1. leht 3-st
Suzuki Jimny'le Diisli aretus
Postitatud: P Okt 16, 2005 5:28 pm
Postitas Sagnitz
Kuna üha enam nõuab töö 4*4 autot siis mõtlesin et kas on võimalik diisel peale aretada.Hetkel tehakse neid ainult bentsukaid aga bents kallis ning diislit kuluks kah vähem.Talvised L-Eesti teed on-nagu-nad-on.Kulud peavad olema ikka väiksemad kui tulud.Selle ei tahagi mingit suurt isendid
Re: Suzuki Jimny'le Diisli aretus
Postitatud: P Okt 16, 2005 5:50 pm
Postitas boob
Sagnitz kirjutas:Kuna üha enam nõuab töö 4*4 autot siis mõtlesin et kas on võimalik diisel peale aretada.Hetkel tehakse neid ainult bentsukaid aga bents kallis ning diislit kuluks kah vähem.Talvised L-Eesti teed on-nagu-nad-on.Kulud peavad olema ikka väiksemad kui tulud.Selle ei tahagi mingit suurt isendid
Kas poleks mõtekam gaasisüsteem peale lasta ehitada ja venemaa gaasiga sõita? Hind peaks olema umbes sama

Postitatud: P Okt 16, 2005 6:21 pm
Postitas Sagnitz
Saab ju ka vene diisliga sõita.Hetkel kah autox diisel(Pesu Partner 6L/100 20/80% Linn/maa).Kunagi oli ju balloonigaas kah 190 eeku balloon aga nüüd 350.Ei tea kas ta nii odavax jääb ja gaasiseade ise juba kallis.
Postitatud: P Okt 16, 2005 6:47 pm
Postitas Urvo
IMO Jimny on küll viimane maastur, millel muretseda küttekulu pärast
Postitatud: P Okt 16, 2005 7:02 pm
Postitas Sagnitz
Muretseda ikka tasub.Päevadläbi vaja sõita 1;2 käiguga siis lööb päris mõnusalt rahakotti.
Postitatud: P Okt 16, 2005 7:08 pm
Postitas boob
Ma arvan, et gaasiseadme install sellele mootorile on odavam ja valutum kui diiselmootori peale panek. Iseasi kui tahad saada diisli väänet ja jõudu
Gaasihinnaga parem ei hakka spekuleerima

Postitatud: P Okt 16, 2005 7:26 pm
Postitas Landy
Diiselmootoriga Jimny tegelikult olemas, kuid Eestis ei müüda.
Mina soovitaks pigem jah seda gaasivarianti. Eriti, kui vene piiri lähedal askeldad.
Samas tähendaks see seda, et piske Jimny kaotaks oma pairuumi täielikult.
Postitatud: P Okt 16, 2005 7:36 pm
Postitas boob
Mobile.de's on diisel Jimny'sid küll. Hinnad algavad 11,5k
Postitatud: P Okt 16, 2005 8:15 pm
Postitas jr
Gaasikalkulaator millega mängida:
http://www.gaasiseade.ee/index.php?l=calc
II Põlvkonna seade peaks umbes 8000-12000 olema. Kärab küll hästi.
Enda kogemus I põlvkonna seadmega oli, et 1kroon iga kilomeetri pealt jäi raudselt rahakotti alles.
EDIT: Rääkimata sellest, et õlivahetuse välba või kahekordeks lükata, kuna 10000km pärast oli õli ikka ilus puhas ja hele. Gaasi põlemisel ju puuduvad happelised ained, mis oleks kahjulikud mootorile.
Postitatud: P Okt 16, 2005 9:13 pm
Postitas Sagnitz
See gaas pani mõtlema ja kalkulatsioone tegema.Ex näis mis saab.Kõigepealt tuleb üx bentsukas osta ja edasi vaadata.
Hetkel oü asutamisega tegemist.
Postitatud: P Okt 16, 2005 10:23 pm
Postitas Landy
Sagnitz kirjutas:See gaas pani mõtlema ja kalkulatsioone tegema.Ex näis mis saab.Kõigepealt tuleb üx bentsukas osta ja edasi vaadata.
Hetkel oü asutamisega tegemist.
Paar küsimust.
1)Miks just jimny?
2)Miks bensukas, mida hiljem diisliks ümber ehitama asuda?
Postitatud: P Okt 16, 2005 11:09 pm
Postitas boob
Sagnitz kirjutas:See gaas pani mõtlema ja kalkulatsioone tegema.Ex näis mis saab.Kõigepealt tuleb üx bentsukas osta ja edasi vaadata.
Hetkel oü asutamisega tegemist.
Kui masin alles ostmata, siis vaata parem kohe diiselmootoriga isendi poole. Saksast või sealtkandist saad kindlasti midagi, iseasi, kas eelarvesse mahub

Postitatud: E Okt 17, 2005 5:22 am
Postitas Sagnitz
Jimny on selline mõnus pisike.Annab iga teepeal ümber keerata.Samas on ka Ignis 4WD(isegi parem varjant kuna mahuks pere kah peale).Auto peaks olema ökonoomne ja normaalse läbitavusega.Partneriga praegu pole kah kuskil käimata jäänud(kõrgemaks tõstetud).Diisel kuna saab odavamalt kätte(8 Kr liiter)
Eelarve määrab pank.Hetkel ei teagi kui palji saaks aga midagi 100K olex.Saksast toodutega on nagu on.Spidokad tagasi keritud jne.Ega siin eestiski parem pole.Siin tuleb kah armatuur lahtivõtta ja vaadata.
Postitatud: E Okt 17, 2005 10:05 am
Postitas Landy
Jimnisse mahub tegelikult 4 inimest ära ja kolm inimest lausa lahedalt. Ka läbivus on igati eeskujulik.
www.lahe.net/landy/sillaehitajad
Kui gaasi peale panna, siis peab tõsti katusele suusaboxi panema, sest pakiruum, mis niigi mõtteline, kaob sootuks. Muidu polekuhugi asju panna.
Samas on mobile.de andmetel nii Samuraisid, kui Suzukisid diisliga täiesti saada. Ninga peaksid kenasti ka sinu eelarve sise mahtuma. Ega sealt Saksast ainult saasta ka tule.
Näiteks 1,9L diislel Samuraisid on nii pika, kui lühikese kerega saada.

Postitatud: E Okt 17, 2005 6:59 pm
Postitas Stupiduser
Võttes eelduseks, et diisel-Jimny maksab ca 50 kilo rohkem kui bensukas siis tasuks ära ca 90000 kilomeetriga.
Kui ise aretama hakkad siis arvesta sellega, et maanteekiirusel on Jimny pöörded >3500
Muidu olen oma silmaga näinud Samuraid, millele 2.2 l Fordi turbodiisel peale aretatud.
Mingid saidid pakkusid Samuraile mingeid ümberehitus kitte kah...