1. leht 1-st

Vibratsioon

Postitatud: T Okt 18, 2005 10:30 pm
Postitas NivaNiga
Tere Nivagurud!

Järgine raks oleks suure vibrratsiooni eemaldamine. Ostes tegi elukas koledat rraginat kohalt võttes - lähemal vaatlusel selgus, et peasüüdlane oli esimene sisemine poolassi ots. Sai vahetatud, nii nagu ka mõlemad välimised. Teiseks sai remonditud ära ka auto põhi, mis koosnes enamaltjaolt roostest ja armastusest. Ikkagi oli ka uss süüdi, sest vahekasti kinnitused tilbendasid põhja küljes koos kerest eemaldunud tükkidega jumalamuidu...

Hetkel teevad koledat häält veel ka tagumised rattalaagrid, kuid nende kulumine vibratsiooni tekitada ei tohiks. Äkki oskate nõu anda, kust mida otsida. Vibra on tuntav kohalt võttes ning on lähedane sellele, kui ntx moottoripadi paha on.

Re: Vibratsioon

Postitatud: T Okt 18, 2005 10:48 pm
Postitas Landy
NivaNiga kirjutas:Hetkel teevad koledat häält veel ka tagumised rattalaagrid, kuid nende kulumine vibratsiooni tekitada ei tohiks. Äkki oskate nõu anda, kust mida otsida. Vibra on tuntav kohalt võttes ning on lähedane sellele, kui ntx moottoripadi paha on.
Tervitsus tõbisele! :roll: (luure töötab)
Kas mootori, käim-ja vaheoti padjad kenasti kinni?
Äkki tuleks pobleemi siiski sealt otsida? Äkki on põjustajaks käima- ja vaheksti vaheline "flants"?

Postitatud: K Okt 19, 2005 12:21 pm
Postitas NivaNiga
Peaks vist kontrollima jah. Sai ilusti enne ära ka keevitet. Millist flanssi mõtled? Kas seda suurt kummijullat kardaani kõljes või?

Postitatud: K Okt 19, 2005 12:59 pm
Postitas Ranno
Ma saama kahtlusan mis Landy. Ostsin kunagu uue kummiflantsi, sellel on metallvits peale tõmmatud et jäigem püsiks. Kuid esimeste kiiremate kohalvõttudega pani see vits jehhat. Aga vana flantsi vahetamisel uue vastu kadus kohaltvõtu vibratsioon.

Postitatud: K Okt 19, 2005 1:36 pm
Postitas aadu
Jõudu õnnelikud Nivaomanikud ;-) :lol:
See vits seal flantsi peal on ainult selleks, et teda oleks mugavam paigaldada.
Vibrat kohaltvõtul põhjustab vahekasti vale asend käigukasti suhtes.
Seda regullitakse vertikaalsihis spets. vaheplaatidega ja horisontaalis vahekasti nihutamisega.
Ja saabki HEA
:P
Aadu@samuti õnnelik nivaomanik

Postitatud: P Okt 23, 2005 3:45 pm
Postitas NivaNiga
Oh sind Aadut küll - vat kus nüüd siin ilkuma;) Nivaomanikud - ihii kui kahju :D

Aga sellest reguleeringust täpsemalt? Mismoodi ja kujidas peab olema vahekast reguleeritud pikisuunas ja mismoodi plaatidega? Kas keegi on ka kunagi seda teinud? Aga flansist tuleks vist pihta hakata - ilmselt soodsaim versioon, millest alustada!

Postitatud: P Okt 23, 2005 6:57 pm
Postitas aadu
Kunagi üritasin ladaklubis seda seletada aga ega see hästi küll ei õnnestunud.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid30615
Kui segaseks jääb siis helista.

Postitatud: T Okt 25, 2005 9:35 am
Postitas NivaNiga
Oki! See esimene variant on täitsa ookoo. Mutad lahti, käik sisse ja saab hea. Eks mul see häda vist ongi. Kiskusin vana pleki alt ära ja keevitasin uue asemele - tont teab mis asendisse need poldid jäid...