1. leht 3-st
Kastikas,mis kannataks välja pidevat koormust 400 kg
Postitatud: N Apr 15, 2010 6:27 pm
Postitas err
Lugu siis selline,et vaja leida korralik diiselmootoriga 4x4 kastikas,mis kannataks välja ja võimalikult kaua,et kogu aja istub kastis seadeldis,kaaluga 400 kg.Lisaks on vaja saavutada võimalikult hea läbivus koos selle lastiga seljas.Olen arvestanud tõstega,uute vedrude ja amortidega,korralike rehvidega ja kindlasti ka vintsiga.Rahaga,nagu ikka,väga priisata ei ole maksimum hetkel 70-80 tuhat eeku ja seda siis juba koos tõtse ja vintsi ja rehvidega.Kuna ise kastikate elust palju ei tea siis ei hakanud ka oletama,mida valida ja ootan mõistlike abistavaid,suunavaid vastuseid,
ette tänades,
Tõnu
Postitatud: N Apr 15, 2010 6:57 pm
Postitas totu
Tundub et sõidumugavus ei ole soovitud lisa, seega Defender.
Postitatud: N Apr 15, 2010 7:16 pm
Postitas heints
Mul istus 2000 a rangeril iga päev kastis 400 liitrit naftat ja aru küll ei saanud on tünnid tühjad või täis. Sai isegi safaril käidud tünnidega. Rehvid olid 31 11,5 mt.
Postitatud: N Apr 15, 2010 7:22 pm
Postitas jr
OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.
Erinevate masinate tõstesarjade hindasid vaja, siis anna teada mulle palun.
Postitatud: N Apr 15, 2010 7:31 pm
Postitas C2mmiQ
jr kirjutas:OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.
Jah, aga inimene võibolla mõtleb, et milline auto seda koormust vastu peab mootori ja vahekastide ja muu pooles, et iga mingi aja tagant neid ei peaks remontima. Ka see on ju tegelt ülalpidamiskulu.
Postitatud: N Apr 15, 2010 7:32 pm
Postitas err
totu kirjutas:Tundub et sõidumugavus ei ole soovitud lisa, seega Defender.
jutt õige,mugavust taga ei aja.Kahjuks pole hetkel müügis märganud kastiga defekaid.Üks roheline võistlusmassin on aga see pole päris see,mida otsin.Ühesõnaga,peaks ka välimus olema säilinud enam-vähem ja ARB lukke sildades ka ei vajaks esialgu.
Postitatud: N Apr 15, 2010 7:34 pm
Postitas err
C2mmiQ kirjutas:jr kirjutas:OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.
Jah, aga inimene võibolla mõtleb, et milline auto seda koormust vastu peab mootori ja vahekastide ja muu pooles, et iga mingi aja tagant neid ei peaks remontima. Ka see on ju tegelt ülalpidamiskulu.
täpselt seda pidasingi silmas,et mootor ja kastid ka võimalikult kaua peaks.
Postitatud: N Apr 15, 2010 7:40 pm
Postitas jr
C2mmiQ kirjutas:jr kirjutas:OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.
Jah, aga inimene võibolla mõtleb, et milline auto seda koormust vastu peab mootori ja vahekastide ja muu pooles, et iga mingi aja tagant neid ei peaks remontima. Ka see on ju tegelt ülalpidamiskulu.
Ma omast arust sedasi ennast ju väljendasingi
Defenderi kastikas - kallis, minuarust vähemalt. Kui eelarve on 80000eek.
Ma vaataks kas Toyota või Nissani poole. Kumma mootor võimsam on, seda eelistaks esimesena. Kui kka pidev 400kg kastis, siis võiks natuke rammu olla mootoril, et maastikul hakkama saada kergema vaevaga. Säästad lõppkokkuvõttes sidurit ja oma närve.
Postitatud: N Apr 15, 2010 8:18 pm
Postitas err
jr kirjutas:C2mmiQ kirjutas:jr kirjutas:OME sarjast leiab 400kg kandmiseks ka õiged vedrud kui vaja igale kastikale, mis EU turu jaoks tehtud. Seega võib öelda, et pole nagu vahet selle kandejõu osas. Pigem pööra tähelepanu mootori dünamikale ja ülalpidamiskuludele auto juures.
Jah, aga inimene võibolla mõtleb, et milline auto seda koormust vastu peab mootori ja vahekastide ja muu pooles, et iga mingi aja tagant neid ei peaks remontima. Ka see on ju tegelt ülalpidamiskulu.
Ma omast arust sedasi ennast ju väljendasingi
Defenderi kastikas - kallis, minuarust vähemalt. Kui eelarve on 80000eek.
Ma vaataks kas Toyota või Nissani poole. Kumma mootor võimsam on, seda eelistaks esimesena. Kui kka pidev 400kg kastis, siis võiks natuke rammu olla mootoril, et maastikul hakkama saada kergema vaevaga. Säästad lõppkokkuvõttes sidurit ja oma närve.
samad mõted uitasidki ka minu peas,sirvisin just ka auto24-ja ja praegu jäi silma selline isend
Nissan Pickup võimsust rohkem kui Toyota Hilux-il aga kasti mõõdud pean üle vaatama,et seade ära mahuks sinna.
Postitatud: N Apr 15, 2010 8:41 pm
Postitas C2mmiQ
err kirjutas:kasti mõõdud pean üle vaatama,et seade ära mahuks sinna.
Mis seadendisega siis tegu?
Postitatud: N Apr 15, 2010 8:53 pm
Postitas err
C2mmiQ kirjutas:err kirjutas:kasti mõõdud pean üle vaatama,et seade ära mahuks sinna.
Mis seadendisega siis tegu?
Seadmeks on diiselgeneraator,
vaja nimelt Eesti metsad elektrifitseerida

Postitatud: N Apr 15, 2010 8:54 pm
Postitas rmann
heints kirjutas:Mul istus 2000 a rangeril iga päev kastis 400 liitrit naftat ja aru küll ei saanud on tünnid tühjad või täis. Sai isegi safaril käidud tünnidega. Rehvid olid 31 11,5 mt.
Nii mitmelgi safaril sai nähtud seda.
Postitatud: N Apr 15, 2010 8:55 pm
Postitas C2mmiQ
Tore idee...

Postitatud: N Apr 15, 2010 9:59 pm
Postitas Landy
Land Rover Defenderit tasub vaadata ikka piiri tagant!
Helista mulle, räägin head ja vead kenasti ära.
Postitatud: R Apr 16, 2010 11:40 am
Postitas totu
Defeka eeliseks ennekõike talasild. Odavamad (ja mugavamad)alternatiivid Discovery ja Patrol, kui auto ainult generaatori veoks, kannatab vahesein ehitada ja nt. tagaluuk- küljeaknad võrguga asendada ja väljalase, kasvõi läbi katuse, õue juhtida. Tööd veidi rohkem aga sama raha eest saab ülbema asja. Ja on ka krattide eest paremini kaitstud.