1. leht 1-st

Minu tüüpvigadega pajero!!

Postitatud: L Mär 27, 2010 12:33 am
Postitas rainz
Sai siis siin foorumis vähe ringi käidud ja häbiga pean tunnistama et minu 97a autol on enamus vigu küljes mille üle siin on arutatud. Kuna auto on mul olnud käes juba ligi viis aastat siis selle aja jooksul on ikka raha sisse pandud küll ja küll! Ise-enesest on auto hea ja ilus,mugav ja teele pole kunagi jätnud aga need vead kuradid käivad närvidele! Alustan siis algusest-ostes lekkis õlirõhu andur,hooratta hammasvöö vigane-kuna ühel juhul kümnest ragistab siis pole veel vahetanud,siis hakkas tagadiffer undama,kuna undab 90-sajani ainult siis pole veel korda tehtud(kalls lõbu),enne seda vahetati veel rattalaager ära,arvati et selle viga on undamine,siis jäi pidur peale-kelk kinni ja polt pooleks-uus kelk,siis esimese kardaani kastipoolne simmer hakkas millegipärast jooksma,siis lendas rihmaratas,siis plokikaas,siis sai sumps otsa,ja muidugi rooste ka juba kollitab,nüüd vahetasin pendelhoova ära! Pooled vead on arvatavasti auto seismisest tingitud.Uskumatu mis?! Autol läbisõittu u-240000 ja mina sellest ainult u.50000. Nüüd kui ilmad soojemaks lähevad siis võtan ette ja teen korda-müüa pole mõtet! Ainult et osasid pole kerge leida kahjuks.

Postitatud: L Mär 27, 2010 9:32 am
Postitas vai
mis osasi sa siis otsid, anna teada ,ma olen kõik osad alati kätte saanud mis enda masinale vajaka.
Eelmise kandilise Pajerole sai isegi Turbo ostetud hea hinnaga otse Jaapanist, hinnavahe oli 5 korda odavam kui Euroopast tellida :)

Postitatud: L Mär 27, 2010 10:19 pm
Postitas rainz
vai kirjutas:mis osasi sa siis otsid, anna teada ,ma olen kõik osad alati kätte saanud mis enda masinale vajaka.
Eelmise kandilise Pajerole sai isegi Turbo ostetud hea hinnaga otse Jaapanist, hinnavahe oli 5 korda odavam kui Euroopast tellida :)
Eks vaja oleks tagadiffrit ja hooratast! Hammasvöö eest küsiti 3tuhhi ja dfferi eest 5., kuidagi ei leia praegu niipalju pappi.Tegelikult teen järgmine kuu ülevaatuse ära ja siis lähen mõneteadjama mehe arvamust kuulama,mida diffriga ette võtta-hoorattaga on selge pilt-vöö vahetusse. kuigi keegi mainis et peaks saama kah vöö ümber keerata!

Postitatud: L Mär 27, 2010 10:58 pm
Postitas Uko
Oled kindel et hammasvöö? Ragistasin kah pea aasta otsa ,lõpuks ei läinud enam üldse ,Pendiksi oli kulunud otsast 4mm lühemaks.Enam pole mingit raginat.Läbisõidu jutt on ka pullikaka,ilmselt on auto sõitnud 440tuhat.Omal sama teema.Kui ostsin oli ees140tuhat,olen ise kolme aastaga sõitnud 100 tuhat.Auto aastast 94,no kas sakslasel seisis see kogu aeg või?Vähemalt 600tuhat on sõitnud,kui mitte veel rohkem.

Postitatud: P Mär 28, 2010 1:12 am
Postitas rainz
Uko kirjutas:Oled kindel et hammasvöö? Ragistasin kah pea aasta otsa ,lõpuks ei läinud enam üldse ,Pendiksi oli kulunud otsast 4mm lühemaks.Enam pole mingit raginat.Läbisõidu jutt on ka pullikaka,ilmselt on auto sõitnud 440tuhat.Omal sama teema.Kui ostsin oli ees140tuhat,olen ise kolme aastaga sõitnud 100 tuhat.Auto aastast 94,no kas sakslasel seisis see kogu aeg või?Vähemalt 600tuhat on sõitnud,kui mitte veel rohkem.
Auto on ostetud soome helkama auto oy-st 98a ja hooldusraamat on täidetud korralikolt kuni 2004 kuni mina ta sain ! Ostes käisin esinduses ajalugu uurimas ja kõik klappis. Tarttus,kui ma ei eksi siis MB esinduses-palju aega möödas juba... Eks tegu ikka hammasvööga koos pendiksiga-kuluvad ju mõlemad aga eks lahkkamine näitab!