1. leht 1-st

Volvo TGB11

Postitatud: P Apr 18, 2010 9:20 am
Postitas toilu
Soov olla asjaga ka ise kursis ning sellest ka järgmine küsimused targematele:

Auto käivitub külmalt hästi ja pöörded ok, kui aga mootor soojaks läheb siis hakkab puterdama.

Kas siin võib olla probleemiks mootori klapid?
Kui jah siis, kes on Eestis Volvo C303 mootoriga hästi kursis?

Kui klapid tuksis, palju võib selle korda tegemine maksma minna ?

Infot ootama jäädes
Toilu

Postitatud: P Apr 18, 2010 9:41 am
Postitas tai
Esimese kirjelduse järgi pistaks pea sisse karburaatorisse ja vaataks kes seal on. Tõenäoliselt õhu/kütuse segu paigast. Aga ei välista ka muud.

Postitatud: P Apr 18, 2010 12:06 pm
Postitas jr
Pakuks ka ningit õhu leket kusagilt. Mootor soeneb ja metall paisub, ning kusagile tekib pilu, kus kohast tõmmatakse lisaõhku. Sisselase või siis miks mitte ka näiteks karburaatorite juures...simmer või miskit sellist.

Postitatud: E Apr 19, 2010 9:53 pm
Postitas runn
Arvatavast on klappi vahe väikseks jäänud mis on esimene asi mida kontrollida.
Teine vaata kontakti vahe üle Volvol ei ole haamril õlitajat ja see kipub kuluma kui harva kasutatakse(nukkidele kekib õrn rooste mis alguses kiiresti kulutab).
Kolmandaks kontrolli sisse-väljalaske kollektori tihendit(mõlemal üks sama tihend). Kontroll lihtne mootor tööle, pihustad Brake cleanerit kollektori ja plokki ühendus kohale kui pöörded tõusevad tihend läbi. Selle juures tuleb ikka loogikat ka kasutada
:flame2 või on põlenud C303 müüa.
8)
Kui ise hakama ei saa siis Wild Ride OÜ aitab, vajadusel paigaldame ka roolivõimu ja teeme kõike vajaliku Volvo TGB liikuritega.

Vello
5114973