kui ise tahad, siis lülitad ise 4WD, mitte et auto seda iseseisvalt lülitab. Esialgu tuli mulle pähe Nissan X-Trail,Dodge Nitro, aga need pole eriti sõiduautod.
Jeep Compass / Patriot, kuigi ka need pole vist väga sõiduautod...
Tavaolukorras FWD*, 50:50 lukustatav** keskdifferentsiaal, väljalülitatav ESP, väljalülitatav traction control.
* tegelikult ikkagi AWD, kuna automaatika peal. Nt. lumes käitub ilma lukustuseta pigem nagu (4WD) / RWD, kuna erinevalt tavapärastest AWD linnamaasturitest ei lülitu tagasild alles läbilibisemisel, vaid ka lihtsalt järsema gaasivajutuse korral.
** lukustus võetakse siiski automaatselt maha kuskil 50-70 km/h juures
Postitatud: T Mai 18, 2010 8:33 pm
Postitas kallem53
Pakuksin kogemuslikult samasse kategooriasse VW Passat 4WD, küll pidev nelivedu, aga on 2x lukustid olemas läbivuse parandamiseks, minu masinal isegi sportlik vedrude madaldus vastupidiselt maastiku suutlikkusele. Mõnel libedamal juhul olen sellega päris maasturile silmad ette teinud. Aeglusti puudumine väga venitada ei lase rasketes oludes... Aga minu teada oli tingimustele vastav Subaru mingi vanem mudel+aeglusti isegi.

Postitatud: T Mai 18, 2010 10:26 pm
Postitas rajaleidja
Mis aastakäigust antud Passat pärineb?
Postitatud: K Mai 19, 2010 9:41 am
Postitas kpihus
Suzuki Grand Vitara on muuses tehn passis oleva tüübi järgi sõidu auto

Vähemasti eelmine põlvkond. Ja 4wd on lülitatav.

Postitatud: K Mai 19, 2010 12:09 pm
Postitas marauder
Pakuks ka Grand VItarat ja veel XL-7 versiooni. Väga mugav söita, söiduautolik. Nelivedu kangist lülitatav koos aeglustiga.