LC120-ne paar anomaaliat
Postitatud: K Mär 24, 2010 2:17 pm
Nimelt on paar asja mind selle länkari juures häirima.
1. Kui mootor on soe, siis olen täheldanud sellist anomaaliat, et tühikäigul tõstab mootor ise natuke korraks pöördeid ja langetades läbib autot väike värin. Ise kahtlustasin, et soojemate ilmadega hakkab toimetama kliimaautomaatika ja rakendub kliimapump vms? Kuid kas see ikka mingi 0C-i juures rakendub?
2. Olen täheldanud väikest jahutusvedeliku kadu. Nii umbes kuu aja peale pean ca. 0,5l peale valama. Samas temp. näidik on ilusti keskel ja auto läheb hästi soojaks. Kuid kui vedelik juba miinimumis, siis kohepeal hakkab jahedat puhuma ja gaasi andes läheb puhutav õhk jälle soojaks. Valooris on sellel garantiiajal veepump vahetatud, et ääki jäi õhk sisse vms? Sumpast ei tule auru peaaegu üldse (vastasel korral oleks plokikaane tihendit kahtlustanud) ja muid vedelikke lekkeid pole täheldanud, samuti on õli puhas ja ka jah. vedelik ise õiget värvi ja puhas.
Olen veel täheldanud, et kui hommikuti kasutada seda PWR Heat süsteemi, siis armatuuri alt kostub mulinat? Et äkki siiski õhk sees?
Et sai igavesti pikk ja tüütu jutt, kuid ma oleks väga tänulik kui viitsiksite vastata/aidata.
Ette tänades. Tiit.
1. Kui mootor on soe, siis olen täheldanud sellist anomaaliat, et tühikäigul tõstab mootor ise natuke korraks pöördeid ja langetades läbib autot väike värin. Ise kahtlustasin, et soojemate ilmadega hakkab toimetama kliimaautomaatika ja rakendub kliimapump vms? Kuid kas see ikka mingi 0C-i juures rakendub?
2. Olen täheldanud väikest jahutusvedeliku kadu. Nii umbes kuu aja peale pean ca. 0,5l peale valama. Samas temp. näidik on ilusti keskel ja auto läheb hästi soojaks. Kuid kui vedelik juba miinimumis, siis kohepeal hakkab jahedat puhuma ja gaasi andes läheb puhutav õhk jälle soojaks. Valooris on sellel garantiiajal veepump vahetatud, et ääki jäi õhk sisse vms? Sumpast ei tule auru peaaegu üldse (vastasel korral oleks plokikaane tihendit kahtlustanud) ja muid vedelikke lekkeid pole täheldanud, samuti on õli puhas ja ka jah. vedelik ise õiget värvi ja puhas.
Olen veel täheldanud, et kui hommikuti kasutada seda PWR Heat süsteemi, siis armatuuri alt kostub mulinat? Et äkki siiski õhk sees?
Et sai igavesti pikk ja tüütu jutt, kuid ma oleks väga tänulik kui viitsiksite vastata/aidata.
Ette tänades. Tiit.