1. leht 3-st

A/T vs asfaldirehv kütusekulu

Postitatud: P Apr 18, 2010 6:01 pm
Postitas madisv
Kui palju reaalselt kütusekulu tõuseb kui kasutada AT rehve tänavasõiduks? Rehviks saaks ilmselt olema Pirelli Scorpion ATR, autoks GC2,7

Postitatud: P Apr 18, 2010 8:00 pm
Postitas orejaP
Ei tea.
OT:
Siinkohal aga tahaks öelda, et ärge ostke omale autosid, millele kütuski ei jõua osta. Pole ju vahet, kas ta võtab 1,5l sajale rohkem või vähem. Kui see 25 eeku 100km kohta tapab, siis jääb ju auto hoolduse teema vabsee tahaplaanile :evil:

Ostke näiteks universaalkerega 1,9 TD VW Passat - 15" rehvid odavamad ja kütust võtab ka pea olematult 6l sajale :twisted:

Postitatud: P Apr 18, 2010 9:16 pm
Postitas aymur
Minu 2,5TD Pajero hakkas 1-1,5L rohkem tarbima kytet.

Postitatud: P Apr 18, 2010 10:24 pm
Postitas honkomees
AT ei tohiks niiväga hull olla, ise mõtlen et kui omal MT alla jääb ja vaja kiiresti kusagile kaugemale sõita...
orejaP kirjutas:...OT:
Siinkohal aga tahaks öelda, et ärge ostke omale autosid, millele kütuski ei jõua osta. Pole ju vahet, kas ta võtab 1,5l sajale rohkem või vähem. Kui see 25 eeku 100km kohta tapab, siis jääb ju auto hoolduse teema vabsee tahaplaanile :evil: ...
Vaat sellest mõtteviisist ei saa aru :bang:
Esiteks väike arvutus, nt 25 eeku sajale, see teeb kuus 750 eeku, aastas 9000 eeku- mis see tähendab? Kui mul esinduse 15 000 km hooldus ca 2500-3000 eeku maksma läheb siis siit tuleneb et läbisõidetud km hooldused saavad kokkuhoitud rahaga kaetud ja ühe raha veel ülegi ...
Teiseks maasturi ostuks on ikka põhjus olemas, näituseks mul tuleb juba kojupääsemise viimase jupi läbimiseks maasturit kasutada, vanasti oli variant et sõidukaga sõitsin niikaugele kui sain ja jala koju, siis õuepealt uaziku või niva, sellega jäljed ette või naine rooli ja köie otsas koju. Nüüd leidsin odavama olevat uue maasturi soetada, üks olulisemaid tegureid valiku juures oli ka kütusekulu, mis asfaldil on alla 8, keskmiselt suvisel ajal 8-8,5. Talveks ja rasketeks oludeks (jahilkäik) on soetatud teised velgedel rehvide komplektid, nii naast+lamell kui ka mudakad (neile otsin veel soodsa hinnaga velgi) mida vajadusel kiirelt alla visata.

Postitatud: P Apr 18, 2010 11:05 pm
Postitas orejaP
Mis maasturi sa soetasid, kui saladus ei ole? Selgitaks uuesti oma mõtet.

Postitatud: P Apr 18, 2010 11:58 pm
Postitas Madu
Auto on ju esimeses postituses nimetatud: GC2,7 Ehk siis 2,7 Grand Cherokee

Postitatud: E Apr 19, 2010 12:20 am
Postitas Madu
CÄÄRFIILD kirjutas:
Madu kirjutas:Auto on ju esimeses postituses nimetatud: GC2,7 Ehk siis 2,7 Grand Cherokee
Sa ikka postitusi mõttega ka loed, või paugutad niisama :?:
Küsimus polnud ju esimese postituse autorile :twisted:
Kuna peres on 2 maasturit ja üks neist juhuslikult samuti GC siis kinnitan et pikkadel sõitudel a`la Poola ja tagasi võtab 8,4 - 8,6 keskmiselt suvel.

Postitatud: E Apr 19, 2010 1:54 am
Postitas PriitV
honkomees kirjutas:Teiseks maasturi ostuks on ikka põhjus olemas, näituseks mul tuleb juba kojupääsemise viimase jupi läbimiseks maasturit kasutada
Äkki ostaks hoopis selle "isamaasturi" raha eest koorma-paar killustikku??? Saad ju ise vast ka aru, et sellise põhjendusega lagedale tulemine näitab absoluutset ajupuudulikkust... Eesti mEES (just sedapidi kirjutades, pisikese "emmiga") on ikka lahe tegelane: naffik kodutee korda teha, kui saab katuseni sitas sõita...

Postitatud: E Apr 19, 2010 7:36 am
Postitas madisv
Mida härrad rehvivalikust arvavad? Sõidan 90% linnas-maanteel, aga selle 10% pärast oleks veidi karvasevamat rehvi vaja. Valiku tegin reifendirekt.de sortimendi põhjal, kuna sealsed hinnad rokivad.

madis

Postitatud: E Apr 19, 2010 7:59 am
Postitas urbgrupp
madisv kirjutas:Mida härrad rehvivalikust arvavad? Sõidan 90% linnas-maanteel, aga selle 10% pärast oleks veidi karvasevamat rehvi vaja. Valiku tegin reifendirekt.de sortimendi põhjal, kuna sealsed hinnad rokivad.

madis
Mida nad ikka nii "rokivad"
nt.245/70R16 ATR reifen 2174,-
minul 1975,- :lol:

Postitatud: E Apr 19, 2010 8:30 am
Postitas honkomees
orejaP kirjutas:Mis maasturi sa soetasid, kui saladus ei ole? Selgitaks uuesti oma mõtet.
Isuzu D-Maxi, suvine keskmine koos kruusatee ja harva linnasõiduga kompuutri järgi 8,3 (eelmine paagitäis), samas tankimise järgi ca 8-8,1 - talvel 9,5 kompuutri järgi, tankimise järgi kuni 10. Ei räägi muidugi lumes müttamisest jahiretkedel.

Postitatud: E Apr 19, 2010 8:50 am
Postitas honkomees
PriitV kirjutas:
honkomees kirjutas:Teiseks maasturi ostuks on ikka põhjus olemas, näituseks mul tuleb juba kojupääsemise viimase jupi läbimiseks maasturit kasutada
Äkki ostaks hoopis selle "isamaasturi" raha eest koorma-paar killustikku??? ...naffik kodutee korda teha, kui saab katuseni sitas sõita...
räägime ikka sellest, et tuleks osta jõulisem lumesahaga traktor ja 50 km eemal tööl olles samal ajal tee lahti lükata, et saaks sõidukaga koju sõita.
Teed on ikka korda tehtud, kruusa veetud jne. Aga ... regulaarselt, kord-kaks suve jooksul viivad piki teed mäest olla voolavad paduvihma jõed tüki teest minema ja näituseks sel kevadel viis sulavesi umbes truupide tõttu kahes kohas ka riigitee minema - aga koju on ikka vaja pääseda! See talv üks naabrimees pidi kojuminekust loobuma, kaevas end välja ja sõitis tagasi, õnneks oli tal võimalik isa pool ööbida ...
PriitV kirjutas:... Saad ju ise vast ka aru, et sellise põhjendusega lagedale tulemine näitab absoluutset ajupuudulikkust... Eesti mEES (just sedapidi kirjutades, pisikese "emmiga") on ikka lahe tegelane....
selliste juttudega lagedale tulek näitab eelkõige kirjutaja täielikku (võru-)maaeluga mittekursisolemist, muudest kommentaaridest kirjutaja aadressil loobun :lol:

Postitatud: E Apr 19, 2010 9:04 am
Postitas urmas
Mujal foorumites saab aru, kui koolivaheaeg jälle käes. Ses mõttes, et jutt läheb jamaks.
Meil 4x4.sees kipub jamajutt igapäevaseks.
Nagu ma nüüd isegi :oops: Aga noh, kui targemat pole teha, siis äkki võib.

Postitatud: E Apr 19, 2010 9:26 am
Postitas säinas
Ega põtradel ei saa sarvi ära keelata

Postitatud: E Apr 19, 2010 9:42 am
Postitas 4x4JIM
Ma panin alla yoko geolander at-s Pilt ja sellega mul küll kütte kulu ei suurenenud märgatavalt.