1. leht 1-st

LC120-ne paar anomaaliat

Postitatud: K Mär 24, 2010 2:17 pm
Postitas TiitR
Nimelt on paar asja mind selle länkari juures häirima.
1. Kui mootor on soe, siis olen täheldanud sellist anomaaliat, et tühikäigul tõstab mootor ise natuke korraks pöördeid ja langetades läbib autot väike värin. Ise kahtlustasin, et soojemate ilmadega hakkab toimetama kliimaautomaatika ja rakendub kliimapump vms? Kuid kas see ikka mingi 0C-i juures rakendub?
2. Olen täheldanud väikest jahutusvedeliku kadu. Nii umbes kuu aja peale pean ca. 0,5l peale valama. Samas temp. näidik on ilusti keskel ja auto läheb hästi soojaks. Kuid kui vedelik juba miinimumis, siis kohepeal hakkab jahedat puhuma ja gaasi andes läheb puhutav õhk jälle soojaks. Valooris on sellel garantiiajal veepump vahetatud, et ääki jäi õhk sisse vms? Sumpast ei tule auru peaaegu üldse (vastasel korral oleks plokikaane tihendit kahtlustanud) ja muid vedelikke lekkeid pole täheldanud, samuti on õli puhas ja ka jah. vedelik ise õiget värvi ja puhas.
Olen veel täheldanud, et kui hommikuti kasutada seda PWR Heat süsteemi, siis armatuuri alt kostub mulinat? Et äkki siiski õhk sees?
Et sai igavesti pikk ja tüütu jutt, kuid ma oleks väga tänulik kui viitsiksite vastata/aidata.
Ette tänades. Tiit.

Postitatud: K Mär 24, 2010 3:11 pm
Postitas Panda
Ära sellest p. 1 lase ennast häirida. Mul oli see juba uuest peale ja see on jah kliimaga seotud. See neil kõigil nii.

p2. vala tihemini peale mitte korra kuus 0,5 vaid kaks korda 0,25 :lol: siis ei tule õhku vahele. Kas uus jahutusvedeliku pump ei leki? Kas mootori õli kork seestpoolt puhas või emulsioonine ? Armaturi alt ei tohiks küll mingit mulinat kosta :shock: Viitab ikkagi sellele et õhk sees. Kas kuskilt lõdvikute vahelt ei leki ?

Postitatud: K Mär 24, 2010 8:11 pm
Postitas TiitR
Panda kirjutas:Ära sellest p. 1 lase ennast häirida. Mul oli see juba uuest peale ja see on jah kliimaga seotud. See neil kõigil nii.

p2. vala tihemini peale mitte korra kuus 0,5 vaid kaks korda 0,25 :lol: siis ei tule õhku vahele. Kas uus jahutusvedeliku pump ei leki? Kas mootori õli kork seestpoolt puhas või emulsioonine ? Armaturi alt ei tohiks küll mingit mulinat kosta :shock: Viitab ikkagi sellele et õhk sees. Kas kuskilt lõdvikute vahelt ei leki ?
Kusjuures niipalju kui silm seletas, siis plokk ja lõdvikud kõik kuivad :roll: Õlikork alt täiesti puhas, isegi väikest emulsiooni pole märgata. Ahjaa, jahut. vedeliku tase langeb ainult miinimumini ja mitte alla seda. Kui miinimumini jõuab, siis enam ei kao :roll:
Kui poleks hetkel kiire, siis viiks Valoori ja las pusivad, kuid mõtlesin just äkki on mõnel veel soovitusi.

Postitatud: N Mär 25, 2010 9:03 am
Postitas TiitR
Helistasin Valoori ja nende poolne jutt oli järgmine. Nii veepump kui ka padjad on sel autol vahetatud 99000 km. pealt (hetkel ees 125600 km.) ja kuna autol garantii läbi, siis ka varuosadel läbi. Kuid arvas, et väike värin sel hetkel on normaalne, kuna hetkeks langevad pöörded väga madalale ja nii see värin tekibki. Vedeliku kao kohta ütles, et 15000 km. välba kohta valavad nemad jahut. vedelikku peale kõikidele Toyotsidele 0,2 L ja see pidi norm olema?
Ilmselt lasen kuskil mujal ikkagi põhjakatted eemaldada ja terasemalt veepumpa altpoolt igaksjuhuks vaadata.

Postitatud: N Mär 25, 2010 7:55 pm
Postitas Pob
Mingit lühiajalist mulinat või vedeliku voolamist kuulen ka enda LC 120-le (4,0 bensukas) kui panna auto pärast pikka seismist hommikul käima. Päeval kui on lühiajaliselt seisnud, siis seda ei ole tähele pannud. Jahutusvedeliku kadu on ka mõningane olnud. 10 000 peale valasin vist 0,3 liitrit juurde.

Huvitava asjana tekkis probleem katalüsaatoriga. Esimene katalüsaator antud mootoriga autol on üsna kollektori lähedal. Armatuuris läksid põlema mootori märgutuli ning VSC off ja TRC VSC. Diagnostikas selgus, et viga on selles, et ühe poole esimene katalüsaator on läbi ning auto võtab selle peale kõik kontrollid maha :D

Kuna aga esimene katalüsaator ühes tükis kollektoriga, siis selle vahetamine originaali vastu on üsna kallis tegevus. Kas kellelgi on sellist probleemi tekkinud ning kuidas selle on lahendanud?
Hetkel proovin alternatiivi, et lõigatakse katkine katalüsaator välja ning pannakse uus vahele. Kui see aga auto "ajule" ei sobi, siis tuleb üsna kulukas remont ja ikkagi osta uus.