1. leht 1-st
automaatsed rummulukud
Postitatud: P Veebr 28, 2010 5:19 pm
Postitas tomy
Kas keegi automaatsed lukud ära taastab või on see lolli petmine ja targem ikka manuaalid alla lüüa.
Postitatud: P Veebr 28, 2010 5:21 pm
Postitas uputaja
Manuaalid ikka. Variant veel automaatlukud kinni keevitada.
Postitatud: P Veebr 28, 2010 5:31 pm
Postitas tomy
Siis ikkagi manuaalid. Mul Terranol väikeste lisavidinatega lukud jäigaks tehtud, aga trassil kah vahest harva tarvis veereda.
Postitatud: P Veebr 28, 2010 11:05 pm
Postitas tai
Automaat hubist saab lihtsate vahenditega teha manuaal huubi. Opereerimine saab natuke ebamugavam olema aga tulemus kauakestev.
Postitatud: E Mär 01, 2010 4:59 pm
Postitas kussu
tai, tahad sellest ehk lähemlt rääkida?
Postitatud: E Mär 01, 2010 10:19 pm
Postitas MahviaDeTyrk
kussu kirjutas:tai, tahad sellest ehk lähemlt rääkida?
Ma olen paaril korral ikka kurja vaeva näinud, et hub näpu vahel treialile selgeks teha, kuhu ja mis junni ta mulle valmistama peab, et ma saaks selle automaadi manuaalseks tehtud

- seega ma arvan, et seda siin lahti seletada on ......
Kasutada on pärast suht ebamugav - aga töökindlus on

kui oma lollusega ära ei lõhu - Igasugu AVM ja Superwinch jne ning isegi OEM manuaalsed hubid ei saa ligilähedalegi
Postitatud: E Mär 01, 2010 10:34 pm
Postitas uputaja
Aga äkki ikkagi valgustad meid pimedaid.

Ehk on mõni ilustreeriv pildikegi.
Postitatud: E Mär 01, 2010 10:35 pm
Postitas MahviaDeTyrk
uputaja kirjutas:Aga äkki ikkagi valgustad meid pimedaid.

Ehk on mõni ilustreeriv pildikegi.
Ook - võtan kisun homme ühe juppeks teen pilte
Aga põhimõtselt on vaja teha polt millega tõmbad hubi hambumusse
Postitatud: E Mär 01, 2010 11:02 pm
Postitas heints
Pakun ,et Tai mõtles keevituse peale.
Postitatud: T Mär 02, 2010 7:21 pm
Postitas MahviaDeTyrk
MahviaDeTyrk kirjutas:uputaja kirjutas:Aga äkki ikkagi valgustad meid pimedaid.

Ehk on mõni ilustreeriv pildikegi.
Ook - võtan kisun homme ühe juppeks teen pilte
Aga põhimõtselt on vaja teha polt millega tõmbad hubi hambumusse
Miskid pildid tegin - mitte just kõikse õnnestunumad saivad
Aga teema siis järgmine = Selle kõikse sisemise "nuutmuhvi" välimisse otsa on vaja teha/treida/keevitada sobiva suurusega "seib"
Udune pilt selle muhvi siseküljest koos "seibiga"
Siin pilt sama asja teisest küljest
Materjal ei ole CO pealt eriti hästi keevitatav - sai katsetatud aga ei saanud korralikult pidama - teine katsel elektroodiga = toimib
(noolega näidatud kohas on hubil originaalis sisse lülitavad "kõrvad" maha lõigatud, sest vastasel korral ei tule hub igas asendis lukust lahti)
Otsa kaas vaja teha paksemaks, et keskele oleks võimalik teha keermestatud auk
Keskel on astmega ja mõlemast astmest keermestatud polt (jämmem osa on siis hubi hambumusse tõmbamiseks - peenemasse mutter mis sai sinna ka kärniga kinni "needitud"
Peenem osa jookseb läbi selle keskmise "nuutmuhvi" seibi augu - ees olev mutter tõmbabki polti välja poole keerates vedrud pinge alla ja hubi hambumusse - keeret+mutrit sai kasutatu lihtsalt selleks, et see "tõmbaja" oleks poldi otsas võimalikult tugevalt kinni ja suudaks taluda vedru survet.
Ja lõpuks asja kasutamise juures on kõige tüütum lugu selle hubi tööasendisse/hambumusse saamine - 99,9% juhtudest satuvad hambad kohakuti ja siis saab autot veeretada ja muudpidi vaeva näha hambumusse saamiseks
Kui hub lõpuks tööasendis, siis ei ole miskit võimalust, et kuidagi hammastest üle viskab või ei saanud korralikult sisse või oli määre liiga paks või mis iganes

Postitatud: K Jaan 19, 2011 12:23 pm
Postitas uno
vana teema küll, aga kas keegi seletaks lahti, mismoodi selle luku lahti saab võtta. Keera ja kääna, aga juppideks ei saa.
Jutt siis Patroli Y61 hubist.
Postitatud: N Jaan 20, 2011 12:00 pm
Postitas jr
uno kirjutas:vana teema küll, aga kas keegi seletaks lahti, mismoodi selle luku lahti saab võtta. Keera ja kääna, aga juppideks ei saa.
Jutt siis Patroli Y61 hubist.
Võtad küljest ära ja seal on sees stopperrõngad. Need on vaja välja urgitseda.