1. leht 1-st
Tahma tuleb liialt palju
Postitatud: E Okt 31, 2005 6:59 pm
Postitas casca
tegu siis 84 aasta patroliga, sain umbes pool kuud tagasi ja enne seda oli umbes aasta seisnud platsil. kõik pihustid said vahetatud ja auto on sõitnud ka piisavalt, et torustik puhtaks saada. aga ikka kui veits rohkem gaasi annad siis suur must pilv vahib peeglist vastu. ise arvan et pump annab liialt palju kütust peale, seega sai aeg juba pumba-spetsialisti juurde kinni pandud. või on mingeid muid võimalusi? ei saa piisavalt õhku peale(filter sai ka vahetatud)?
Postitatud: E Okt 31, 2005 7:58 pm
Postitas al
alljärgnev võib olla puhas teooria, kuna ei tea kas allmainit sistem patrulli mootoril on küljes.
Nimelt on pisematel Nissani D mootoritel peal külmkäivitus süsteem, mida läbib jahutusvedelik ja mille südameks on pisike termostaat klapike mis juhib pumba eelsüütenurka ja kütusekogust. Kui nüüd see klapike ummistub, (radiaatori hermeetikud, vesine jahutusvedelik) siis toimib sistem kogu aja külmkäivitusreshiimis, ülemäärane tahm, kõrgenenud tühikäigupöörded jms.
2,0D nissani mootoril selle klapikese remont ei õnnestunud ja uus maksis 2300 eek.
palju tahma annab ka hiline süütemoment.
edit:
Tartus soovitan pöörduda Kattel Diisel, nimelisse firmasse Vasara tn. kontrollitud, usaldatav. Järjekord seoses külmade saabumisega üle nädala

Postitatud: T Nov 01, 2005 12:19 pm
Postitas isakene
Põhjused SD33 mootoril:
a) must õhufilter.
b) lahti tulnud või ummistunud vaakumvoolikud (2 toru, mis lähevad sisselaskekollektorist kõrgsurvepumpa)
c) keegi on kõrgsurvepumba paigast ära kruttinud. Asi on lihtsalt korrastatav, kõrgsurvepumba küljel on pikk kontramutriga reguleerimispolt, mis ulatub elektromehaanilise kontrolleri (Injection Pump Control System - IPCS) pumba küljes oleva hoovani, seda tuleb keerata poole pöörde kaupa väljapoole, kuni tahmamine lõpeb.
d) rikkis IPCS, mis jätab kontrolleri hoova valesse asendisse. Kontrollimiseks ühenda varras, mis tuleb IPCS-ist kütusepumpa, lahti, kui tahmamine lõpeb, on viga seal.
e) kütusepumba sisene viga, (katkine membraan, kinnikiiluv varras) raskem juhus, aga tehtav. Kui ise kardad kallale minna, pöördu spetsi poole.
Postitatud: P Nov 06, 2005 4:26 pm
Postitas casca
õhjused SD33 mootoril:
a) must õhufilter.
b) lahti tulnud või ummistunud vaakumvoolikud (2 toru, mis lähevad sisselaskekollektorist kõrgsurvepumpa)
c) keegi on kõrgsurvepumba paigast ära kruttinud. Asi on lihtsalt korrastatav, kõrgsurvepumba küljel on pikk kontramutriga reguleerimispolt, mis ulatub elektromehaanilise kontrolleri (Injection Pump Control System - IPCS) pumba küljes oleva hoovani, seda tuleb keerata poole pöörde kaupa väljapoole, kuni tahmamine lõpeb.
d) rikkis IPCS, mis jätab kontrolleri hoova valesse asendisse. Kontrollimiseks ühenda varras, mis tuleb IPCS-ist kütusepumpa, lahti, kui tahmamine lõpeb, on viga seal.
e) kütusepumba sisene viga, (katkine membraan, kinnikiiluv varras) raskem juhus, aga tehtav. Kui ise kardad kallale minna, pöördu spetsi poole.
lõpuks leidsin aega kapoti alla piiluda
a) õhufilter on vahetatud
b)sellega pole jõudnud tegeleda veel
c)pika otsimise peale leidsin selle poldi ka üles. igaksjuhuks küsin üle, et see polt on u.10cm pikk ja peale on keeratud 12ne mutter ja see polt peaks reguleerima seda hooba kus on gaasitross küljes, kas see on õige?
kui õige siis seda polti enam väljapoole pole mõtet keerata, sest ta ei puutugi enam seda hooba.
Postitatud: E Nov 07, 2005 10:26 am
Postitas isakene
Gaasitross läheb kõrgsurvepumpa? siis Sa unustasid mainida, et tegemist on turbomootoriga

aga see Sinu leitud polt on vale, see peaks olema tühikäigupöörete regulaator. Õige poldi kontramutter on 14 võtmele ja polt peaks ise reguleerima kõrgsurvepumba korpuse seest väljaulatuvat hooba või sektorit... minu meelest oli ta juhi poolt vaadates pumba paremal küljel... krt, ei tule praegu see turbomootori pumba pilt silme ette...

sama hoova külge peaks jooksma mitte gaasitross vaid kontrolleri tross, turbol on kontroller trossiga...
Postitatud: T Nov 08, 2005 7:33 pm
Postitas casca
lõpuks leidsin üles, mutter oli peidetud mingi plekitüki alla, et keerata saada pidin selle ära lõhkuma. aga tulemus on väga hea, migit musta ei tule enam eriti, aga veits sai palju kruvitud, sest minekust ja jõust on puudu nüüd. aga kohe kui aega leian, uuest kapoti alla ja keeran veits tagasi. igastahes aitäh hüva nõu eest!
Postitatud: T Nov 08, 2005 8:55 pm
Postitas jr
Vaata et segu liiga lahjaks ei jäta, muidu on oht kolvid sisse küpsetada täisgaasil. Pigem väike must lont jätta, siis on hea.