1. leht 1-st
y61 3.0d mootori tuli põleb
Postitatud: N Veebr 04, 2010 7:21 pm
Postitas patrol61
Manual ütleb, et on kaks varianti, kas kütuse filtris on vesi, mis tuleb kohe välja lasta, ja teine variant on, et mootoril on mingi rike, edasi võib sõita, kuid esimesel võimalusel külastada hooldusjaama.
Keerasin endaarust filtri alt selle valge junni lahti, lootes et sealt tuleb vett, kuid nagu ei tulnud midagi, keerasin niikaua kuni see päris lahti oli ja diislit voolama hakkas. Selle küljes olid mingid pisikesed 2 juhet ja pistik, juhtmed paistsid parajad rääbakad, ja lapitud. Kas sealt või veateade tulla?
On kellelgi ettetulnud??
René
Postitatud: N Veebr 04, 2010 8:52 pm
Postitas fagott
Võib küll sellest tuli põleda. Mul igatahes kunagi põles 2 nädalat ja kustus pärast kütusefiltri vahetust. Vahepeal lihtsalt polnud aega esindusse minna...
Postitatud: N Veebr 04, 2010 9:19 pm
Postitas metsik
mul hakkas mootori tuli lund täis õhufiltrist põlema.
Postitatud: N Veebr 04, 2010 11:25 pm
Postitas gert
vaheta kütte filter ära, peaks aitama.
mul oli analoogne probleem sama masinaga.
alati selle kondentsi korgi kaudu puhastamine ei aita, pealegi on see lühiajaline abi.
Postitatud: R Veebr 05, 2010 9:12 am
Postitas patrol61
Ok!
Proovin seda esimesel võimalusel.
Tänud vastuste eest!
R
Postitatud: R Veebr 05, 2010 9:18 am
Postitas patrol61
Kas see mootori tuli kustub siis peale filtri vahetust iseseisvalt ära, või peab seda esinduses kustutama ?
Postitatud: R Veebr 05, 2010 11:04 am
Postitas fagott
patrol61 kirjutas:Kas see mootori tuli kustub siis peale filtri vahetust iseseisvalt ära, või peab seda esinduses kustutama ?
Kustus ise ära jah.
Postitatud: E Mai 24, 2010 11:42 am
Postitas patrol61
Päris ammu ei vaadanud seda teemat, kuid:
mootorituli tõesti kustus ära peale filtri vahetust.
Postitatud: K Aug 25, 2010 7:19 am
Postitas Keska
Mul piisas esimesel korral ka filtri vahetusest. Nüüd, pool aastat hiljem, sama teema. Kordasin protsessi aga rõõmu oli Ŋ päeva. Tuli taas põleb ning kiirendust pole õieti ollagi. Alguses käivitades on 4...5 minutit KOK, siis taas nagu hing kinni ja särtsakus (niipalju kui seda 3.0 TD-l on...

) kadunud. Käisin nüüd teenindusest läbi ning nende sõnul näidanud kompuutri veateade, et mure kütusepumba väsimises. Läbisõidu 340 tuh. km kohta ei pidanud see suur ime olema ka. Kas on kellelgi kokkupuudet kui suur ja kulukas see töö olla võiks ning kas on seal mingeid säästuvariante? Või on lihtsam/kiirem siiski teeninduseonude kukrut täiendada?
Postitatud: N Sept 23, 2010 3:15 pm
Postitas Romek
Kütusepumba remont maksvat ca 27k, uus pump üle 50k. Selline info pärit Karla autost.
Postitatud: N Sept 23, 2010 11:58 pm
Postitas Tony
Romek kirjutas:Kütusepumba remont maksvat ca 27k, uus pump üle 50k. Selline info pärit Karla autost.
nuhh see on jahh "karla jutt"
männikul puumarketi vastas, kogu sisu uus ja koos tööga 7,5k, pärast esinduses vaja ainult arvutiga paikka panna.
see hind oli aasta tagasi.
Best
Tony