1. leht 1-st

2xkeevislukk+33" rehv?

Postitatud: E Veebr 08, 2010 4:29 pm
Postitas väike mukk
Kuna sillad hetkel taastamiseks laiali siis vaja see asi selgeks teha.Esisillaga on asi selge-keevislukk ja man. hubid.Kuidas aga peavad vastu tagumised poolassid pidevale lukule?Auto eesmärk on enamjaolt safarid ja maakodus temaga ühtteist kasulikku teha.Samas on vahest vaja temaga ka asfaltile minna,võib-olla isegi linna(kasvõi ülevaatusele).Mootor on orig. 2,4 66kw. ,ülekanded 5,1.Andke nõu.

Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:09 pm
Postitas hans
kui ette tuleb keevislukk,siis mina tagasilda seda ei paneks.33"ratas ja lukus sild lõhuvad poolteljed ja difri suht kiirest ära.eriti kui plaanid masinaga ka asfaldil sõita.ja ka need 66kw mis mootor arendab,ei suuda seda masinat sul enam,siis korralikult liigutada.see muidugi ainult minu arvamus.

Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:32 pm
Postitas uputaja
hans kirjutas:kui ette tuleb keevislukk,siis mina tagasilda seda ei paneks.33"ratas ja lukus sild lõhuvad poolteljed ja difri suht kiirest ära.eriti kui plaanid masinaga ka asfaldil sõita.ja ka need 66kw mis mootor arendab,ei suuda seda masinat sul enam,siis korralikult liigutada.see muidugi ainult minu arvamus.
Väike vastuväide. Uazi sild(Keevislukk taga)+35MTR rehvid+toyota 2,4td ei lõhkunud mitte üht pulka ka siis, kui asfaldil sõõrikuid sai tehtud. Ette pane 3mest osast koosnevad Uaz Hunteri poolteljed, nendega saad auto ka korralikult keerama. Oma masinal keerasin piiredekruvid üldse välja. Harjumatu oli kohe sõita , et uaz keeras seal välja kus LC pidi tagurdama.

Mu kaks kopikat.

Postitatud: T Veebr 09, 2010 8:36 am
Postitas RaidoKol
Oli endalgi tagasillas keevislukk, 33'' rehvid ja 2.5td. Ei juhtunud midagi. Sai isegi paar võistlust võisteldud selle lukuga.

Postitatud: T Veebr 09, 2010 2:42 pm
Postitas ivan
uputaja kirjutas:
hans kirjutas:kui ette tuleb keevislukk,siis mina tagasilda seda ei paneks.33"ratas ja lukus sild lõhuvad poolteljed ja difri suht kiirest ära.eriti kui plaanid masinaga ka asfaldil sõita.ja ka need 66kw mis mootor arendab,ei suuda seda masinat sul enam,siis korralikult liigutada.see muidugi ainult minu arvamus.
Väike vastuväide. Uazi sild(Keevislukk taga)+35MTR rehvid+toyota 2,4td ei lõhkunud mitte üht pulka ka siis, kui asfaldil sõõrikuid sai tehtud. Ette pane 3mest osast koosnevad Uaz Hunteri poolteljed, nendega saad auto ka korralikult keerama. Oma masinal keerasin piiredekruvid üldse välja. Harjumatu oli kohe sõita , et uaz keeras seal välja kus LC pidi tagurdama.

Mu kaks kopikat.
Olid ka mul ees 33" Modzillad, Hunteri poolteljed ja n.n PTR diferentsiaal, mis tegelikult ei lukustu 100% vaid kannab libisevalt rattalt jõu üle pidavale rattale. 72 KW keeras pooltelje nuudi kraavist väljudes maha nagu poleks neid seal olnudki. Nüüd seiosab see sild hetkel kuuri all.
Aga Hunteri pooltelgedaga keerab hästi küll!

Postitatud: E Mär 29, 2010 11:07 am
Postitas Alex
Kas need Hunteri poolteljed on need mida müüakse uaz uue mudeli pooltelgedena ja kuulid on asendatud kumerapinnalise "junniga"?müüakse veel paarina(pikk ja lühike)Lõpuks hakkab vesi garaazist taanduma ja peaks silla kokku panema kuid pikem poolass on nahkas ja tuleb nagunii välja vahetada(hinnavahe oli vanatüübiline 1240 eeku ja uuetüübilise paar ~1800 raha)

Postitatud: E Mär 29, 2010 6:38 pm
Postitas RaidoKol
Alex kirjutas:Kas need Hunteri poolteljed on need mida müüakse uaz uue mudeli pooltelgedena ja kuulid on asendatud kumerapinnalise "junniga"?müüakse veel paarina(pikk ja lühike)Lõpuks hakkab vesi garaazist taanduma ja peaks silla kokku panema kuid pikem poolass on nahkas ja tuleb nagunii välja vahetada(hinnavahe oli vanatüübiline 1240 eeku ja uuetüübilise paar ~1800 raha)
Need nad on. Kuid vaata, et oleksid korralikult töödeldud. Ma sain esimese komplekti praagid. Selle ümmarguse junni servad olid kõik ilma vaasideta ja kogu pinnatöötlus andis soovida. Sain nendega sõita vaid mõned km ja väänas pooleks, olid lihtsalt nii pehmed.
Võid poes viiliga nuuti proovida, sest need praagid olid ikka väga pehmed.