1. leht 1-st
Rehvide tühjenemine
Postitatud: T Jaan 26, 2010 2:40 pm
Postitas honkomees
selline huvitav nähtus siis, et rehvid-rehvid lähevad vahel tühjaks. Mis tuvastatud sai, nädal aega sõidetud tööle-tagasi, iga päev kontrollitud, ei mingit muutust. Nädalavahetusel metsas jahil möllatud, pool esirehvide rõhust kadunud.
Üsna sama seis ka ühel jahikaaslasel, sama firma rehvid ja plekkveljed.
Viimane reede õhtu kontrollisin, kõik OK. Laupäeval 30 külmakraadiga sõitsin ainult 10 km kruusateed ja alevikus üks esirehv tühi. Pumpasin täis ja siiani jälle muuutusteta...
Kas asi võib olla plekkvelgede pehmuses või rehvide omadustes (Nokian Hakkapeliitta LT).
Postitatud: T Jaan 26, 2010 3:12 pm
Postitas Taavi2101
Tegu vist naelrehviga.
Mul jooksid ühed naelrehvid ka külmaga teatud asendis tühjaks, naela pesast. Otsisin selle koha ja panin nööri sisse

ja toimis.
Jäta meelde millises asendis rehv ei jookse tühjaks ja millises jookseb siis lihtsam seda naelapesa leida.
Postitatud: T Jaan 26, 2010 3:26 pm
Postitas daloc
Olen isegi kord sellise probleemiga maadelnud- nädalapäevad seisis õhk ilusti rehvis, siis kaks-kolm päeva pumpamist. Seejärel jälle mingi aeg kõik OK ja mingi aja pärast jällegi kamm lahti.

Hilisema kontrolli käigus selgus, et mingi väike metalliriba rehvis sees ja see siis mingitel tingimustel rehvi tasahilju tühjaks susistas. Pärast remonti kõik jäädavalt hea!

Postitatud: T Jaan 26, 2010 6:43 pm
Postitas RAMBO
soovitan fairi veega rehv ja velg üle piserdada/pritsida,siis peaks see koht välja tulema,kust läbi laseb.
ps vaadake,et ventiilikorgi alla vett ei jäe.
Postitatud: T Jaan 26, 2010 8:27 pm
Postitas insener007
Kontrolli ka ventiile !
Ma sel talvel 2x leidnud hommikuks tühja rehviga auto.
Siis sai ülejäänud 2 ka ära vahetatud, et mitte kolmandat korda sama reha peale astuda.
Olid needki rabedad ja oleks needki ilmselt mingi mõnusama külmaga ära koolnud.
Postitatud: T Jaan 26, 2010 9:01 pm
Postitas honkomees
RAMBO kirjutas:soovitan fairi veega rehv ja velg üle piserdada/pritsida,siis peaks see koht välja tulema,kust läbi laseb.....
no kui ta 10 päevaga mitte grammigi ei tühjene, siis ei aita seebivesi kuidagi, aga siis äkki 10 km sõiduga on täitsa tühi ...
Postitatud: T Jaan 26, 2010 9:13 pm
Postitas honkomees
insener007 kirjutas:Kontrolli ka ventiile...Olid needki rabedad ja oleks needki ilmselt mingi mõnusama külmaga ära koolnud.
vot seda ma isegi kahtlustan,
kohaliku kummiposti mees aga ütles, et selleks et asjaga tegelda, peaks masina sooja sisse ajama, aga see tööaeg on postil 9-17, ise aga sõidan ju enne 8 tööle ja enne 6 tagasi, krt, tööinimesel on ju asjaajamine võimatu...
samas ikkagi huvitav, et iga nädalavahetus, kui maastikusõiduga jahil tegelen, just siis esirehvid tühjenevad. Kas ei saa olla, et rasketes oludes jäik rehvikülg irdub teatud määral veljelt?
Postitatud: T Jaan 26, 2010 9:37 pm
Postitas sportlane50
sellisel juhul tavaliselt laseb läbi ventiil või rehvi ja velje vahelt aga võib ka olla et mustri kihtide vahelt aga seda peaks olema fairy veega näha minu soovitus lase ratas üle vaadata kui auku pole ja ventiil korras lase velje servad puhtaks teha ja uuesti ära määrida
Postitatud: T Jaan 26, 2010 10:03 pm
Postitas raugavana
Kui mul hammas valutab - lähen hambaarsti juurde, kui kell käib ette või jää taha - lähen kellassepa juurde ja kui pea haige - lähen külmkapi juurde.
Üldsegi mitte halvustamise mõttes aga lihtsalt kõike ei pea ise parandama ja kõigele ei ole võimalik kirjeldusest lähtuvalt diagnoosi panna.
Võivad olla kõik eelpool toodud põhjused ja mõnedki veel. Kui muidu aega pole rehvitöökotta minna, siis pane tagavara alla ja viska vigane näiteks lõuna ajal töösse ja mine järgmine lõuna järgi.
Postitatud: K Jaan 27, 2010 6:50 am
Postitas honkomees
raugavana kirjutas:... Kui muidu aega pole rehvitöökotta minna, siis pane tagavara alla ja viska vigane näiteks lõuna ajal töösse ja mine järgmine lõuna järgi.
kui see nii lihtne oleks!
Takistusi mitu
1. Tühjenevad erinevad rehvid, enamasti küll esimesed
2. Elan maal, töökoht maal ca 50 km elukohast, elukohast ca 10 km kummipost olemas, töökohast kummipost ca 25 km - lõunaga ei jõua, enne ja pärast tööd ka mitte. Seega soetatud endale rasvanöör jms, antud juhul lihtsalt pumpan ja pean rehvidel pidevalt silma peal ...
3. Kui puhkus tuleb siis lasen kõikidel ratastel ventiilid ära vahetada ja veljed puhastada ning uuesti paigaldada rehvid.
P.s. Tagavaraga mis mitte talverehv võib meie Võrumaa klaassiledatel kruusateedel leida end kiiresti järskudest kraavidest-orgudest
Postitatud: K Jaan 27, 2010 8:59 pm
Postitas RAMBO
honkomees kirjutas:RAMBO kirjutas:soovitan fairi veega rehv ja velg üle piserdada/pritsida,siis peaks see koht välja tulema,kust läbi laseb.....
no kui ta 10 päevaga mitte grammigi ei tühjene, siis ei aita seebivesi kuidagi, aga siis äkki 10 km sõiduga on täitsa tühi ...
no vii siis rehvi töökotta ja las nemad teevad selle sama protsessi läbi/ ja teevad korda!
Postitatud: K Jaan 27, 2010 9:42 pm
Postitas kont7
aga vaata et ventiilid ei oleks jääs ja samuti ventiilipostid seest
Postitatud: N Jaan 28, 2010 2:19 am
Postitas Myrgel
Käisin pühapäeva õhtul -25'ga metsas, nii et pool paagist oli suvediisel ja pool talvekas Statoilist. Asja iva on mingi lisand mida Karla auto mehed mulle kaasa surasid, kui viimati seal käisin. Pudeli peal on kirjas, et alandab hangumistemperatuuri -20 kraadi. Kui kellegil kange huvi on, võin järgi vaadata millega tegu on.
Urmas
Postitatud: N Jaan 28, 2010 10:44 am
Postitas heints
[quote="Myrgel"]Käisin pühapäeva õhtul -25'ga metsas, nii et pool paagist oli suvediisel ja pool talvekas Statoilist. Asja iva on mingi lisand mida Karla auto mehed mulle kaasa surasid, kui viimati seal käisin. Pudeli peal on kirjas, et alandab hangumistemperatuuri -20 kraadi. Kui kellegil kange huvi on, võin järgi vaadata millega tegu on.
Seletad äkki lähemalt kuidas diislilisand tühjenevate rehvide vastu aitab?
