1. leht 2-st

XADO ja automaatkast?

Postitatud: R Apr 09, 2010 11:29 pm
Postitas hans
Lugesin,et nii mõnedki siinsest seltskonnast on kasutanud Xadot oma masinatel.Kas keegi on kasutanud seda vahendit automaatkäigukastis?Xado kodulelehel on selline kiri"Tähelepanu!!! Enne automaatkäigukastide töötlust on vajalik konsulteerida asjatundjaga."Kas siin on sellist asjatundjat?Ühes teemas oli kirjas,et kasutati mootorattal ja tänu sellele hakkas sidur libisema.Automaatkastis on ka kettad,kas ka seal võib hakata kast libistama?Äkki on kellelgi kogemusi ja viitsib neid jagada?

Re: XADO ja automaatkast?

Postitatud: L Apr 10, 2010 12:45 am
Postitas vtl
Mida su automaatkast valesti teeb, et sa teda "xadoga" remontida tahad?

Postitatud: L Apr 10, 2010 9:57 am
Postitas hans
Kast ei toimeta nii nagu peab.1 käigult 2 vahetades käib läbi tuntav jõnks ja ka testele edasi vahetades on jõnksud sees.Kast sai remondi 3 aastat tagasi.Sisse pandi uued kettapakid ja õlipump.Tegemist pole küll maasturi automaatkastiga.Kastiks on MB 5 käiguline automaat,mis on elektroonilise juhtimisega 97 aastast.Sellised kastid peaks ka G klassidel olema.Arvuti ei näidanud midagi viga olevat.Arvati,et tegemist võib olla mehaanilise kulumisega.Sellest ka mõte,et kas on mõted proovida Xadot?

Postitatud: L Apr 10, 2010 4:36 pm
Postitas seenior2
Kuulun ka nende "uskumatute" hulka,keda igasugu keemiliste lubadustega eriti ei püüa,kuid kui olin mingil ajal lugenud läbi ühe tõsise mehe "loomkatsed" selle Xadoga ,pidin oma pessimismi küll korrigeerima :roll: Kui kellelgi huvi ja aega lugeda,siis link:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid102269

Postitatud: L Apr 10, 2010 6:45 pm
Postitas hans
Sidorov kirjutas:Ja XADO taastab mehaanilise kulumise? :shock:
Siis võta seda vedelikku rohkem ja uputa käigukast sinna ära mõneks ajaks( aeg määrata katseliselt)
ja oledki uue kasti omanik. Võib kasutada ka muude kulunud osadega nagu mootor, tagasild, esisild,
rattalaagrid, pidurikettad, rooliotsad jne. jne.
Ühesõnaga irw.
Rahu,rahu.tekkis lihtsalt mõte selline.Siinseski foorumis selle üle arutatud ja tundub,et mootorite puhul on olnud kasu sellest isegi http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6551&highlight=xado http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4212&highlight=xado

Postitatud: L Apr 10, 2010 8:41 pm
Postitas Movistar
Sidorov kirjutas:Kõiki kes haibivad XSADO-t ja X1R-i ja muid plöginaid ja möginaid
teid tuleks risti lüüa redelraamist valmistatud ristile ja alla teha lõke
vähemalt 33-stest rehvidest ja põletada teid sellel tuleriidal kui
ketsereid ja jumalasalgajaid :wink:
Üldiselt on ikka nii et kui mehhanism on kulunud siis tuleb remont
ette võtta aga mitte enesepettusega tegeleda. Kusagilt on jäänud
kõrvu ütlus et ülalnimetatud produktide kasutamisega on nagu pihkulöömisega- tegevus on,aga viljatu.
Pigem oli see nii,et :Mis on ühist onanismil ja sotsialismil ? Vastus:Töö on vilgas aga viljatu.

Postitatud: E Apr 12, 2010 2:00 pm
Postitas eero I
Xadoga on nagu suitsetamisega, võid ju surivoodis maha jätta aga kauem ikka ei ela. Xadoga on proovitud, suitsetamisega pole veel võimalust olnud.

Postitatud: E Apr 12, 2010 3:09 pm
Postitas erik
Xado on selline asi, et tast on ikka vahel abi ka olnud. Näiteks mootor töötab xado abil ilma õlita küll, aga koormuse all ei pea vastu ja puruneb ikka. Loogiline ju, õli ainult ei määri vaid jahutab ka, viimasega aga Xado hakama ei saa. Sõbra maal olev muruniitja käis ilma õlita vaid xado peal terve suve, järgmiseks kevadeks aga olid rõngad kinni roostetanud ja enam asja ei saanud. Midagi igatahes see Xado teeb ja päris mõtetu asi ka pole. Ilmselt panen Xadot ka SB 2.0 ´i, lihtsalt igaks juhuks. Ons tast abi või mitte, fakt on see, et mootoris pole ta midagi halba suutnud teha.

Postitatud: E Apr 12, 2010 3:13 pm
Postitas tarmo
Meil on võistlusmasinas igas mulgus, kus vähegi õli käib, sees X1R. Ei oska samuti öelda, kas temast reaalsest mingi suur kasu on tõusnud, aga arvan, et kahju kindlasti mitte. Vähemalt on lootust, et kui kuskil peaks mingil põhjusel õli jee panema, siis asjad kohe kokku ei jookse (vaid jooksevad nt garaaži ees :twisted: ).

Postitatud: E Apr 12, 2010 10:42 pm
Postitas Andrus Michelis
erik kirjutas: Ons tast abi või mitte, fakt on see, et mootoris pole ta midagi halba suutnud teha.
Toetan seisukohta!
Proovisin kah, justkui miskit ei juhtunud. Diisli hääl vast tundub külmkäivitades vähem piinatud olevat. A see tunne võib vabalt ka ainult ootustest tingitud olla.

Postitatud: T Apr 13, 2010 12:03 am
Postitas suzukikq
seda võib siis atekatele ka panna, või teeb sidurile liiga?

Postitatud: T Apr 13, 2010 12:24 am
Postitas seff
suzukikq kirjutas:seda võib siis atekatele ka panna, või teeb sidurile liiga?
Kuhu sa seda panna kavatsesid

Postitatud: T Apr 13, 2010 6:58 am
Postitas wdd
seff kirjutas:
suzukikq kirjutas:seda võib siis atekatele ka panna, või teeb sidurile liiga?
Kuhu sa seda panna kavatsesid
Eks mootorisse vast paneb. Kui sidurile liiga võib teha, siis eeldan, et sellel on märgsidur.

Postitatud: T Apr 13, 2010 10:56 am
Postitas ylbik
seff kirjutas:
suzukikq kirjutas:seda võib siis atekatele ka panna, või teeb sidurile liiga?
Kuhu sa seda panna kavatsesid
Automaat kasti ilmselt pidas silmas.

Postitatud: T Apr 13, 2010 11:36 am
Postitas erik
Atv`del ikka variaator, või manuaalkast,