1. leht 1-st

sõjaväe sillad kolhosniku otsad

Postitatud: R Apr 23, 2010 7:13 am
Postitas 4x4hunt
küsimus? vedelevad kodus sõjaväe sillad ilma reduktorita. aga kas kekmist pauna kolhosnikule ei anna panna? ikagi mingi 5cm võitu jälle.

Re: sõjaväe sillad kolhosniku otsad

Postitatud: R Apr 23, 2010 11:18 am
Postitas LR90
4x4hunt kirjutas:küsimus? vedelevad kodus sõjaväe sillad ilma reduktorita. aga kas kekmist pauna kolhosnikule ei anna panna? ikagi mingi 5cm võitu jälle.
Kolhoosniku difri ülekanne on olenevalt mudelist 5,38/ 4,625
sõjaväe sillal differ 2,77 - rummureduktor 1,94.

Re: sõjaväe sillad kolhosniku otsad

Postitatud: R Mär 08, 2013 2:09 am
Postitas tuningman
LR90 kirjutas:
4x4hunt kirjutas:küsimus? vedelevad kodus sõjaväe sillad ilma reduktorita. aga kas kekmist pauna kolhosnikule ei anna panna? ikagi mingi 5cm võitu jälle.
Kolhoosniku difri ülekanne on olenevalt mudelist 5,38/ 4,625
sõjaväe sillal differ 2,77 - rummureduktor 1,94.
Sigavana teema aga küsiks siis ikkagi, et kas annab kolhoosniku diffrid sõjaväe silla sisse panna? seda selles mõttes kui vahetada mõlemas sillas mõlemad korraga. ah ja kas keegi teab ka, kust ja mis hinnaga pragu hunteri esimesed poolteljed saaks? thaks willyt normaalselt keeram saada. jube suur põõrde raadius on :bang:

Re: sõjaväe sillad kolhosniku otsad

Postitatud: R Mär 08, 2013 1:28 pm
Postitas uputaja
Kuskil Eestimaamunal peaks olema sellised reduktorsillad, millel olid Volga difrid ja BTR-i lukud sisse pandud. Info puudub, kuis see tehtud oli, a oma loogika ütleb, et sukkade läbimõõt on mõlemal sama. Ehk siis võiks olla võimalik, aga asja praktiline väärtus suht null. Mõistlikum panna Hunteri poolassid ja suuremad rehvikud.