1. leht 1-st
cherole np242 kasti asemele nv247
Postitatud: N Apr 08, 2010 1:01 pm
Postitas zyon
küsimus järgmine kas keegi on pannud cherokee np242 kasti asemele nv247 kasti?
Re: cherole np242 kasti asemele nv247
Postitatud: N Apr 08, 2010 5:47 pm
Postitas ibra
zyon kirjutas:küsimus järgmine kas keegi on pannud cherokee np242 kasti asemele nv247 kasti?
Vaevalt et niipidi eriti vahetust tehakse.Vastupidi küll.
Postitatud: N Apr 08, 2010 6:17 pm
Postitas zyon
aga see kast ju vahva kast, suunab jõu ratastele millel rohkem pidamist ja trassi peal 100% tagaratastel
Re: cherole np242 kasti asemele nv247
Postitatud: N Apr 08, 2010 7:40 pm
Postitas kpihus
ibra kirjutas:zyon kirjutas:küsimus järgmine kas keegi on pannud cherokee np242 kasti asemele nv247 kasti?
Vaevalt et niipidi eriti vahetust tehakse.Vastupidi küll.
Jah üldiselt kui terve hunnik inimesi on valmis andma kolm tilka verd vanakuradile, et 242 saada, ei saa ka mina aru, miks keegi 247't peaks tahtma.
Aga minu talupoja mõistus ütleb, et kui 247->242 vahetuse juhend teist pidi keerata, siis peaks hakkama saama küll:
http://www.neow.org/NV242j.html
Postitatud: N Apr 08, 2010 9:08 pm
Postitas insener007
zyon kirjutas: trassi peal 100% tagaratastel
Kas ikka on ?
Postitatud: N Apr 08, 2010 9:18 pm
Postitas fagott
Kas see 247 oli see isemõtlev, mis lülitab esirattad siis järgi, kui tagumised ringi käima hakkavad? Kui nii, siis talvel on suht saatanast, sellega annab sõitma õppida. Mul pinginaabril on selline ja kui nüüd libedaga keset kurvi gaasi vajutada, on kohe võpsikusse minek. Alternatiivid siis olid vist enne kurvi gaas põhja vajutada, et nelikveo järgi võtab, või siis jalg pedaalilt sirge teeosani. Igatahes nõrganärvilistele ei soovitata.
Postitatud: R Apr 09, 2010 8:16 am
Postitas zyon
jah päris 100% ei ole, on 95% aga see pole ikka hea mõte. hetkeks mõtlesin, et iseeneset hea kui tagarattad lihtsalt käivad ringi ja esimestel pidamist ning kogu power sinna suunatakse.
Postitatud: R Apr 09, 2010 9:04 am
Postitas kpihus
zyon kirjutas:jah päris 100% ei ole, on 95% aga see pole ikka hea mõte. hetkeks mõtlesin, et iseeneset hea kui tagarattad lihtsalt käivad ringi ja esimestel pidamist ning kogu power sinna suunatakse.
Selle vastu aitab 242 sees olev kesk diffri lukustus

Postitatud: R Apr 09, 2010 10:35 am
Postitas zyon
jep
Postitatud: R Apr 09, 2010 3:53 pm
Postitas hh
fagott kirjutas:Kas see 247 oli see isemõtlev, mis lülitab esirattad siis järgi, kui tagumised ringi käima hakkavad? Kui nii, siis talvel on suht saatanast, sellega annab sõitma õppida. Mul pinginaabril on selline ja kui nüüd libedaga keset kurvi gaasi vajutada, on kohe võpsikusse minek. Alternatiivid siis olid vist enne kurvi gaas põhja vajutada, et nelikveo järgi võtab, või siis jalg pedaalilt sirge teeosani. Igatahes nõrganärvilistele ei soovitata.
Sinu kirjeldus vastab käestlastud 247-kastile (mida näeb Grandidel tihti). Korras 247 on talvel väga mõnus, turvaline ja isegi nauditav elamus, laseb end ilusti gaasiga roolida ja püsib ideaalselt teel.
Neliveo järelehaakimine toimub täiesti märkamatult.
Kahju, et inimesed ei viitsi oma masinaid hooldada ja lasevad liikvele jutud, kui sitt üks või teine sõlm nende maasturil on.
Chero peale 247 paneb tundub IMHO siiski mõttetu, saab trassil ju kangist lükates tagaveo valida ning talvel pideva neliveoga sõita.
Postitatud: R Apr 09, 2010 6:35 pm
Postitas FlammablE
Mul see kiidetud/laidetud 247 ja talv üle elatud võpsikus käimata ning gaasi sai ka kurvis vajutatud

Nii hull asi ei ole, aga aru saab küll, et kõigepealt on tagavedu+lsd ja gaasi andes korralikult ülejuhitav, aga esiveo järgi tulles muutub suht neutraalseks/alajuhitavaks ja peab korralikult peale tallama, et auto läheks sinna, kuhu vaja. Kõige rohkem häirib pigem see, et alati ei tea ette, kas esivedu on järgi või mitte ja Grandi pehme vedrustus ning kõik muu kokku võib tekitada häirivat alajuhitavust. Samas tavasõidul ka libedates oludes ei ole mingit probleemi ja antud nähtus tekib rohkem ise vastavaid situatsioone tekitades. Selle tõttu eelistaks kohati ka ise, et vahekast minu eest mõtelda ei üritaks.
Postitatud: L Apr 10, 2010 11:12 am
Postitas vanapagan
zyon kirjutas:aga see kast ju vahva kast, suunab jõu ratastele millel rohkem pidamist ja trassi peal 100% tagaratastel
Mis tarvis see hea on või mille vastu aitab?
Postitatud: L Apr 10, 2010 11:02 pm
Postitas zyon
vahest ju juhtub, et esirattad kraaviserval ja tagumised pöörlevad mudas ja auto ei liigu edasi, siis ju oleks hea kui kuni 95% powerist läheb esiratastele ja sikutab kraavist välja.
Postitatud: L Apr 10, 2010 11:31 pm
Postitas ibra
zyon kirjutas:vahest ju juhtub, et esirattad kraaviserval ja tagumised pöörlevad mudas ja auto ei liigu edasi, siis ju oleks hea kui kuni 95% powerist läheb esiratastele ja sikutab kraavist välja.
Sul on sellest kastist vale arusaamine.