UAZ 469 ümberehitus ülikooli lõputööna
Postitatud: R Mär 19, 2010 10:17 am
Tere foormulased ja targemad tegelased.
TTK lõputööna plaanis siis nagu jutuks on olnud UAZ 469- ümberehitus. Kas on kellelgi olnud kokkupuudet sellega, kuidas ARK ja erinevad ülevaatuspunktid suhtuvad üsnagi põhjalikku ümberehitusse.
Nagu jutuks olnud: MB R5 3,0 DIISEL( olemas)+ automaatkk(olemas nii manuaal kui atm.kast)+ 69 vahekast. ketaspidurid kõigil ratastel, roolivõimendi, mõistlik tõste, et hiljem saaks võistelda. Kui vähegi raha leian, siis ka difrite lukud ja vintsid. Aga sellest on natukene vara rääkida. Ilmselt jõuame selleni aasta pärast, sest pere, kool ja töö nõuavad oma.
Kas on kellelgi sellise asja kohta varasem kogemus, kuna ei tahaks, et asi takerduks ametnike taha, sest kahjuks on meie aeg ja raha piiratud. Me ise loodame sellele, et tegemist on autoeriala inseneride lõputööga ja sellevõrra vaadatakse meie peale paremini, sest me peame ju oma tööd kõrge komisjoni ees kaitsma ja läbima sellega ka kooli labori. Plaan on tõsine, auto on olemas ja kuna teine kursus hakkab läbi saama hakkab juba vaikselt kiireks minema. Kuipalju tuleb esitada jooniseid, materjali- ja tugevusaruandeid, et selline asi oleks ekspertide jaoks reaalselt aktsepteeritav.
Kõige lõpuks peaks autost saama võistluskõlblik võistlusauto.
Samas arvestame ka sellega et asi peaks jääma mõistlikkuse piiridesse. Kui seda ei saa, tuleb teha lõputöö sobivamal teemal.
Lihtsalt arvasime, et miks ei võiks noored insenerid ise oma kätega auto valmis ehitada.
TTK lõputööna plaanis siis nagu jutuks on olnud UAZ 469- ümberehitus. Kas on kellelgi olnud kokkupuudet sellega, kuidas ARK ja erinevad ülevaatuspunktid suhtuvad üsnagi põhjalikku ümberehitusse.
Nagu jutuks olnud: MB R5 3,0 DIISEL( olemas)+ automaatkk(olemas nii manuaal kui atm.kast)+ 69 vahekast. ketaspidurid kõigil ratastel, roolivõimendi, mõistlik tõste, et hiljem saaks võistelda. Kui vähegi raha leian, siis ka difrite lukud ja vintsid. Aga sellest on natukene vara rääkida. Ilmselt jõuame selleni aasta pärast, sest pere, kool ja töö nõuavad oma.
Kas on kellelgi sellise asja kohta varasem kogemus, kuna ei tahaks, et asi takerduks ametnike taha, sest kahjuks on meie aeg ja raha piiratud. Me ise loodame sellele, et tegemist on autoeriala inseneride lõputööga ja sellevõrra vaadatakse meie peale paremini, sest me peame ju oma tööd kõrge komisjoni ees kaitsma ja läbima sellega ka kooli labori. Plaan on tõsine, auto on olemas ja kuna teine kursus hakkab läbi saama hakkab juba vaikselt kiireks minema. Kuipalju tuleb esitada jooniseid, materjali- ja tugevusaruandeid, et selline asi oleks ekspertide jaoks reaalselt aktsepteeritav.
Kõige lõpuks peaks autost saama võistluskõlblik võistlusauto.
Samas arvestame ka sellega et asi peaks jääma mõistlikkuse piiridesse. Kui seda ei saa, tuleb teha lõputöö sobivamal teemal.
Lihtsalt arvasime, et miks ei võiks noored insenerid ise oma kätega auto valmis ehitada.