1. leht 1-st
Pidurite peasilinder
Postitatud: R Apr 09, 2010 9:59 am
Postitas rekkamees
Olen oma UAZ-i piduritest juba täiesti väsinud. Kõik asjad on uued peale paari piduritoru, klotsid reguleeritud jne, aga mida ei ole on pidurid. Auto jäi sügisel seisma ja talve jooksul pole tilkagi õli ära kadunud, järelikult lekkeid pole. Pedaal teeb seda et seisva mootoriga saab teise või kolmanda vajutusega pedaali üles ja on ka kuulda, et piduriklotsid töötavad. Kui mootor tööle panna, ehk siis rakendada ka võimendi läheb pedaal põhja, pumpa palju tahad. Õhutatud on kümneid kordi, ei midagi õhku pole. Nüüd siis kahtlustan, et uus peapump laseb õli ühest sektsioonist teise ehk siis õli käib pumba sees ringiratast. Tegemist uuema tüübi pumbaga, millel üks anum peal, vanematel oli kaks anumat ja pidi kohe näha olema, et ühest õli kaob ja teise tuleb juurde. Võtsin pumba juba maha ja võimendi poolse otsa sain lahti, visuaalselt midagi hullu silma ei hakanud. Teise otsa jaoks vaja leida 41 nr võti, üritan täna kuskil lahti keerata, aga kahtlustan et leia ka sealt midagi. Küsimus siis, kas saab peapumba tööd kuidagi mõõta või testida. Kõik asjalikud ettepanekud väga teretulnud, omal hakkab mõistus otsa saama.
Postitatud: R Apr 09, 2010 10:35 am
Postitas taxopets
Üks asi on vene auto puhul kindel kui Aaamen kirikus;see,et sa uue jupi poest ostad EI TÄHENDA selle korras olekut

Ostsin samuti Hiiult uue piduri peasilindri ja kolm päeva möllasin aga mida pole-pidurid.Peale uue ja vana slindri laiali lammutamist ning võrdlemist oli selge,et ei saagi olla.Nimelt oli see ava mis vedelikku tagasi laseb puuritud u.1mm.valesti.Ja sellest piisas,et pidurid toimima ei hakkaks.Vahetasin poes ümber ja järgmisega sõidan siiani.
Postitatud: R Apr 09, 2010 12:21 pm
Postitas rekkamees
Sain siis pumba teise otsa ka lahti ja vigu tuli välja rohkem kui küll. Üks mansett täesti puruks (ilmselt katki tehtud juba kokkupanekul), tagasivoolu avasid sulgev õhuke terasseib roostes ja kõver, lisaks natuke treilaastu. Endal tekkis igatahes jälle lootus pidurid korda saada, lähen uusi juppe otsima. Minu jaoks moraal see, et ära usalda ühtegi lukkseppa. Nimelt sai inimest kes pumba sügisel paigaldas palutud pump lahti võtta ja üle vaadata, vene värk ju. Sügisel oleks saanud pumba poes ringi vahetada, nüüd olen maksnud olematu töö eest ja pean jälle juppe ostma. Vabandan ette korralike lukkseppade ees, aga korralikke on vist tõesti väga vähe järgi jäänud.
Postitatud: R Apr 09, 2010 9:12 pm
Postitas ibra
Olen ka Vene autode tagavaraosadega kokku puutunud.Kõik on täielik praak.Tehastes töötavad vist ainult joodikud.

Postitatud: L Apr 10, 2010 12:23 am
Postitas seenior2
Minu jaoks moraal see, et ära usalda ühtegi lukkseppa.
------------
Sama asi;
kui tahad odavat ja head 
Siin nagu kõik teavad,et tuleb kaks asja osta

Aga küllap teavad paljud luksepad ka küsimust: kui palju see töö aega võtab(taval.ju tunnihind) ?
Kui siis näiteks ütled, et korralik töö c~1 tund,tuleb vastus : häh,teises kohas lubati poole tunniga ära teha ! Tehaksegi siis o,5 tunniga !
Muidugi ei tea ma kuidas ja kes selle piduri pumba vahetas, see jutt nagu hea töö kaitseks

Ja vene jupid tuleb tõesti kõik üle vaadata,kuid hiljuti vahetasin uuel Toy.Rav4-l siduri töösilindrit, B-osa oli.Kiskusin ka selle lahti enne allapanemist ja....2-st mansetist üks oli valetpidi

Ja see ei ole erand,sest
kus ja
kes neid juppe tänapäeval teeb,jääbki enamasti teadmatta!
Postitatud: L Apr 10, 2010 9:10 am
Postitas erik
100% selle jutuga nõus, et vene varuosa on 99% praak. Alati tuleb uus asi üle käija.