1. leht 2-st

Ostaks L200 alates 2007 aga...

Postitatud: E Veebr 01, 2010 3:59 pm
Postitas ahtok
... aga ei tea Mitsudest midagi. Minu jaoks on oluline, et tagaistmel kannataks sõta ka veidi pikemaid otsi ja oleks võimalikult sõiduautolik (kuna põhiliselt on vaja linnas sõita). L200 pealtnäha selline paistab.
Ja hind ei läheks väga palju üle 200 tuhande.
Kes oskab keegi kommenteerida mootorit ja sõidumugavust?

Re: Ostaks L200 alates 2007 aga...

Postitatud: E Veebr 01, 2010 8:15 pm
Postitas pirx
ahtok kirjutas:... aga ei tea Mitsudest midagi. Minu jaoks on oluline, et tagaistmel kannataks sõta ka veidi pikemaid otsi ja oleks võimalikult sõiduautolik (kuna põhiliselt on vaja linnas sõita). L200 pealtnäha selline paistab.
Ja hind ei läheks väga palju üle 200 tuhande.
Kes oskab keegi kommenteerida mootorit ja sõidumugavust?
Osta Hilux. Rohkem ei olegi nagu midagi öelda.

Re: Ostaks L200 alates 2007 aga...

Postitatud: E Veebr 01, 2010 8:20 pm
Postitas tyyp07
pirx kirjutas:

Osta Hilux. Rohkem ei olegi nagu midagi öelda.
Olen samal arvamusel.
Väga hea ja mugav auto isegi tagaistmel.

Postitatud: E Veebr 01, 2010 8:30 pm
Postitas pets9555
Olen teinud proovisõitu Hilux´iga, L200´ga ja D-Max´iga. L200 oli neist kõige kehvema sõidumugavusega, proovisin kõikidel kohtadel istuda, sõita jne. Juhikoht ei olnud konkurentidest oluliselt kehvem, aga mujal ei kannatanud üldse kriitikat. D-max ja Hilux olid minu jaoks suhteliselt võrdsed ja jäid mitsust ette.

Pets

Postitatud: E Veebr 01, 2010 9:37 pm
Postitas amevier
Pikapitest on linnas parim sõita Navaraga, kuna kaane all on konkurentidest enam kilovatte. Ise valisin just seetõttu. Muudes omadustes ka alla ei jää.

PS. Nissanifänn ma pole, Patroli ja Länkkari vahel valiksin Länkkari.

Postitatud: E Veebr 01, 2010 10:34 pm
Postitas ahtok
Tänan nõuannete eest. Hilux on kindlasti parim, aga kui raha üle 200 tuhande eriti ei taha kulutada, siis peaks piirduma 2.5 mootoriga ja auto venib sellega nagu tigu (proovinud ei ole arvan nii :)) Seega langeb kastikas valikust välja. Nüüd on jäänud sõelale veel Jeep Grand Cherokee ja Subaru Outback/Forester. Selle raha eest saab kindlasti üsna hooldusvaba ja Jeebiga võrreldes öko Subaru. Jeebi pluss on jälle võimalus suvalises kohas põllule keerata ja ei pea muretsema, et stange lumehanges tükkideks läheb. Jeebi miinus on vist mitte eriti töökindel elektroonika ja 4.7V8 on minu jaoks ka üsna udune teema. Diislil pole suurt mõtet, sest aastane läbisõit jääks autol 10 000 km allapoole. Kui just keegi mõnd väga head 2.7-st eksemplari ei paku... Hirmus keeruline on auto valimine. Ilma mõtlemata ostaks III-IV põlvkonna Toyota 4Runneri. Aga neid Eestis pakutakse üliharva.

Postitatud: E Veebr 01, 2010 10:46 pm
Postitas honkomees
pets9555 kirjutas:Olen teinud proovisõitu Hilux´iga, L200´ga ja D-Max´iga. L200 oli neist kõige kehvema sõidumugavusega, ... D-max ja Hilux olid minu jaoks suhteliselt võrdsed ja jäid mitsust ette.

Pets
Tegin proovisõitu kõigiga kastikatega peale L-200, kuna selle pedevälimus ei istu no kohe üldse.
Mulle Hiluxi vedrustuse jäikus ja mootori uimasus ei istunud, ka käimar oli ebamugav.
Käigukasti ja mootori koostöös jättis kõige sõiduautolikuma mulje Mazda, samas vedrustus ikka raputas.
Nissan NP300-l viskas üle vastu põlve hõõruv vahekasti kang, aga välimuselt kõige soliidsem, tagasihoidlik kuid mehine stiil, Navara liig suur ja ka kallis, mõttetult luksuslik.
Jäin Isuzu peale sõidumugavuselt, eriti vedrustuse omadustelt pean parimaks, suurimaks puuduseks pean tal servomootoriga aeglusti ja neliveo lülitust, nelivedu lülitub liig aeglaselt hädaolukorras, aeglusti aga mitte iga kord, peab meelitama.

Postitatud: T Veebr 02, 2010 8:04 am
Postitas yanekk
Ütleks paas sõna Mitsu kaitseks.
Eelmis aasta alguses sai ka ühele tegelasele autot otsitud.
Valik ja tingimused suht sarnased(raha oli suts rohkem) ja lõpuks ostetud sai Mitsu.
Välimus on alguses ainuke mis häiris aga sai kuudi peale ja asi muutus.
Nüüd masin olnud juba üle aasta ja omanik väga rahul.
Eriti ei lagune(ostes oli veel garantii),läbivus eeskujulik(super select),suht öko.
Ja suudab ennast liigutada ka koos raske käruga.

Postitatud: N Veebr 04, 2010 10:37 am
Postitas ahtok
'Ostaks mõtlemata' tähenas seda, et III põlvkonna 3.4 mootor on tuntud oma vastupidavuse poolest ja Toyota ja kvaliteet on sünonüümid. Minu II põlvkonna 4Runneri 3.0V6 töötas ka ülihästi (s.n. 220 tuhat km). Mitsude kohta mul midagi väga positiivset pole kõrvu jäänud. Pajero Spordi diislid tunduvad tehniliste näitajete alusel üsna uimased.

Postitatud: R Veebr 05, 2010 9:58 am
Postitas Uko
Aga pookige Toyo 3,0 mootor Mitsule külge,venelased on vähemalt ühe teinud.Pidi hea olema.Kuskil olid pildidki.

Postitatud: R Veebr 05, 2010 11:38 am
Postitas kaalikas
no vähemalt üks III põlvkonna 4jooksja on auto24-s praegu müüa,eemalt vaadates näeb suht normaalne välja!

Postitatud: R Veebr 05, 2010 8:28 pm
Postitas Uko
Hinna piir oli200 tuhat või? Selle eest saab vabalt Lc 90.Peaks kah suht hea olema.

Postitatud: R Veebr 05, 2010 8:40 pm
Postitas TiitR
LC90 on selle raha eest juba natuke "vana"..samas mingi riidest sisu ja manuaal kepikesega LC120-ne võib sinna auku juba leida: http://www.auto24.ee/used/684522

Postitatud: R Veebr 05, 2010 9:06 pm
Postitas Uko
Vana küll.Aga minu elu on nüidanud ,mida lihtsam seda kindlam.Keerulisi elektri ja muid vidinaid seoses küttesüsteemidega ei oska meil tegelikult keegi remontida,uusi tükke oskan mina ka külge panna.Endale ostaks üldse Hj 60 ne,Remondiks kere ära ja lihtsalt sõidaks,see on ikka tõsine rauast auto.On jah küll moraalselt vananenud,ei ole ka paugu pill,aga on lihtsalt remonditav ja saab ise jagu.Ainult korralikke pole saada.Kui sedasorti vana auto ikka korralikult siledaks ajada,mulle nad küll meeldivad.Aga asi on maitses muidugi.

Postitatud: K Veebr 10, 2010 5:19 pm
Postitas ahtok
LC90 ja 120 on liiga suured ja rasked (minu jaoks). 4-Runner on paraja suurusega. See müügis olev III põlvkonna 4Runner on üle vaadatud - ei sobinud. Pildil on asi ilusam kui tegelikult.