1. leht 1-st
küsin bronco 2e kohta tarka nõu (2,9L)
Postitatud: P Mär 21, 2010 2:33 am
Postitas kiireee
1. karteris bensiin. Kas viga küünaldes või ajab pump segast?
2. kuidas saab häält vihasemaks nii, et kütuse kulu ei tõuseks? (kas koonusfilter, püti asendamine tavalise toruga ja elektrilise ventika paigaldamine muudab midagi)
Re: küsin bronco 2e kohta tarka nõu (2,9L)
Postitatud: P Mär 21, 2010 10:45 am
Postitas MahviaDeTyrk
kiireee kirjutas:2. kuidas saab häält vihasemaks nii, et kütuse kulu ei tõuseks? (kas koonusfilter, püti asendamine tavalise toruga ja elektrilise ventiga paigaldamine muudab midagi)
http://www.streetrace.org on vast selline koht kust sellist "tarka nõu" saad

Postitatud: P Mär 21, 2010 1:15 pm
Postitas pets9555
Huvitav millal hakkas Dodge Bronco II´te tegema?
Brobco II on ikkagi Ford ja peaks olema siis ka Fordi alateemas ju.
Postitatud: E Mär 22, 2010 8:37 pm
Postitas GTO
kuna tean teema algataja autot siis keegi targem võiks seletada miks elektriline jahutus vendikas on parem ja säästab bensiini kui tema autol olev kinni kiilunud visco vendikas mis koguaeg jahutab.
Postitatud: E Mär 22, 2010 8:49 pm
Postitas pets9555
Ega see elektriline polegi parem, töötavast originaalist.
Kui ventikas töötab kogu aeg, siis ei saavuta mootor oma õiget töötemperatuuri ja töötab kogu aeg sellises reziimis nagu alles käivitatud külm mootor. teeb rohkem tööd, et õige töötemp. saavutada. Rohkem tööd nõuab rohkem kütust.
Pets
Postitatud: E Mär 22, 2010 8:51 pm
Postitas GTO
pets9555 kirjutas:Ega see elektriline polegi parem, töötavast originaalist.
Kui ventikas töötab kogu aeg, siis ei saavuta mootor oma õiget töötemperatuuri ja töötab kogu aeg sellises reziimis nagu alles käivitatud külm mootor. teeb rohkem tööd, et õige töötemp. saavutada. Rohkem tööd nõuab rohkem kütust.
Pets
põhjenda miks elektriline (scorpio originaal koos õige termolülitiga) viscost parem pole? kuulan huviga...
Postitatud: E Mär 22, 2010 9:07 pm
Postitas pets9555
Jah, kui sul on õiged jupid ja nad koos ilusti töötavad siis ei ole elektriline sugugi kehvem, kui töötav originaal.
Mõte oli pigem selles, et töötavad mõlemad ja teevad oma töö ära. Vahet ei ole kumb õhku liigutab, peaasi, et on töökorras.
Pets
Postitatud: E Mär 22, 2010 9:55 pm
Postitas kiireee
suvel peaks ju see kinni kiilunud pidevjahutus siis otstarbekam olema, ehk kannatab ventika vahetusega sügiseni ära?

Postitatud: E Mär 22, 2010 10:03 pm
Postitas pets9555
Otstarbekam, on ikka see, mis töötab korrektselt.
Pets
Postitatud: E Mär 22, 2010 11:12 pm
Postitas GTO
minu point oli selles et el vendiga säästab päris palju bensiini pealt eriti kui visci saast kinni kiilunud+ veepump elab ka tunduvalt kauem. tahab keegi vastupidist väita kuulaks väga huviga....
Postitatud: E Mär 22, 2010 11:48 pm
Postitas pets9555
Miks veepump kauem vastu peab?
Postitatud: T Mär 23, 2010 7:07 am
Postitas yanekk
pets9555 kirjutas:Miks veepump kauem vastu peab?
Kas on vahe sees:
Vabalt ringi liikuv tiivik vs.kinnine(pidevalt järgi) ja lisaks meeltu heli mida kinnine tiivik teeb.
Postitatud: T Mär 23, 2010 7:32 am
Postitas pets9555
Siis loomulikult, kui tiiviku sidur on peetis, aga küsimus oli püstitatud sellest aspektist, et korras originaal tiivik vs elektriline. Enne väljendasin end veidi ebaselgelt.
Pets