1. leht 1-st

ET PATROL

Postitatud: P Okt 09, 2005 5:57 pm
Postitas jass
on soov PATROL soetada, kuni 93.a vaja jahil ja kalal käija ning peret metsa äärest välja tuua. foorumit lugedes ei ole veel otsusele jõudnud. küsimused:

milline mootor siis kõige vastupidavam on? kas siis 2,8TD plokikaas tõesti ei pea vastu. kas 3,3TD on vastupidavam? 4,2TD liigub vist vähe!

kas pika või lühikese kerega PATROL, kas lühikeses on piisavalt ruumi ka neljakesi sõites(lapsevanker, turvatool)? kuidas lühike maantee peal on?

mis vahe on saksast või soomest toodud autodel? kas mõni asjatundja, kes mõistab maasturi korralikult üle vaadata, ka tellimuse peale neid Eestisse toob?

kas GR mudelil on lihtsalt kere teine või midagi vee (tavalised jätavad parema mulje)!

vabandust, kui midagi on juba taolist küsitud. ma ei ole ilmselt siis veel aru saanud.

lugupidamisega ja ette tänades
jass

Re: ET PATROL

Postitatud: P Okt 09, 2005 8:51 pm
Postitas jr
jass kirjutas:on soov PATROL soetada, kuni 93.a vaja jahil ja kalal käija ning peret metsa äärest välja tuua. foorumit lugedes ei ole veel otsusele jõudnud. küsimused:

milline mootor siis kõige vastupidavam on? kas siis 2,8TD plokikaas tõesti ei pea vastu. kas 3,3TD on vastupidavam? 4,2TD liigub vist vähe!

kas pika või lühikese kerega PATROL, kas lühikeses on piisavalt ruumi ka neljakesi sõites(lapsevanker, turvatool)? kuidas lühike maantee peal on?

mis vahe on saksast või soomest toodud autodel? kas mõni asjatundja, kes mõistab maasturi korralikult üle vaadata, ka tellimuse peale neid Eestisse toob?

kas GR mudelil on lihtsalt kere teine või midagi vee (tavalised jätavad parema mulje)!

vabandust, kui midagi on juba taolist küsitud. ma ei ole ilmselt siis veel aru saanud.

lugupidamisega ja ette tänades
jass
1. Ah ära väga pabista, 2.8TD on väga hea mootor, ainult et minuarust nõrk. Samas töö teeb ära ja seda väga hästi. 3.3D ja TD on vanemal mudelil peal, siis pead mõningasest uudsusest loobuma.

2. Võta ikka pika kerega kui selliseid asju vaja vedada. Sõita mugavam ja kindlam maanteel. Seda eriti, kui RÄME lõhkumine maastikul pole eesmärk.

3. Vahe selles, et minu arust on saksast toodud isendid kere poolest paremas korras. Samuti võib olla ka veermik parem, kuna Saksa teed on ikka Saksa teed.

4. GR on tegelikult üldse mingi ekslik väljend, mis näitab Y60 varustusastet. Tegelikult on MQ160 (1980-1991, 3.3D ja 3.3TD ning 2.8 bens), Y60 (1990-1996, 2.8TD, 4.2D, 4.2TD, 2.8 bens, 4.5bens, 4.2 bens), Y61 (1996-tänapäev, 2.8TD intercooled, 4.2TD, 4.5bens, 4.2 bens, 3.0TD). Aga MQ160 ja Y60 keredetailid on tõesti samad osaliselt (karbid, kapott, e.poritiivad, uksed, katus). Seega hea odav valik, kuna pea kaks dekaadi on autodetaile vorbitud.

5. Meie foorumist tarib "inseneer" igast Patroli kola Eestisse, ehk saab aidata?

Postitatud: E Okt 10, 2005 5:55 pm
Postitas isakene
jr, jälle Sa unustasid isakese ära... :D patrolimurega aitab isakene alati 8)

Postitatud: E Okt 10, 2005 7:27 pm
Postitas jr
Ah pagan jah, sul terve majatagune neid täis...

Postitatud: T Okt 11, 2005 8:36 am
Postitas K.Kotkas
isakene kirjutas:jr, jälle Sa unustasid isakese ära... :D patrolimurega aitab isakene alati 8)
isakene, mul vaja 94 aasta Y60 -le kaassõitja poolset ust. Tee abi.

K

Postitatud: T Okt 11, 2005 2:01 pm
Postitas isakene
diff kirjutas: isakene, mul vaja 94 aasta Y60 -le kaassõitja poolset ust. Tee abi.

K
Y60 peaks olema veel sama, mis 160? Sel juhul midagi ikka leiab... vähe roostesed on, aga muidu siledad.

56 486769